Chiptunning motoru 2.0 Di X20DTL

Odpovědět
Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Chiptunning motoru 2.0 Di X20DTL

Příspěvek od Maranelo » 31 říj 2006, 19:47

Ma niekdo astru s týmto motorom, ktorá je chipnuta? ak ano o kolko isiel hore krutiaci moment a ake su teraz jazdne vlastnosti? Ja som si ju dal chipnut, je tam software od neakej talianskej firmy, ktora sa specializuje na upravy hlavne sportových áut a vraj je to velmi dobry soft. Krutak isiel podla mapy hore o 40% a je to brutal rozdiel, len mam jeden problem a to ze pri stlacenom plyne na 70% a viac a pri otackach nad 3000tisic, je citit ako motor vynechava a vraj je to sposobovane tym ze elektronika obmedzuje vykon.... to iste vraj robia aj octavie II... stretol sa stym niekdo?

Reklama
 

Caklik
Příspěvky: 117
Registrován: 31 led 2006, 12:13
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Caklik » 31 říj 2006, 19:55

No to vypadá spíš na nějakou hodně "odbornou" firmu co to dělala ...
Astra G 5dv X17DTL --> Z18XE

xpolstarekx
Příspěvky: 3799
Registrován: 24 led 2006, 14:53
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xpolstarekx » 31 říj 2006, 19:59

no taky si myslim, jestli ti to blbe neudelali....
Tak mě tu máte Obrázek
Nekončí jen to, co nikdy nezačíná
Obrázek

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 31 říj 2006, 20:03

chiba v uprave nie je... firma co to robila je na SR velmi znama a upravene hodnoti su od firmy ktora patri v taliansku medzi spicku.... da sa to odstranit znizenim vykonu v hornom spektre otacok alebo zviknut si na to.... pital som sa na to aj svojho mechanika a on mi tiez povedal ze to nie je chybou upravy ale asi elektronikov... ze vraj to ma snimac vykonu na náprave a ten obmedzuje zmes preto to vynechavanie aby nedoslo k poskodeniu motora... je to len take jemne vynechavanie ako ked TC pracuje pri rozjazde... ale da sa na to zvyknut... ale auto ide neskutocnym rozdielom....
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 01 lis 2006, 15:08

No to normalni podle me neni. Jeste v zadnym chipnutym aute jsem si neceho podobnyho nevsim.

Radek
Příspěvky: 54
Registrován: 17 zář 2006, 21:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 02 lis 2006, 08:36

Hele a má tu někdo zkušenosti s chipnutym 2,0 DTH? O kolik jde zvýšit výkon, za kolik a zda je to bezproblémové?Díky
Opel Astra 2,0 DTH Comfort 74KW, 5dv, ABS, Klima, 4-Airbag, el-okna

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 02 lis 2006, 18:58

A co takto pouzit turbo z diezlu 2.2? Uz na inom mieste som sa snazil o diskusiu na tema turbo.

V principe chiptuning upravi preplnovacie tlaky, co mozno dosiahnut prave turbom z 2.2 s variabilnymi lopatkami.

Co vy na to?
C-Max 1,8 TDCI Ghia

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 02 lis 2006, 19:08

freeKevinM píše:A co takto pouzit turbo z diezlu 2.2? Uz na inom mieste som sa snazil o diskusiu na tema turbo.

V principe chiptuning upravi preplnovacie tlaky, co mozno dosiahnut prave turbom z 2.2 s variabilnymi lopatkami.

Co vy na to?
znam člověka kterej to dělal na Y20DTH, vyměnil turbo a přírubu + vstřiky, nárůst výkonu prej dost znatelnej
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Lysek Vladimír
Příspěvky: 208
Registrován: 21 úno 2006, 09:28
Bydliště: kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

chip

Příspěvek od Lysek Vladimír » 02 lis 2006, 19:22

Nedovedu si ale pak představit tu cenu!!!!
2.0 DTI 16V, 2001 CDX, CARAVAN Z147

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 02 lis 2006, 19:25

to len ak sa objavi niekde na vrakaci. ale cena to asi bude vyssia ako chip.....
C-Max 1,8 TDCI Ghia

Erikk
Příspěvky: 3
Registrován: 11 říj 2006, 07:37

Cip

Příspěvek od Erikk » 07 lis 2006, 09:40

zdarec taky zvažuji, že nechám načipovat Astru, mám motor DTI 74 KW. Informöval jsem se u firmy BIT Power a udělají z toho 100 KW a 280 N.m. Říkali že to otestují a že není možné aby to nějak blblo, dávají nato záruku. Ale asi to nechám udělat až na jaře.

Erikk
Příspěvky: 3
Registrován: 11 říj 2006, 07:37

Příspěvek od Erikk » 07 lis 2006, 09:45

Jo a ještě bych teda doplnil cenu za výše uvedený chip motoru,pohybuje se kolem 10 000,-Kč ale je to cena bez DPH. Jinak Astra mi sece jede dobře ale někdy je to trochu slabé. Uvidíme jaké to bude, pak se podělím o zkušenosti.

lukaskpd
Příspěvky: 4563
Registrován: 09 dub 2007, 19:55
Bydliště: Hlinsko v Cechcach
Kontaktovat uživatele:

lukaskpd

Příspěvek od lukaskpd » 07 kvě 2007, 21:29

caute nevim ci by se mito hodilo na 1.7td dik
Neuč se, život tě nauči !!!! :)
Obrázek Lukaskpdova Astra G Obrázek
1.7TD ( 17DTL ) + CHIP
Obrázek
www.jkcolor.iplace.cz/

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 13 zář 2008, 12:43

Konecne problem odstránení. Po dlhom ročnom pátrani /ked bolo času/ študovaní motora som sa zameral na to vynechavanie turba. Preco mu dava elektronika povel na znizenie plniaceho tlaku a hned na to na zvysenie co sa prejavovalo miernym vynechavanim a dymenim. Tak som sa vrhol na katalog a sledoval parametre senzora plniaceho tlaku v sacom potruby. Senzor pre X20DTL ma merací rozsah 22-255 kpa . ak pred chipnutim motor isiel dobre a po to zacalo robit a pritom este aj diagnostika vypisovala chybu ktora vsak nebola presne tou chybou tak som sa pozrel na senzor z DTIčka. ten je presne taky isty ale merací rozsah je 12-308 kpa. Tak som ho objednal vymenil a vsetko funguje ako ma. Auto taha bez prerusenia , krasne ide to otacok a prestalo dymit. Takze zaver asi taky ze po zvyseni plniaceho tlaku ten pôvodny senzor nevedel zmerat tlak a tak riadiacka davala turbo do nudzaku ale nasledne po poklese tlaku do meranej urovne zase turbo zaberalo. Teraz s tym DTIčkovym čidlom vsetko slape ako ma. este aj spotreba mi isla dole lebo sa mi zdalo ze neako to velmi papalo tym ze zle spaloval zmes a strasne dymil. teraz je to na jednicku.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Odpovědět