chyba P0301 (p0300), kontrolka emisi blika, auto cuka
Re: auto po servisu = horší stav
ty máš Astru G ale jen pro porovnání na Aukru na Zafiru http://auto.aukro.cz/egr-ventil-agr-ope ... 94202.html ale věřím že tady na foru ho od někoho seženeš
OPEL ZAFIRA 1.8 16v 85kw - rok 2000 X18XE1
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
https://picasaweb.google.com/106136654297466934849/Zafira
Jsou jen dva druhy aut - Opel Zafira a ty ostatní
- Reklama
Re: auto po servisu = horší stav
egr neřeš, odpoj baterku a potom znovu projeď, sleduj zda to dělá hned za studeného motoru nebo až pozahřátí. může to být svíčka- nepravděpodobné, nebo ta lišta, to spíše.
a víš jistě že byly svíčky měněné
a víš jistě že byly svíčky měněné
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto po servisu = horší stav
Stále stejná písnička.Jestli je auto po výměně rozvodů líné,tak jsou blbě načasované,nemá se co ochodit.Jestli 2004 má 26t km,tak to svědčí o najíždění převážně velmi krátkých tras a budou zakarbonované výfukové ventily tak ,že se přidírají.
Naposledy upravil(a) denny dne 20 úno 2011, 09:51, celkem upraveno 1 x.
Re: auto po servisu = horší stav
Tak to dechtáci jsou na tom mnohem líp. Na 1.7 Dti je to po 150 000 km a na volvu to mám na 170 000 km. Ale benzín má zase spoustu jinejch výhod. A 6 let na řemen se mi nezdá zase tak moc. Já bych teda neměnil.Po oddeklování to jde očíhnout a buťto nechat, nabo měnit.Fritol píše:rozvody se měni bud 60 000 km nebo 5 roku... kilometry si nejsem jitej jeslti to je 60k km.
Volvo S 60 2.4 D r.v. 2005 černej mazlik
Astra 1.7 Dti r.v. 2002 motor isuzu
Astra 1.7 Dti r.v. 2002 motor isuzu
Re: auto po servisu = horší stav
tak dalsi varka reakci a poznatku.
1) svicky menene byly. jak rikam je to pres znamyho a nepredpokladam, ze by je fakturoval a nemenil, kor kdyz to delalo ty problemy uz tyden pred rozvodama.
2) Ono s tou lenosti po vymene rozvodu si zase az tak zcela jistej byt nemuzu. Mozna to bylo pocitovy, nicmene ted to auto kazdopadne liny je (nouzovy rezim?) a obcas na volnobehu se rozvibruje jako traktor (ne pokazdy, nevim na cem je to zavisly, ale dvakrat jsem zastavil na krizovatce a sedel jsem v traktoru).
3)Pokud by to necemu pomohlo, tak jsem si dnes vsiml, ze se mi rozhodil ukazatel paliva. Celou noc jsem stal na rovine a dneska vyjedu a po chvili mi sviti hladovy oko (pricemz realne mam 1/4 nadrze). Nastesti se to po chvili srovnalo. to jen kdyby to nahodou s necim souviselo, ale myslim ze nadrz je asi trochu jina kapitola.
4) dulezita vec pro zdejsi diagnostiky ( ) je, ze kontrolka se rozbilka az pri zahratym motoru. Ted jsem jezdil e studenym a mohl jsem to tocit do 3tis 90 km/h a kontrolka neblikala - pouze svitila. Vsadim se, ze kdybych opet se zahratym autem najel na rychlostku tak jsem tam kde predtim. Tahle informace by mohla taky necemu pomoci.
Dale by me zajimala cena v OPELu za ten EGR ventil, protoze po zkusenostech s jinym servisem bych rad tuhle zavadu nechal na nekom kdo bude schopny relativne v kratkem casovem useku poznat zavadu. Dalsiho borce co mi rekne, ze auto je ok - jen ho mam trochu pohonit nepotrebuju.
Zaujal mne dennyho post, ktery se tvari, ze vi v cem je problem (rozhodne nic ve zlem). Temi ventily myslis treba mimo jine i to EGRko, nebo jsem zas nekde jinde?
diky
1) svicky menene byly. jak rikam je to pres znamyho a nepredpokladam, ze by je fakturoval a nemenil, kor kdyz to delalo ty problemy uz tyden pred rozvodama.
2) Ono s tou lenosti po vymene rozvodu si zase az tak zcela jistej byt nemuzu. Mozna to bylo pocitovy, nicmene ted to auto kazdopadne liny je (nouzovy rezim?) a obcas na volnobehu se rozvibruje jako traktor (ne pokazdy, nevim na cem je to zavisly, ale dvakrat jsem zastavil na krizovatce a sedel jsem v traktoru).
3)Pokud by to necemu pomohlo, tak jsem si dnes vsiml, ze se mi rozhodil ukazatel paliva. Celou noc jsem stal na rovine a dneska vyjedu a po chvili mi sviti hladovy oko (pricemz realne mam 1/4 nadrze). Nastesti se to po chvili srovnalo. to jen kdyby to nahodou s necim souviselo, ale myslim ze nadrz je asi trochu jina kapitola.
4) dulezita vec pro zdejsi diagnostiky ( ) je, ze kontrolka se rozbilka az pri zahratym motoru. Ted jsem jezdil e studenym a mohl jsem to tocit do 3tis 90 km/h a kontrolka neblikala - pouze svitila. Vsadim se, ze kdybych opet se zahratym autem najel na rychlostku tak jsem tam kde predtim. Tahle informace by mohla taky necemu pomoci.
Dale by me zajimala cena v OPELu za ten EGR ventil, protoze po zkusenostech s jinym servisem bych rad tuhle zavadu nechal na nekom kdo bude schopny relativne v kratkem casovem useku poznat zavadu. Dalsiho borce co mi rekne, ze auto je ok - jen ho mam trochu pohonit nepotrebuju.
Zaujal mne dennyho post, ktery se tvari, ze vi v cem je problem (rozhodne nic ve zlem). Temi ventily myslis treba mimo jine i to EGRko, nebo jsem zas nekde jinde?
diky
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto po servisu = horší stav
Žádné EGR,ale výfukové ventily v hlavě motoru.Dělám tuto opravu docela dost často.Když ti kontrolka bliká ,tak to na live datech ukazuje "je závada,není závada".Vynechávání zapalování je detekovaná chyba,ale není způsobena ani svíčkou ani lištou,ale nedostatečným tlakem ve válci a tím chybnému hoření směsy a nevykázané práci válce.
Na voze,co jsem koupil pro dceru povyměňoval tady jeden servis vše,dokonce jednotku motoru\brali ji od RomanK\.Vše bylo k ničemu.Studené fungovalo dobře,po mírném zahřátí kontrolka se rozblikala v zátěži,pak svítila a občas blikala.Detekován 4.válec.Po demontáži hlavy,výměně výfukových ventilů a dekarbonizaci sacích ventilů,srovnání hlavy\zrovna jsem dal i pístní kroužky \se chyba již neprojevila.Je to docela běžná závada u vozů.které jezdí velmi krátké trasy\většinou do 30km.
Jinak toto auto jezdilo původně jako firemní a 150tis bez problému.Klient si jej od firmy koupil,najezdil cca 15tis do práce a zpět\25tam,25 zpět 90% cest\a závada byla na světě.
Na voze,co jsem koupil pro dceru povyměňoval tady jeden servis vše,dokonce jednotku motoru\brali ji od RomanK\.Vše bylo k ničemu.Studené fungovalo dobře,po mírném zahřátí kontrolka se rozblikala v zátěži,pak svítila a občas blikala.Detekován 4.válec.Po demontáži hlavy,výměně výfukových ventilů a dekarbonizaci sacích ventilů,srovnání hlavy\zrovna jsem dal i pístní kroužky \se chyba již neprojevila.Je to docela běžná závada u vozů.které jezdí velmi krátké trasy\většinou do 30km.
Jinak toto auto jezdilo původně jako firemní a 150tis bez problému.Klient si jej od firmy koupil,najezdil cca 15tis do práce a zpět\25tam,25 zpět 90% cest\a závada byla na světě.
Re: auto po servisu = horší stav
aha a na kolik hodin to je tak prace? na co se mam pripravit?
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto po servisu = horší stav
12-15tisíc.4-7 pracovních dnů bez vozu.
Re: auto po servisu = horší stav
to bych si snad radši koupil jiný auto než bejt 4 dny bez auta
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
Re: auto po servisu = horší stav
denny: s prominutim tak to je v prdeli... kdybych tohle byval vedel, tak se na tohle auto rovnou vyseru, protoze abych s tim najezdil 13tis a kvuli tomu ze jezdim mene platil vice, to snad radsi koupit neco co pak hodim ze skaly...
specialne pokud rikas, ze to vidas u toho auta casto.
specialne pokud rikas, ze to vidas u toho auta casto.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto po servisu = horší stav
Já pouze kontatuji.
Jsou lidi,co dají nové svíčky 600,novou lištu 2500 ,novýEGR 3800,zaplatí tak 5x 250 diag,nějakou tu práci cca1200,pak ještě nový olej s filtrem 1000,nějaká aditiva 500.
Celkem hezkých 10850 a výsledek NIC .Je mi jasné,že dalších cca13000 je rána,ale pak to funguje A hlavně vše,co bylo předtím je k prdu.
Jsou lidi,co dají nové svíčky 600,novou lištu 2500 ,novýEGR 3800,zaplatí tak 5x 250 diag,nějakou tu práci cca1200,pak ještě nový olej s filtrem 1000,nějaká aditiva 500.
Celkem hezkých 10850 a výsledek NIC .Je mi jasné,že dalších cca13000 je rána,ale pak to funguje A hlavně vše,co bylo předtím je k prdu.
Re: auto po servisu = horší stav
zkus ještě něco na dekarbonizaci do paliva, možna pomůže, ale moc si od toho neslibuj,
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: auto po servisu = horší stav
tak nastesti jediny co jsem delal byly rozvody, ktery po vice nez sesti letech byt musely a svicky, ktery taky uz dobihali, spis proste cloveka stve, ze to auto se ti sere at jezdis malo nebo hodne zitra to dovezu do servisu (jineho nez predtim) a necham si udelat odhad.denny píše:Já pouze kontatuji.
Jsou lidi,co dají nové svíčky 600,novou lištu 2500 ,novýEGR 3800,zaplatí tak 5x 250 diag,nějakou tu práci cca1200,pak ještě nový olej s filtrem 1000,nějaká aditiva 500.
Celkem hezkých 10850 a výsledek NIC .Je mi jasné,že dalších cca13000 je rána,ale pak to funguje A hlavně vše,co bylo předtím je k prdu.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto po servisu = horší stav
Jenže palivem oplachuješ SACÍ ventily,ale větší problém je s výfukovými.spermin píše:zkus ještě něco na dekarbonizaci do paliva, možna pomůže, ale moc si od toho neslibuj,
Re: auto po servisu = horší stav
Vidím, že přidřené výfukové ventily jsou dost častá příčina problému s výkonem.
Měl bych tudíž na Dennyho ( nebo jiného odborníka) dotaz, jestli se tomu dá nějak předejít, jestli je na to víc háklivý benzín než nafťák a pod. Chápu, že krátkou jízdou se to může přihodit, ale když pojedu dejme tomu 50km, tak řekněme těch prvních 10 jedu v režimu s nezahřátým motorem a ten sajrajt na výfukových ventilech se udělá taky a pokračuju-li v další jízdě tak se to " očistí"??
Měl bych tudíž na Dennyho ( nebo jiného odborníka) dotaz, jestli se tomu dá nějak předejít, jestli je na to víc háklivý benzín než nafťák a pod. Chápu, že krátkou jízdou se to může přihodit, ale když pojedu dejme tomu 50km, tak řekněme těch prvních 10 jedu v režimu s nezahřátým motorem a ten sajrajt na výfukových ventilech se udělá taky a pokračuju-li v další jízdě tak se to " očistí"??
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor