BLIKÁNÍ VEŠKERÉHO OSVĚTLENÍ
Re: BLIKÁNÍ VEŠKERÉHO OSVĚTLENÍ
Denizuko v tom blikání ti asi nepomůžu, ale prosím tě, vyřazování rychlosti z kopce je přežitek.
Mobil : 602318645
- Reklama
Re: BLIKÁNÍ VEŠKERÉHO OSVĚTLENÍ
Teplota motoru byla třeba kolem 80-90 stupňů, třeba po hodině jízdy. Dělalo to prostě kdykoli, když se podřadilo, např. při jízdě z kopce, a jelo se bez sešlápnutého plynu se zařazenou rychlostí. Bylo mi ale vysvětleno, že to stejně přižhavuje kvůli snížení emisí nebo tak něco (moc si nepamatuju, co přesně mi říkali, je to přes rok)... Neříkám, že žhavící svíčky přižhavujou samy, určitě jsou řízený řídící jednotkou atd. Nicméně zřejmě není pravda, že už nežhaví po ujetí pár set metrů ani pár kilometrů, ale přižhavují i později, např. právě po podřazení... Stejně tak věřím tomu, že onen efekt způsobovat můžou: jednak kvůli tomu, že mi to tvrdil mechanik, kterej o tom ví milionkrát víc než já , a jednak proto, že po výměně žhavících svíček (nic jinýho se neměnilo ani neopravovalo) mi to dělat přestalo...Alzafir píše:No nerad bych kazil radost, ale žhavící svíčka sama od sebe nežhaví . Určitě máš v autě něco jako řídící jednotku žhavení, žhavící relé nebo jak se to jmenuje. A to spíná napětí na žhavící svíčky přes pokyn od ECU. A ta na základě teploty motoru. Takže i kdyby byly všechny žhaviče špatné, nemůže to způsobit výše zmíněný efekt.
Jen pro zajímavost, jaká byla cca teplota motoru, když se to rozblikalo?? Auto přestává žhavit po pár set metrech, max jednotky km, podle teploty.
Opel Astra G, 2.0 DI, 60 kW, 1999.
Re: BLIKÁNÍ VEŠKERÉHO OSVĚTLENÍ
S tím přižhavováním teplého motoru se mi to moc nezdá , ale taky nemůžu tvrdit, že to tak na 100% není. Zrovna tak je jasný rozdíl mezi jednotkou 2,0Di a 2,2DTi. Kdo ví?
To je zase výzva, abych natáhl drát na žhavičku, napojil LEDku a sledoval, co se děje při jízdě. Ale u mě nejspíš nic, nevidím důvod, proč by to mělo žhavit teplý motor a na emise tam je EGR
Spíš bych viděl variantu, že jste při výměně žhaviček do něčeho drbli a začalo to fungovat.
Hlavně že máš pokoj
To je zase výzva, abych natáhl drát na žhavičku, napojil LEDku a sledoval, co se děje při jízdě. Ale u mě nejspíš nic, nevidím důvod, proč by to mělo žhavit teplý motor a na emise tam je EGR
Spíš bych viděl variantu, že jste při výměně žhaviček do něčeho drbli a začalo to fungovat.
Hlavně že máš pokoj
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: BLIKÁNÍ VEŠKERÉHO OSVĚTLENÍ
Nevim, no, jak říkám, nevyznám se v tom a tohle mi tvrdili
A přesně tak: hlavně, že mam pokoj
A přesně tak: hlavně, že mam pokoj
Opel Astra G, 2.0 DI, 60 kW, 1999.
Re: BLIKÁNÍ VEŠKERÉHO OSVĚTLENÍ
Ahoj,
otevírám toto starší téma, protože se potýkám se stejným problémem. Podotýkám že baterku mám novou a nabitou, alternátor se chová dobře (podle dat z diagnostiky).
Stává se to nyní, při teplotách kolem nuly a pouze než se zahřeje motor (cca 5km)
Koukal jsem na livedata z diagnostiky a výsledek máte zde - při sundání nohy z plynu sepne relé žhavení a posléze vypne - to způsobí krátkodobý pokles napětí - viz obrázek.
Ještě doplním - je to tak správně a nezbývá než se s tím smířit? Vůči protijedoucím autům to vypadá divně, když mi najednou pohasnou světla
HonzaS
otevírám toto starší téma, protože se potýkám se stejným problémem. Podotýkám že baterku mám novou a nabitou, alternátor se chová dobře (podle dat z diagnostiky).
Stává se to nyní, při teplotách kolem nuly a pouze než se zahřeje motor (cca 5km)
Koukal jsem na livedata z diagnostiky a výsledek máte zde - při sundání nohy z plynu sepne relé žhavení a posléze vypne - to způsobí krátkodobý pokles napětí - viz obrázek.
Ještě doplním - je to tak správně a nezbývá než se s tím smířit? Vůči protijedoucím autům to vypadá divně, když mi najednou pohasnou světla
HonzaS
Zafira 2,2DTi, 2002, Y22DTR
Re: BLIKÁNÍ VEŠKERÉHO OSVĚTLENÍ
Hezká práce
Už jsem se taky připojil a fakt to přižhavuje i v nepatrných impulsech ( podle diagnostiky). Ale ne vždy je to s poklesem napětí. Budu nad tím bádat
Už jsem se taky připojil a fakt to přižhavuje i v nepatrných impulsech ( podle diagnostiky). Ale ne vždy je to s poklesem napětí. Budu nad tím bádat
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor