Čefa představuje . . . . .
Čefa představuje . . . . .
KONEČNĚ JSEM NAŠEL ČAS NA PŘEDVEDENÍ - po dvou srazech a před třetím asi nejvyšší čas . . . . .
Na základě fotografií emailem jsem si nechal dovézt z Itálie tuto Žofku v dubnu roku 2009. Model 2000 1,8 16V výbava CDX. Najeto 76 600 Km při koupi, teď 95 000 Km. Na zadku měla bebino – vlivem nepříliš šikovného klempíře je to viditelné i teď. Místo kol měla škaredý plechy a plastový puklice NONAME. (při první jízdě jsem jednu hned ztratil). Takže plány do budoucna byly jasné-kola ! Jelikož jsme ve firmě používali auta s xenony tak další úkol byl origo xenony, které jsem koupil o dva měsíce dřív než auto – dobrá koupě. Na inzerát zřejmě jednoho z členů tady. Nechal jsem našopovat výfuk hliníkem v domění, že déle vydrží – blbost ! U svodů se hliník rozteče a odloupe a na zadním díle zateče voda se solí pod dvojitý plášť samotného výfuku a odloupne se to i našopované. Prostřední díl je stejně v pořádku jako na každé jiné s tolika kilometry, která předtím jezdila v Itálii. Na zadní nápravě byly pružiny s pružinami uprostřed – ani RomanK neví-nezná proč. Auto bylo celkově o 3cm výš než jiná Žofka a jízdně při nezatíženém autě poskakovala. Po výměně za předepsané se uklidnila.
Na základě fotografií emailem jsem si nechal dovézt z Itálie tuto Žofku v dubnu roku 2009. Model 2000 1,8 16V výbava CDX. Najeto 76 600 Km při koupi, teď 95 000 Km. Na zadku měla bebino – vlivem nepříliš šikovného klempíře je to viditelné i teď. Místo kol měla škaredý plechy a plastový puklice NONAME. (při první jízdě jsem jednu hned ztratil). Takže plány do budoucna byly jasné-kola ! Jelikož jsme ve firmě používali auta s xenony tak další úkol byl origo xenony, které jsem koupil o dva měsíce dřív než auto – dobrá koupě. Na inzerát zřejmě jednoho z členů tady. Nechal jsem našopovat výfuk hliníkem v domění, že déle vydrží – blbost ! U svodů se hliník rozteče a odloupe a na zadním díle zateče voda se solí pod dvojitý plášť samotného výfuku a odloupne se to i našopované. Prostřední díl je stejně v pořádku jako na každé jiné s tolika kilometry, která předtím jezdila v Itálii. Na zadní nápravě byly pružiny s pružinami uprostřed – ani RomanK neví-nezná proč. Auto bylo celkově o 3cm výš než jiná Žofka a jízdně při nezatíženém autě poskakovala. Po výměně za předepsané se uklidnila.
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......
- Reklama
Re: Čefa představuje . . . . .
Další fotky . . .
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......
Re: Čefa představuje . . . . .
a poslední . . .
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......
-
- Příspěvky: 2642
- Registrován: 03 zář 2008, 09:15
- Bydliště: Metropole Libouň (na dohled Blaník)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čefa představuje . . . . .
No konečně...
A kde jsou fotky s těma úpravama?
A kde jsou fotky s těma úpravama?
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
EX The Golden Queen of Majesty --> EVOLUCE (str.21)
O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/
Re: Čefa představuje . . . . .
Další díl . . . Seznámení RomanKá
Kola, Irmscher Signa 16“ byla za legrační cenu 2900.-Kč, u Irmschera v katalogu 825.-€ur.
Potom při shánění koncovek na xenonová světla jsem se poprvé setkal s chlapíkem, co mi je prodal – ROMANKá – děsné setkání, asi tři hodiny povídání o Oplíkách. Tenkrát mi je jen prodal, světla mi dělal úplně jiný elektrikář. Mnohem mnohem později mi předělal celou motorovou kabeláž, aby byla plně funkční a kompatibilní se světly a palubním počítačem. Ten byl v té době od Davida Bendy - moc prima věc.
Kola, Irmscher Signa 16“ byla za legrační cenu 2900.-Kč, u Irmschera v katalogu 825.-€ur.
Potom při shánění koncovek na xenonová světla jsem se poprvé setkal s chlapíkem, co mi je prodal – ROMANKá – děsné setkání, asi tři hodiny povídání o Oplíkách. Tenkrát mi je jen prodal, světla mi dělal úplně jiný elektrikář. Mnohem mnohem později mi předělal celou motorovou kabeláž, aby byla plně funkční a kompatibilní se světly a palubním počítačem. Ten byl v té době od Davida Bendy - moc prima věc.
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......
Re: Čefa představuje . . . . .
Majesty píše:No konečně...
A kde jsou fotky s těma úpravama?
Mám toho připraveno 10 dílů . . . . . . na všechno dojde chlape !
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......
Re: Čefa představuje . . . . .
Tak díl třetí . . . Žofku jsem chtěl mít před zákonem v pořádku a tak jsem dodělával i ostřiky světlometů, jsou z pětkového BMW, líbily se mi, jak jsou malé. Hadice, spojky, čerpadlo jsou GM. Trysky a z5ná klapka BMW. Díly GM dodal RomanK, díly BMW kamarád Michal on mi dovezl Žofku z Itálie.
Naposledy upravil(a) Čefa66 dne 01 dub 2011, 07:22, celkem upraveno 1 x.
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......
Re: Čefa představuje . . . . .
Zafča pěkná, ale hoď si ještě do nadpisu označení motoru
nyní: Zafira B Z18XER, 2007
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
Re: Čefa představuje . . . . .
Pěkná a světla hlavně pěkný , ty sem snad na zafíře ještě na živo neviděl
5ti dveřový Géčko je už minulost ....
Novej povoz je GTC s kamnama pod kapotou :-)
4E7 7770
Novej povoz je GTC s kamnama pod kapotou :-)
4E7 7770
Re: Čefa představuje . . . . .
Ale je to v každým podpisu, a to stačí . i když větší úspěch by to mělo, kdybych představoval něčí kozy "PSÁNO V NADPISU"
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......
Re: Čefa představuje . . . . .
Já ji viděl naživo a moc se mi líbila. Cefa je šikula a k tomu Irmscheru dojde velmi rychle
Moc pěknej popis auta kámo.... .
Moc pěknej popis auta kámo.... .
Zafira 1,8 16V Elegance, modrá, 2000 ex
VW Golf IV 1,4 16V - slabota - ex
Ford Focus 1,6 16V Zetec, ocean blue ex
Opel Zafira 1,8 16V stříbrná, 1999
VW Golf IV 1,4 16V - slabota - ex
Ford Focus 1,6 16V Zetec, ocean blue ex
Opel Zafira 1,8 16V stříbrná, 1999
Re: Čefa představuje . . . . .
Při čtvrtým se mi to seklo . . .
Tak čtvrtý díl . . .
V motorovém prostoru byla příprava na tempovat, tak jsem na Aukru koupil z VB komplet, upravil a namontoval. Pod volantem byla příprava taky, takže žádný problém. RomanKá dodal brzdový a spojkový spínač a už jsem tempomatil.
Příprava na palubní počítač byla na sloupku řízení taky a tak jsem měl i spotřebu a spoustu jiných funkcí v češtině. ( PP David Benda)
Zima se blížila a tak jsem koupil i zimní kola – originály GM i s gumama.
Tak čtvrtý díl . . .
V motorovém prostoru byla příprava na tempovat, tak jsem na Aukru koupil z VB komplet, upravil a namontoval. Pod volantem byla příprava taky, takže žádný problém. RomanKá dodal brzdový a spojkový spínač a už jsem tempomatil.
Příprava na palubní počítač byla na sloupku řízení taky a tak jsem měl i spotřebu a spoustu jiných funkcí v češtině. ( PP David Benda)
Zima se blížila a tak jsem koupil i zimní kola – originály GM i s gumama.
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......
Re: Čefa představuje . . . . .
Ještě něco ke čtverce . . .
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......
Re: Čefa představuje . . . . .
Díl číslo pět . . .
Pod sedadly příprava na ohřev sedadel, další úkol byl sehnat sedadla . . . . . . . za vydatné pomoci jména RomanaK – koupeny na vrakáči jen za 1000.-
Dále mně tu na fóru zaujaly kroužky okolo budíků a klimy, tak jsem zakoupil a nainstaloval. Pan Houžvic z Irmscheru dodal odznak (a všechno ostatní co tam od Irmscheru je) a tak jsem jej tam šoupnul taky.
Pod sedadly příprava na ohřev sedadel, další úkol byl sehnat sedadla . . . . . . . za vydatné pomoci jména RomanaK – koupeny na vrakáči jen za 1000.-
Dále mně tu na fóru zaujaly kroužky okolo budíků a klimy, tak jsem zakoupil a nainstaloval. Pan Houžvic z Irmscheru dodal odznak (a všechno ostatní co tam od Irmscheru je) a tak jsem jej tam šoupnul taky.
Naposledy upravil(a) Čefa66 dne 01 dub 2011, 07:14, celkem upraveno 1 x.
Zafira 1,8 16V CDX, 85 Kw, pomaličku k IRMSCHERU .......