Y22DTR => něco jako SDI

JardaB
Příspěvky: 164
Registrován: 25 úno 2006, 23:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od JardaB » 30 črc 2006, 17:00

Tak to nakonec nestálo ani korunu. Tedy možná tu 500,- zálohu, co jsem nechal v Autovarsu.

Stačilo vytáhnout konektor, co vede do čidla přeplňování (nachází se nad vstřiky - je na něm nápis BOSCH) a znovu ho zasunout. Zjevně nedocvaknutý konektor (když mi dělali vstřiky u Staigera). Od té doby všechny kontrolky zhasly a auto jezdí na plný výkon. Snažil jsem se závadu vyprovokovat hodně rychlou jízdou a nic. Závada se neukázala už 600 kilometrů, takže bych řekl, že to je opravené.

Myslím, že toto téma se dá zamknout.
Jarda B

Astra G 1.8

Reklama
 

JardaB
Příspěvky: 164
Registrován: 25 úno 2006, 23:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od JardaB » 01 zář 2006, 13:35

Najeto 5000 kilometrů od vyřešení. Buď mohlo být čidlo vadné nebo jako v mém případě povysazený konektor. Vyřešeno.

Prosím zamknout téma.
Jarda B

Astra G 1.8

AleZ
Příspěvky: 30
Registrován: 23 srp 2006, 21:14

Re: Y22DTR => něco jako SDI

Příspěvek od AleZ » 04 zář 2006, 10:40

[quote="JardaB"]Ahoj všichni,
jako vždy mám dotaz. Moje 2.2DTI se začala chovat, jako kdyby měla v háji váhu vzduchu, přestávala táhnout atd. Pak se začala rozsvěcet ....quote]

Presne neco takoveho se mi vcera taky stalo :( rozsvitila se kontrolka motoru a auto prestalo jet.. max. 3.000 otacek a bez turba... jakmile zhasla vse ok.

JardaB
Příspěvky: 164
Registrován: 25 úno 2006, 23:31
Bydliště: Praha

Re: Y22DTR => něco jako SDI

Příspěvek od JardaB » 04 zář 2006, 14:48

AleZ píše:Presne neco takoveho se mi vcera taky stalo :( rozsvitila se kontrolka motoru a auto prestalo jet.. max. 3.000 otacek a bez turba... jakmile zhasla vse ok.
Stalo se Ti přesně to samé. Jenom brzy bude závada častější.

Zkontroluj konektor u čidla, vypoj a zapoj. Pak už to může být teoreticky jenom kabel od čidla, případně čidlo samotné.

Přikládám obrázky. Omlouvám se za kvalitu, ale telefon to lépe neumí.

Obrázek
Obrázek
Jarda B

Astra G 1.8

AleZ
Příspěvky: 30
Registrován: 23 srp 2006, 21:14

Příspěvek od AleZ » 04 zář 2006, 17:17

Mas pravdu dneska uz to delalo casteji... vzdycky na 30vterin nebo max. par minut.. pak to zhaslo a vse bylo ok. Trapi me jenom ta jedna kontrolka elektriku v motoru...

Diky za fotku :) , ale potreboval bych nejak vyznacit kde presne je ten kabel atd.

AleZ
Příspěvky: 30
Registrován: 23 srp 2006, 21:14

Příspěvek od AleZ » 04 zář 2006, 17:22

Tak jsem se zakoukal na ty obrazky poradne a asi jem to uz nasel :) to bude ono.. ze jo? :)

Obrázek

jdu to zkusit a uvidim jestli to pomuze ;)

JardaB
Příspěvky: 164
Registrován: 25 úno 2006, 23:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od JardaB » 04 zář 2006, 22:08

To je přesně ono, páč tam žádný jiný kabel není. :lol:
Jarda B

Astra G 1.8

Erikk
Příspěvky: 3
Registrován: 11 říj 2006, 07:37

Příspěvek od Erikk » 08 lis 2006, 07:13

Zdravím Vás, podělím se taky s problémem stejného charakteru. Mám opel Astra 2,0 DTI, 74 kW. Jak jsem rychleji akceleroval, docházelo často k rozsvícení kontrolky emisí a auto mi jelo na poloviční výkon, musel jsem zastavit, vypnout motor, pak nastartovat a zase to bylo OK. nemohl jsem jet více jak 100 km/hod. Kolega mi poradil ať to dám do Polska opravit. Bydlím kousek od hranic tak jsem to tam loupnul v pondělí. Včera jsem to měl hotové, ale to byl rozdíl teda. Jinak byla vadná váha vzduchu. Ten člověk mi říkal že tam dal váhu z nějakého volva, prý má lepší hodnoty signálu nežli originál opel. Musím říci, že jak jsem se posadil do auta tak jsem si myslel že to je snad načipované. Auto jde krásně za plynem, žádná turbodíra a jede to jako hrom.

Odpovědět