Hýbat doleva a doprava ti půjde i s novou. Ty hlavně vyzkoušej, jestli nemají vůli nahoru dolů a doleva doprava ( ale ne tak že s tím budeš zase točit ). A já jsem to zjistil tak, že jsem si auto zvedl tak aby se prověsily ramena. Když stálo auto na zemi, nešla vůle cítit. A to se mi taky ozývalo klepání jak sviňa. Přenáší se to totiž do karoserie a dělá to nehorázný kravál.syrecek píše:ok to sem potřeboval vědět jde mi to uplně lehce když chytnu tu kost za prostředek tak s ní rukou v pohodě hejbu doleva doprava takže asi bude teda špatná na obou stranách jsou tam od výroby a mám najeto 85 000km tak by to odpovídalo
klepani pri nerovnostech..
Re: klepani pri nerovnostech..
- Reklama
Re: klepani pri nerovnostech..
já sem to taky tak dělal, devdl jsem to a zkoušel jsem vůli, ale žádná nebyla jen vím, že když jsem to chytnul rukou tak s tím šlo hejbat doleva doprava, ale přitom když přejedu nerovnost tak je slyšet jak v tom tluče i když s autem na místě hejbu rukama tak je slyšet bouchání ale rukou vůli necítím jen vím že s tím jde otáčet a někdo tvrdí že se otačet nedá at to vyměním a někdo že s tím otáčet jde tak já nevím
Opel Astra Classic 2 1,4 16w twinport / r.v.2005
Re: klepani pri nerovnostech..
Pokud tam není vůle, to že s tím jde otáčet ti klepat nebude. Zkus hledat jinde. Třeba mrkni pod auto na uložení stabilizátoru.
Re: klepani pri nerovnostech..
no jo ale proč mi někdo říká že s tím má jít otáčet a někdo že ne
Opel Astra Classic 2 1,4 16w twinport / r.v.2005
Re: klepani pri nerovnostech..
Dejme tomu že s novou otáčet nejde. Pak se trochu vydřou misky v kterých je uložen ten kulový čep a točit s ní půjde i lehce, ale pokud není vůle, tj. pokud ti kulák neskáče když s tím zahýbeš, tak by to nemělo klepat ani za jízdy.
Re: klepani pri nerovnostech..
ještě to zvednu a asi na to mrknu abych měl jistotu
Opel Astra Classic 2 1,4 16w twinport / r.v.2005
Re: klepani pri nerovnostech..
Tyckou stabilizatoru musi ist otocit bezohladu na to ci je nova alebo stara!!! Preto su tam tie gulove capy aby s nou bolo mozne otacat doprava resp. dolava pri naklanani karoserie pocas jazdy. Volu nezistis pri otacani tycky rukou doprava alebo dolava. Ja som ju zistil tak, ze som mal auto normalne odstavene na zemi a brat mi triasol celym autom. Ja som medzitym opatrne vlozil ruku pod blatnik a chytil som rukou stabilizator. Volu resp praskanie bolo citit az pri tomto pohybe (hore dole). Je to jednoduchy test ale pozor na prsty Pripadne si skus aj vytocit volant jednym alebo druhym smerom a uvidis co to robi. Ak budes citit volu tak nevahaj a tycku vymen, stoji 200 - 300 korun.