píská servo
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: píská servo
To byla odpověď pro Bundelese na jeho odkaz od FEBI.Je to správný olej do serva,který je přímou náhradou GM 19 40 715.
- Reklama
Re: píská servo
Caues.. Chtel jsem se zeptat.. V jakém intervalu se má měnit olej v servu? Mám tam asi ješte orig..tzn 10 let..ale zatim nic nesleduji..
Silver OPEL ASTRA G1,7 DTi caravan
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20577
https://www.astra-g.cz/galerie/maccek/
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20577
https://www.astra-g.cz/galerie/maccek/
Re: píská servo
Pokial viem tak olej v serve sa nemení,iba kontroluje jeho hladina podla víčka ..musí ho tam byť preoste dost a viac nerieš .. Pokial je málo tak treba doliať origo GM olej do serva ktorý kúpiš v Opli.
Citroen Berlingo 1,6Hdi 68kw XTR r.v.2012
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver
Re: píská servo
Ahoj,
tak jsem si to pročetl a nejak stale nevim.
Mam astru G a před 4-mi dny jsme nechal vymenit olej do serva, jelikož mi tam praskla ta hydraulická hadicen a skoro cely olej ze serva vytekl.
Ale te dmi začalo pískat, servo když otačím nebo NEOTAČÍM volantem, proste ho počád slysším.
čím to může byt?
auto mam cca 6-7 měsíců a problém nebo s pískaním jsem problém neměl.
Koukal jsem, že servo oleje je tam dost,právě se bojím, že mechanik tam nalil víc něž měl dle rysek.
Nikde nic nekape.
díky za odpovědi
tak jsem si to pročetl a nejak stale nevim.
Mam astru G a před 4-mi dny jsme nechal vymenit olej do serva, jelikož mi tam praskla ta hydraulická hadicen a skoro cely olej ze serva vytekl.
Ale te dmi začalo pískat, servo když otačím nebo NEOTAČÍM volantem, proste ho počád slysším.
čím to může byt?
auto mam cca 6-7 měsíců a problém nebo s pískaním jsem problém neměl.
Koukal jsem, že servo oleje je tam dost,právě se bojím, že mechanik tam nalil víc něž měl dle rysek.
Nikde nic nekape.
díky za odpovědi
Re: píská servo
Potřebuju taky dolít olej do serva a byl sem si koupit v autodílech a prodali mi tuhle http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... -M-6162-1l . Je správná můžu ji tam nalít?
Re: píská servo
Tak to vubec nevim, ja tohle resil noralne v autorizovanym servisu koupil jsme jednu lahev rekli mi podle toho co mam za auto jaky olej tam patri a nestal myslim ani nejak moc,vim ze jsme tam mel bud zeleny nebo ruzovy jestli se nepletu,ale mychat se to nesmi!
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: píská servo
Prodali ti správný,je to Pentosin.Je určen do tvého vozu.ntnt píše:Potřebuju taky dolít olej do serva a byl sem si koupit v autodílech a prodali mi tuhle http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... -M-6162-1l . Je správná můžu ji tam nalít?
Re: píská servo
Chlapi, nikdy som na svojich autách nepotreboval riešiť servo a tak neviem, ako vlastne funguje. Ale cez víkend som pri driftovaní na zasneženom parkovisku servo na svojom aute odpísal. Myslím, že sa to stalo tak, že volant bol v krajnej polohe možno niekoľko desiatok sekúnd a pritom motor mal zvýšené otáčky. Prvé, čo ma napadlo, že praskol remeň pohonu servočerpadla, ale nič také, remeň je spoločný pre alternátor, servočerpadlo a klimakompresor. No v nádobke na olej do servočerpadla chýbalo cca deco a pol oleja. Dolial som Dexron III a skúšal točením volantu systém odvzdušniť, ale nič sa nedialo, volant kladie odpor, ako keby bol motor vypnutý. Ako to servočerpadlo vôbec funguje? Nádobka na olej je predsa vyššie ako čerpadlo a nejaký olej tam v tej nádobke predsa zostal, mohlo to vôbec nasať vzduch a sa nejako zavzdušniť? Odíde v tom čerpadle niečo mechanické a odrazu prestane vyrábať tlak? Je pravda, že cca tri roky som olej do nádobky nedolieval, stále tam nejaký bol, tak som to neriešil. Že servočerpadlo sa testuje na vyrábaný tlak oleja, ale taký tlakomer asi nemám. Mohlo odísť aj niečo iné? Niekde som čítal, že treba volant pri odvzdušňovaní natočiť do krajnej polohy a v tej polohe držať aj 10 sekúnd a potom do druhej krajnej polohy a opakovať.
Neviem, či mám servoriadenie s meniteľným účinkom posilňovania, že treba pozrieť, či vedú nejaké káble niekde do hrebeňa riadenia, kontroloval som aj poistku č. 14 - je OK. Servočerpadlo je klasické hydraulické poháňané remeňom od kľukovky. Omega C 2.2DTI.
Díky za rady a driftu zdar
Neviem, či mám servoriadenie s meniteľným účinkom posilňovania, že treba pozrieť, či vedú nejaké káble niekde do hrebeňa riadenia, kontroloval som aj poistku č. 14 - je OK. Servočerpadlo je klasické hydraulické poháňané remeňom od kľukovky. Omega C 2.2DTI.
Díky za rady a driftu zdar
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: píská servo
Z tohto návodu mi je princíp servopumpy trochu jasnejší http://www.opelastra.cz/technika/servomotor.htm
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Re: píská servo
Ďalšie info o činnosti servopumpy
http://www.gm-club.cz/navody-opel/cerpa ... ne-remenem
http://www.opelastra.cz/technika/lozser ... e00001.htm
http://www.gm-club.cz/navody-opel/cerpa ... ne-remenem
http://www.opelastra.cz/technika/lozser ... e00001.htm
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)