Astra G nestartuje - Y22DTR

Radek
Příspěvky: 54
Registrován: 17 zář 2006, 21:30
Kontaktovat uživatele:

Nestartuje

Příspěvek od Radek » 30 říj 2006, 10:10

To auto si ze mě dělá fakt srandu dnes ráno v tom největším mrazu mi to nastartovalo hned na první otáčku motoru. Asi vyměním palivovej filtr a zkontroluju přepadový hadičky a budu doufat, že už to nikdy neudělá :roll:
Opel Astra 2,0 DTH Comfort 74KW, 5dv, ABS, Klima, 4-Airbag, el-okna

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 30 říj 2006, 11:15

No ze me si Astra taky dela neustale srandu. Viz muj problem s razenim 3 a 4. Obcas to blbne a kdyz uz se rozhodnu jet do servisu tak to radi lip jak novy. Prez vikend prez 600km a nic, naprosta spokojenost a pak kdyz jsem zajizdel ke garazi tak zas 3 o neco drbla :cry:

janoOHK
Příspěvky: 28
Registrován: 29 říj 2006, 21:05
Bydliště: Humenne

Příspěvek od janoOHK » 30 říj 2006, 21:01

Zdravim vas vsetkych.Rad bysom sa aj ja pripojil k vasej debatke.Vlastnim astru 2,0 DI a uz po mesiaci aj mojou nedopatrnostou mi odislo cerpadlo.Myslel som totiz ze rezerva paliva je na 100 km a bola len na 50.A tym to vsetko zacalo. Vymena cerpadla, vstrikov, gumiciek pod vstrikmi, zhavice, vysokotlakove trubky, filter, baterka, zmena prepadu nafty-totiz to dieslove astry maju udajne zle prespekulovane prepady/prepad nafty je totiz robeny priamo spat do cerpadla a samozrejme tam ide aj so vzduchom-tak mi to prerobili do nadrze/.Viete si predstavit co to stalo penazi. A moja draha astra si to nechce startovat stale.Ono startovat to startuje,aaale to musi byt tepla-ked postoji 5-6 hodin tak je ten start katastroficky a jasne ze to vybija aj baterku a je ju treba dobijat castejsie.CHLAPI TAK KDE JE CHYBA-JA UZ NAOZAJ NEVIEM.TO AUTO UZ BOLO ASI U 10 FAKT DOBRYCH MECHANIKOV A STALE JE TO BLBE.NIC VYZERA TO TAK ZE VSETCI SADNEME DO SVOJICH ASTIER A PALIME SI TO PRIAMO K RIADITELOVI CELEHO OPLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POZDRAVUJEM

JardaB
Příspěvky: 164
Registrován: 25 úno 2006, 23:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od JardaB » 06 lis 2006, 14:15

janoOHK píše:...Vlastnim astru 2,0 DI a uz po mesiaci aj mojou nedopatrnostou mi odislo cerpadlo.Myslel som totiz ze rezerva paliva je na 100 km a bola len na 50.A tym to vsetko zacalo...
Tomu nerozumím. Chceš říct, že Ti došla nafta a tím odešlo čerpadlo??? Co to je za blbost??? To, že se tam dostane vzduch a je to potřeba odvzdušnit (v servisu) chápu. Ale takhle :shock:
Jarda B

Astra G 1.8

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 06 lis 2006, 14:39

janoOHK píše:Zdravim vas vsetkych.Rad bysom sa aj ja pripojil k vasej debatke.Vlastnim astru 2,0 DI a uz po mesiaci aj mojou nedopatrnostou mi odislo cerpadlo.Myslel som totiz ze rezerva paliva je na 100 km a bola len na 50.A tym to vsetko zacalo. Vymena cerpadla, vstrikov, gumiciek pod vstrikmi, zhavice, vysokotlakove trubky, filter, baterka, zmena prepadu nafty-totiz to dieslove astry maju udajne zle prespekulovane prepady/prepad nafty je totiz robeny priamo spat do cerpadla a samozrejme tam ide aj so vzduchom-tak mi to prerobili do nadrze/.Viete si predstavit co to stalo penazi. A moja draha astra si to nechce startovat stale.Ono startovat to startuje,aaale to musi byt tepla-ked postoji 5-6 hodin tak je ten start katastroficky a jasne ze to vybija aj baterku a je ju treba dobijat castejsie.CHLAPI TAK KDE JE CHYBA-JA UZ NAOZAJ NEVIEM.TO AUTO UZ BOLO ASI U 10 FAKT DOBRYCH MECHANIKOV A STALE JE TO BLBE.NIC VYZERA TO TAK ZE VSETCI SADNEME DO SVOJICH ASTIER A PALIME SI TO PRIAMO K RIADITELOVI CELEHO OPLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POZDRAVUJEM
Za predpokladu že palivový okruh je v poriadku (ako píšeš takmer všetko vymenené), problém môže byť aj vo vylágrovanom motore - konkrétne nedostatočná kompresia = nedostatočné zohriatie vzduchu v spaľovacom priestore, čo by vysvetľovalo problémy pri štarte studeného motora.

janoOHK
Příspěvky: 28
Registrován: 29 říj 2006, 21:05
Bydliště: Humenne

Příspěvek od janoOHK » 06 lis 2006, 18:15

Jarda bohuzial je to tak.Osobne si myslim, ze to cerpadlo uz bolo chytene ked som auto kupil a tym ze mi dosla nafta som len pomohol tej skaze. Mam totiz dvoch kolegov, ktorym zhruba pri tych istych kilometroch odislo tiez cerpadlo. Teraz k dotazu Arwiho-vysvetli mi jednu vec-je mozne ze to pocitac resp. super mechanici v opli nezistili????Ako teda zistit tie kompresie, co ak to je zle, co potrebujem vymenit a kolko to bude stat????Je to vela otazok ale ten start ma naozaj uz stve.Ale este jednu vec.Minuli rok mi to nestartovalo v rozmedzi teplot +10--- -10.Ked bolo vonku -30 tak to koplo na supu a je tomu tak doteraz. V jedno rano sa zobudim kopne hned ine rano to je na prd. Takye ako s tymi kompresiami???Nemoze to byt nejaky snimac alebo nieco-ja tomu az tak velmi nerozumiem takze sa pytam??????????!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 06 lis 2006, 18:42

janoOHK píše:Jarda bohuzial je to tak.Osobne si myslim, ze to cerpadlo uz bolo chytene ked som auto kupil a tym ze mi dosla nafta som len pomohol tej skaze. Mam totiz dvoch kolegov, ktorym zhruba pri tych istych kilometroch odislo tiez cerpadlo. Teraz k dotazu Arwiho-vysvetli mi jednu vec-je mozne ze to pocitac resp. super mechanici v opli nezistili????Ako teda zistit tie kompresie, co ak to je zle, co potrebujem vymenit a kolko to bude stat????Je to vela otazok ale ten start ma naozaj uz stve.Ale este jednu vec.Minuli rok mi to nestartovalo v rozmedzi teplot +10--- -10.Ked bolo vonku -30 tak to koplo na supu a je tomu tak doteraz. V jedno rano sa zobudim kopne hned ine rano to je na prd. Takye ako s tymi kompresiami???Nemoze to byt nejaky snimac alebo nieco-ja tomu az tak velmi nerozumiem takze sa pytam??????????!!!!!!!!!!!!
Tak potom som nič nenapísal. Bola to len úvaha. Nie som mechanik, som len teoretik.

Odpovědět