špatné topení při vyšších rychlostech

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...
Uživatelský avatar
Lups
Příspěvky: 24
Registrován: 21 říj 2008, 17:13
Bydliště: Praha

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od Lups » 13 led 2009, 13:16

tak jo, zkusím to, nějakej efekt to mít bude, možná by mi to stačilo k poklidnému cestování v teple :)
Astra G Caravan, 2.0 di, r.v. 1999, Kobylisy

Reklama
 

Uživatelský avatar
lukipuki
Příspěvky: 1243
Registrován: 30 říj 2008, 16:45
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od lukipuki » 13 led 2009, 13:43

uvidis sam, nezabudni napisat potom ci to pomohlo:)
bolo:Opel Astra G Caravan 2.0DI 16V 7/1999 edition 100 499dní spokojnosti
Rendík Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique
Teraz:Volvo S80 2.5TDi
Benzín patrí do zapalovačov, nie do auta ;-) ...DIESEL POWER
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10770 - !Novinka!Kož.sedačky

Uživatelský avatar
Lups
Příspěvky: 24
Registrován: 21 říj 2008, 17:13
Bydliště: Praha

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od Lups » 13 led 2009, 15:06

ok, díky
ale teď zrovna nikam nepojedu, až ten další víkend, dám vědět pak
Astra G Caravan, 2.0 di, r.v. 1999, Kobylisy

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od Pico » 22 led 2009, 16:26

Mám síce benzín 1,4 ale mne sa aj pri teplote - 15 vyhreje kabína ešte kým očistím auto od snehu. Ručička teplomeru samozrejme je dole, ale potom to už je len lepšie a lepšie. Cez vianoce som robil celé Slovensko a v pohode ventilátor na 1-2 stačil. Ak vám nepomáhajú ani kartóny vpredu, tak pozreť termostat, resp. množstvo chladiacej kvapaliny.
Astra II

Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od m1lan » 22 led 2009, 16:30

Mne karton uplne stacil, prezil som s nim celu zimu a usetril, pretoze som nemusel menit termostat. Asi zalezi ako termostat zostane pootvoreny.

Uživatelský avatar
Brzda
Příspěvky: 9
Registrován: 19 úno 2009, 18:32
Kontaktovat uživatele:

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od Brzda » 23 úno 2009, 20:35

:D No pánové mám také diesl,ale topím až moc sice trvá asi tak 10min než se zahřeje na provozní teplotu asi 87c a pak mohu dát i 4- a topí pořád stejně no podle mne to nemá ni společného s termostatem bud by se přehříval a nebo vubec nezahřál na 80 asi to bude v málo otevřeném ventilu špatně nastavená vzdálenost a co může být horší tak ucpaný radiator v každém případě tam málo cirkuluje kapalina skusil bych co je nejednoduší odpojit obě hadice a skusit propláchnout menším tlakem vody i z řádu ale opravdu jen slabě něco podobného se mi projevilo kdysi u citroenu a tam to pomohlo :arrow:

Uživatelský avatar
Eddy
Příspěvky: 101
Registrován: 08 led 2009, 13:59
Bydliště: Hlohovec, Slovakia

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od Eddy » 23 úno 2009, 21:12

Ahojte chlapy, keď Vám to nekúri tak ako má, tak to najskorej bude pripchatý radiátor kúrenia od vodného kameňa. Mal som ho zapchatý na predchádzajúcom aute/R-19/a poviem Vám bola to sila. Po výmene radiátora bola po pár km/7-10/ v aute sahara. Na Astre mám 138t.km a hvála bohu kúri super pri každej rýchlosti ventilátora aj auta. 8) 8) 8)
Astra G, Y20DTL /60kW/r.v.99

Uživatelský avatar
glemo
Příspěvky: 261
Registrován: 05 úno 2008, 15:23
Bydliště: Medzi CA-ZA
Kontaktovat uživatele:

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od glemo » 23 úno 2009, 21:12

Tak neviem chlapi ale niečo máte zle.Alebo ja :D Moja kára kúri po prejdení cca 3km aj pri teplote pod 0.Po cca 10min jazdy fučí teplý vzduch na akomkoľvek stupni ventilátora a po cca 20-25 minútach jazdy sa v aute nedá vydržať a musím teplotu znížiť.Teraz v nedeľu ráno sa mi stala zaujímava vec.V noci bolo u nás -20C a ráno sme šli na lyže.(http://www.skibila.cz).Auto som naštartoval, nechal trochu ohriať (4-5min) a vyrazili sme.Po cca 5 km jazdy mi prišlo divné, že ešte stále fúka studený vzduch.Chvíľku na to mi začala stúpať teplota a šla až niekde k 90C.Potom zrazu spáleny smrad z ventilátora a auto začalo perfektne kúriť a aj teplota klesla.Mám za to, že sa buďto zasekol na nejaký čas termostat a šlo to jen na malý okruh.Dnes ráno všetko vpohode.Zdarec

Uživatelský avatar
Lups
Příspěvky: 24
Registrován: 21 říj 2008, 17:13
Bydliště: Praha

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od Lups » 23 úno 2009, 21:27

ahoj, tak jsem nasadil dostatečně veliký kartón a je to dočista zázrak, úplná pohoda, dík za radu 8)
nojo, ježdění v zimní bundě a se zmrzlýma nohama je prostě nanic
Astra G Caravan, 2.0 di, r.v. 1999, Kobylisy

Uživatelský avatar
lukipuki
Příspěvky: 1243
Registrován: 30 říj 2008, 16:45
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od lukipuki » 24 úno 2009, 21:59

no mne sa teraz zasekol vnutorny okruh, a mam to kompletko zadeklovane, cize kuri okamzite:D...je to super az na to ez sa mi to zahmlieva ked to mam zaseknute
bolo:Opel Astra G Caravan 2.0DI 16V 7/1999 edition 100 499dní spokojnosti
Rendík Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique
Teraz:Volvo S80 2.5TDi
Benzín patrí do zapalovačov, nie do auta ;-) ...DIESEL POWER
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10770 - !Novinka!Kož.sedačky

Uživatelský avatar
Lups
Příspěvky: 24
Registrován: 21 říj 2008, 17:13
Bydliště: Praha

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od Lups » 25 úno 2009, 13:01

jo, jasně, taky jsem zamlženej..., je to teda tím, že je zakartónováno?, asi jo, jestli to dobře chápu, leda tam udělat nějaký díry do toho papíru, nevim :?:
Astra G Caravan, 2.0 di, r.v. 1999, Kobylisy

Uživatelský avatar
Lups
Příspěvky: 24
Registrován: 21 říj 2008, 17:13
Bydliště: Praha

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od Lups » 25 úno 2009, 13:07

nojo, to je logický
Astra G Caravan, 2.0 di, r.v. 1999, Kobylisy

hamaradan
Příspěvky: 13
Registrován: 02 led 2007, 15:27

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od hamaradan » 04 led 2011, 20:24

Lups píše:potřeboval bych poradit, při vyšších rychlostech - od 80km/h - mi ventilace někde nasává studený vzduch, prakticky to vypadá tak, že to vůbec netopí, což se stává neúnosné při teplotách pod nulu
jak na to? pomohla by výměna filtru?

Mám stejný problém. Taky se stává, že zastavím, auto je zahřáté, ale z ventilátoru za chvilku fouká úplně studený vzduch, když běží motor na volnoběh. Nevím, čím to může být. Řeším to tak, že vypnu ventilátor a za chvilku ho zapnu a pak fouká zas teplý vzduch. Někdy se to zas vychladí při vyžších otáčkách ventilátoru. Nemáte někdo ponětí? Teplota vody na budíku nepadá.
Díky

MaR
Příspěvky: 162
Registrován: 06 bře 2010, 11:37
Bydliště: kousek od ValMezu
Kontaktovat uživatele:

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od MaR » 04 led 2011, 20:47

Tak tohle mi dělalo když jsem měl málo vody v okruhu. Stačilo jenom trochu zvednou otáčky a bylo vše ok. Zkus se podívat do nádobky jestli máš dost kapaliny.
Vauxhall Astra 1.4 16v 90 koníků, 06/1999, holt už má 11 let a 316 000 km za sebou :-)
Opel Vectra C Caravan 1.8 16v 90KW... To je jiný kočár

Uživatelský avatar
22 ToMik
Příspěvky: 577
Registrován: 31 říj 2009, 10:24
Bydliště: Pardubice

Re: špatné topení při vyšších rychlostech

Příspěvek od 22 ToMik » 04 led 2011, 20:51

připíšu to sem ať nezakládám další téma..

já když teď v zimě topím (je jedno kolik je venku stupňů), tak ze středových ofuků mi fouká chladný vzduch, ale na nohy a z krajních ofuků fouká takový jaký si nastavím na palubce.. a když dám topení naplno tak z krajních a na nohy fouká vzduch skoro žhavý a ze středních jako když mám topení dané na polovinu..

termostat měněný před rokem a auto si drží pořád bez problému 90°

nevíte někdo, popř neřešil jste někdo to samé? :?

díky
nyní: Zafira B Z18XER, 2007
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000

Odpovědět