klepani pri nerovnostech..

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mailo
Příspěvky: 184
Registrován: 19 zář 2010, 13:17
Bydliště: Ostrava

Re: klepani pri nerovnostech..

Příspěvek od Mailo » 07 úno 2011, 17:16

syrecek píše:ok to sem potřeboval vědět jde mi to uplně lehce když chytnu tu kost za prostředek tak s ní rukou v pohodě hejbu doleva doprava takže asi bude teda špatná na obou stranách :x jsou tam od výroby a mám najeto 85 000km tak by to odpovídalo
Hýbat doleva a doprava ti půjde i s novou. Ty hlavně vyzkoušej, jestli nemají vůli nahoru dolů a doleva doprava ( ale ne tak že s tím budeš zase točit ). A já jsem to zjistil tak, že jsem si auto zvedl tak aby se prověsily ramena. Když stálo auto na zemi, nešla vůle cítit. A to se mi taky ozývalo klepání jak sviňa. Přenáší se to totiž do karoserie a dělá to nehorázný kravál. :lol:

Reklama
 

syrecek
Příspěvky: 221
Registrován: 09 led 2011, 14:33

Re: klepani pri nerovnostech..

Příspěvek od syrecek » 07 úno 2011, 17:24

já sem to taky tak dělal, devdl jsem to a zkoušel jsem vůli, ale žádná nebyla jen vím, že když jsem to chytnul rukou tak s tím šlo hejbat doleva doprava, ale přitom když přejedu nerovnost tak je slyšet jak v tom tluče i když s autem na místě hejbu rukama tak je slyšet bouchání ale rukou vůli necítím jen vím že s tím jde otáčet a někdo tvrdí že se otačet nedá at to vyměním a někdo že s tím otáčet jde tak já nevím :x
Opel Astra Classic 2 1,4 16w twinport / r.v.2005

Uživatelský avatar
Mailo
Příspěvky: 184
Registrován: 19 zář 2010, 13:17
Bydliště: Ostrava

Re: klepani pri nerovnostech..

Příspěvek od Mailo » 07 úno 2011, 17:28

Pokud tam není vůle, to že s tím jde otáčet ti klepat nebude. Zkus hledat jinde. Třeba mrkni pod auto na uložení stabilizátoru.

syrecek
Příspěvky: 221
Registrován: 09 led 2011, 14:33

Re: klepani pri nerovnostech..

Příspěvek od syrecek » 07 úno 2011, 17:32

no jo ale proč mi někdo říká že s tím má jít otáčet a někdo že ne :?
Opel Astra Classic 2 1,4 16w twinport / r.v.2005

Uživatelský avatar
Mailo
Příspěvky: 184
Registrován: 19 zář 2010, 13:17
Bydliště: Ostrava

Re: klepani pri nerovnostech..

Příspěvek od Mailo » 07 úno 2011, 17:37

Dejme tomu že s novou otáčet nejde. Pak se trochu vydřou misky v kterých je uložen ten kulový čep a točit s ní půjde i lehce, ale pokud není vůle, tj. pokud ti kulák neskáče když s tím zahýbeš, tak by to nemělo klepat ani za jízdy.

syrecek
Příspěvky: 221
Registrován: 09 led 2011, 14:33

Re: klepani pri nerovnostech..

Příspěvek od syrecek » 07 úno 2011, 17:38

ještě to zvednu a asi na to mrknu abych měl jistotu 8)
Opel Astra Classic 2 1,4 16w twinport / r.v.2005

Brano
Příspěvky: 46
Registrován: 20 zář 2006, 21:38
Bydliště: Trenčín (SK)

Re: klepani pri nerovnostech..

Příspěvek od Brano » 11 úno 2011, 07:42

Tyckou stabilizatoru musi ist otocit bezohladu na to ci je nova alebo stara!!! Preto su tam tie gulove capy aby s nou bolo mozne otacat doprava resp. dolava pri naklanani karoserie pocas jazdy. Volu nezistis pri otacani tycky rukou doprava alebo dolava. Ja som ju zistil tak, ze som mal auto normalne odstavene na zemi a brat mi triasol celym autom. Ja som medzitym opatrne vlozil ruku pod blatnik a chytil som rukou stabilizator. Volu resp praskanie bolo citit az pri tomto pohybe (hore dole). Je to jednoduchy test ale pozor na prsty :D Pripadne si skus aj vytocit volant jednym alebo druhym smerom a uvidis co to robi. Ak budes citit volu tak nevahaj a tycku vymen, stoji 200 - 300 korun.

Odpovědět