škubání v nízkejch otáčkách (X18XE1)

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

škubání v nízkejch otáčkách (X18XE1)

Příspěvek od Princ William » 30 říj 2006, 15:36

mam takovej dotaz. obevuje se mi obcas skubani pri nizkejch otackach cca 2500-3000 (rekl bych ze spis pri konstantni rychlosti). je jedno jaka je zarazena rychlost. obcas se mi stane ze kdyz vyradim tak to chcipne. nekdy se mi tez stava ze kdyz je teplej motor tak to nechytne napoprve. svicky jsem uz vymenil a problem zmizel tak na pouhych 500km pak se to objevilo znova. nevite cim to muze byt :?: resil jste uz nekdo tento problem :?: vsem diky za odpovedi :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Reklama
 

Skindr
Příspěvky: 48
Registrován: 20 říj 2006, 20:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skindr » 30 říj 2006, 21:54

Já sice neporadím,ale mám stejný motor a stejné potíže.

Marcel
Příspěvky: 479
Registrován: 04 úno 2006, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel » 30 říj 2006, 22:01

nekdy se mi tez stava ze kdyz je teplej motor tak to nechytne napoprve.
tento problem mam tiez a u rok mladeho :wink: auta ma to vytaca...ako u karburatora len stym rozdielom ze sa nesmie pridat plyn.
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport

Uživatelský avatar
CUBErt
Příspěvky: 426
Registrován: 14 čer 2006, 19:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CUBErt » 30 říj 2006, 22:04

Zdarec, přidávám se do fronty, mám podobnej problém s 1.4 16V, při jízdě se studeným i teplým motorem v rozmezí 1500-2000 ot/m při ustálené rychlosti, třeba při popojíždění, hlavně na jedničku a dvojku to škube jako prase. Je to sice jen zlomek jízdního režimu, ale je to dost nepříjemné. Např. při dojezdu na křižovatku se zařazenou rychlostí to vypadá z pohledu řidiče za mnou dost divně. Ještě mě tak napadá že když jsme měl Fiestu r.v.97 tak při vyřazení z cca 3000 ot/m taky občas chcípla, ale nikdy jsem nenašel rozumnej důvod. V autorizovanym servisu také chybu nevyřešily, prý něco s řídící jednotkou - oprava - výměna :cry:

Jak jsem se dočetl níže, půjde nejspiš o EGR, ale stejně tak to může bejt kotel jinejch věcí, nicméně v mém případě to není nikterak dramatické, a dokud se to dramaticky nezhorší budu trpělivě pracovat s plynovým pedálem...
Opel Astra Caravan 1,4 16V

Obrázek

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 31 říj 2006, 13:39

CUBErt píše: Např. při dojezdu na křižovatku se zařazenou rychlostí to vypadá z pohledu řidiče za mnou dost divně.
no ja si porad pripadam i kamosi mi to rikaj jako kdybych s tim autem neumel jezdit (jako nakej typek v autoskole cuk cuk cuk :arrow: proste zabicka :lol: ). a to uz mam najezdeno nekolik set tisic km na ruznejch autech. proste vypadam jak zacatecnik. hlavne treba ve meste mi to sere kdyz jedu treba 50 a zacne to znenadani skubat. cekam kdy si ji flaknu vo palubku :lol: (ted to sice drobet prehanim :!: ). v oplu me rekli ze to daj na diagnostiku a pak se uvidi :arrow: no sice diky ale za 1000,- a vysledek ze neco zjisti je porad nejistej to me fakt vytaci a pak jeste davat nakej ranec ze menili tohle a tohle a pak jim dat desitku na to fakt nemam.

P.S. ja bych typovat krokovej moturek nebot to nekdy nechce chytit za tepla nebo to nekdy chcipne pri dojezdu k semaforu kdyz vyrazuju skoro pred nim proste vypadam jak zacatecnik :!: tak si myslim ze by to mohlo byt tohle nebot tam da moc nebo malo vzduchu a tim to chcipne nebo ze by to mohl bejt agr ventil :?:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 31 říj 2006, 14:46

to dej na diagnostiku ne... a nemusíš do opla.... :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 31 říj 2006, 16:22

a bude tam naka chyba :?: jezdit to jezdi jenom obcas se to vyzkytuje. na dalnici se to neprojevuje vubec :!: pokud to diagnostika ukaze tak to tam dam. (mozna blba otazka) ukaze to :?:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

pepca

Příspěvek od pepca » 31 říj 2006, 16:26

Princ William píše:a bude tam naka chyba :?: jezdit to jezdi jenom obcas se to vyzkytuje. na dalnici se to neprojevuje vubec :!: pokud to diagnostika ukaze tak to tam dam. (mozna blba otazka) ukaze to :?:
:oops: není třeba již zanesený benzínový filtr?asi blbá otázka,nevím jak často se mění. :oops:

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 říj 2006, 16:27

Ikdyz diagnostika neco ukaze tak druha vec je spravna interpretace. Brachovi takhle blblo Clio a zjistilo se ze blbne senzor seslapnuti plynu. Ze pri urcitym seslapnuti hazi vysoky a nizky hodnoty rychle za sebou. Ale muze to byt x jinejch veci :idea: Me to taky obcas zaskube :?

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 31 říj 2006, 16:29

ja ho nemenil. ale to si nemyslim. to by se projevovala ve vysokejch otackach. start za studena OK za tepla je to nekdy problem.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 31 říj 2006, 16:30

AstraDTI píše:Ikdyz diagnostika neco ukaze tak druha vec je spravna interpretace. Brachovi takhle blblo Clio a zjistilo se ze blbne senzor seslapnuti plynu. Ze pri urcitym seslapnuti hazi vysoky a nizky hodnoty rychle za sebou. Ale muze to byt x jinejch veci :idea: Me to taky obcas zaskube :?
no prave toho se bojim abych nevyplaz naky prachy a bylo by s vysledkem nula :cry: jo a jeste u tohohle motoru je jeste lanko na plyn
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 říj 2006, 16:44

Princ William píše:
AstraDTI píše:Ikdyz diagnostika neco ukaze tak druha vec je spravna interpretace. Brachovi takhle blblo Clio a zjistilo se ze blbne senzor seslapnuti plynu. Ze pri urcitym seslapnuti hazi vysoky a nizky hodnoty rychle za sebou. Ale muze to byt x jinejch veci :idea: Me to taky obcas zaskube :?
no prave toho se bojim abych nevyplaz naky prachy a bylo by s vysledkem nula :cry: jo a jeste u tohohle motoru je jeste lanko na plyn
Jo ja vim s tim plynem. Spis jsem jenom chtel naznacit ze to muze byt lecos.

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 31 říj 2006, 17:06

AstraDTI píše:Jo ja vim s tim plynem. Spis jsem jenom chtel naznacit ze to muze byt lecos.
ja te pochopil. vo to mi prave jde. nechci jit na diagnostiku a zjistit stejny kulovy jako vim ted :!: a jeste za to zaplatit :evil:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 31 říj 2006, 18:42

Princ William píše:ja ho nemenil. ale to si nemyslim. to by se projevovala ve vysokejch otackach. start za studena OK za tepla je to nekdy problem.
tak popřemejšlej která součásta má co dočinění s teplotou... :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

pecouldek
Příspěvky: 1
Registrován: 01 lis 2006, 10:02

Stejný problém.

Příspěvek od pecouldek » 01 lis 2006, 10:12

Ahoj lidi, já mám sice astru (Njoj 1,6 68 000 km)asi dva měsíce, ale už jsem tento problém řešil. Tyto problémy způsobuje tkzv. AGRV ventil (snad jsem to napsal správně). Cukání v nízkých otáčkách a při dodržování konstantní rychlosti. Čím nižší kvalt, tím je cukání horší.V servisu mi ho pročistili, ujel jsem asi 10 km a cukání bylo ještě horší, takže nezbylo než ho celý vyměnit. Repasovaný z Německa vyjde na 3500 Kč, originál kolem 5000 Kč. Po výměně mám pokoj. Mějte se.

Odpovědět