Sic jsem plánoval géčko ještě tak 2 roky mít (ale pečlivě jsem se zajímal o B mercedesy), pak přišla nabídka na háčkovou astru, která se neodmítá.
Výroba 12/2000, zelená metalíza.
Výbava: klasika - 4 bagy, zrcátka/přední okna el, klima, tažné, CD delco s ovládáním na volantu, dva klíče. Carpass
Autí zakoupeno duben 2009 s 122K km. Rozvody při 116K km, věřím jim . Pravým bokem byla vzatá svodidla, výměna světla, blatníku, oprava dveří a lak.
Nový chladič klimatizace a náplň, k autu letní a zimní plechy "14", cena 96 000,-
Celkem investice za 4 roky 46 604,- + dvě sady 15 pneu s disky léto/zima - celkem krásných 57 000,-
Údržba a investice:
122 000 - koupě, vyčištění klapky, EGRu, preventivní očištění všech kontaktů - čistič cca 150,-
127 000 - nový olej, stěrače a všechny filtry. Olej Divinol 10/40 se ztrácel, 0,7l / 8000 km - asi 1400,-
km nevím - oprava izolace kabelů průchodky pátých dveří, prasklá H7 - asi 180,-
132 000 - kontrola u Srba servis. Result - slabý původní aku a načaté čepy řízení. - 0,-
- instalace rozprašovadel - cca 120,-
135 000 - GM 10/40 olej, ten se zatím neztrácí - 615,-
138 000 - předek kotouče Brembo, desky TRW - 3000,-
141 000 - dojezdová rezerva a akumulátor 74 Ah 0,- (sponzor)
145 000 - flat stěrače, vyvážení všech pneu - 315,- 450,-
148 000 - GM 10/40 - 615,-
152 600 - nové zadní kotouče a destičky - 1750,-
154 600 - první "vynucená" věc - zapalovací lišta + svíčky - 3820,-
159 070 - oba čepy, oba díly výfuku, nějaké stabilizátory či co.. STK - 9000,-
162 200 - GM 10/40 - 579,-
170 000 - Palivový filtr + klíňák - 800,-
171 000 - Nový vlnovec + Olej v převodovce - 700,-
174 200 - Nové pp ložisko, rozvody+pumpa+simerink, kladka, brzdovka, kabinový filtr, olej GM - 7350,-
175 326 - Měření tlumičů - přední OK, zadní v (_._). - 160,-
186 234 - GM 10/40 + očista motoru + gumička zadního stěrače - 500,-
186 610 - Nový vlnovec - pružnější, nové zadní tlumiče excel g - 2800,-
188 888 - Nová nemrzka, odhaduji na -33 - 300,-
194 056 - nová přední světla - 3000,-
194 123 - Nové p kotouče, destičky, brzdovka, pístky + prachovky, oprava el. tažného, STK... - 9000,-
195 500 - GM 10/40, filtr, - 500,-
199 358 - svíčky Bosch FLRD8+ bo tak nějak - 380,-
199 725 - nová horní uložení tlumičů FEBI - 1380,-
201 563 - nové vzpěry pátých dveří - 920,-
204 400 - prodej
dlouhodobá spotřeba: mimo zimu 6,7, v zimě 7 l/100km
HonzP caravan Z16XE - END, prodáno
HonzP caravan Z16XE - END, prodáno
Naposledy upravil(a) HonzP dne 23 dub 2014, 23:05, celkem upraveno 19 x.
Astra H 1,9CDTI caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 28 kvě 2006, 11:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HonzP caravan Z16XE
Mám pocit, že jsme dneska parkovali za sebou
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A
Re: HonzP caravan Z16XE
JJ, tam parkuju skoro vždycky
Poslední dobou si tady jeden máčo vyhrazuje místo popelnicí, tak jsem mu ji dneska odšoupnul a vrazil tam astru.
Jsem zvědavej, jestli ji najdu podrápanou nebo s vypuštěnýma kolama
Poslední dobou si tady jeden máčo vyhrazuje místo popelnicí, tak jsem mu ji dneska odšoupnul a vrazil tam astru.
Jsem zvědavej, jestli ji najdu podrápanou nebo s vypuštěnýma kolama
Astra H 1,9CDTI caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Re: HonzP caravan Z16XE
a už jezdím starou bábu
Astra H 1,9CDTI caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Re: HonzP caravan Z16XE
Pěkné číslo u mě bude tak za dva roky pokud bude ..
______
X14XE
Z20LET OPC II
______
X14XE
Z20LET OPC II
______