Špatný start
Špatný start
Zdravým Vás, o víkendu u nás klesla teplota na -15, chtěl jsem nastartovat, ale místo krásné startu na který jsem byl zvyklí, jel motor chvíli jakoby na tři válce,dokonce mi to vystřelilo víčko od motoru (na krytu hlavy), z výfuku bílej ale i černej dým, apo 20s to zdechlo, po několika pokusech to chytlo, motor šlapal normálně.Zajel jsem hned koupit aditivum do nafty,druhý den ráno -13 a auto naskočilo hned, rychleji jak "benzín".Odpoledne jsem znovu startoval a znovu to šlo blbě, tentokrát bez vystřelení víčka a nastartoval jsme dřív.
Delší dobu se potýkám s únikem chladící kapaliny a olejem ve vodě(min množství, pár teček na hladině vody),
Do špatnýho startu jizdní valstnosti normální i straty, akorát dolívám vodu, 0,5l na 500 km. Podělte se někdo o zkušenosti,děkuji.
1,7Dti
Delší dobu se potýkám s únikem chladící kapaliny a olejem ve vodě(min množství, pár teček na hladině vody),
Do špatnýho startu jizdní valstnosti normální i straty, akorát dolívám vodu, 0,5l na 500 km. Podělte se někdo o zkušenosti,děkuji.
1,7Dti
- Reklama
Re: Špatný start
jena ja byt tebou nejdriv vyresim unik vody to co pises se mi zda hodne aby nenastal vecsi problem skus promerit baterku, zhavici svicky, prepadove hadicky
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: Špatný start
S tím bych nehazardoval. Někde se to tu probíralo, nechat to natlakovat a zjistit, kde to utíká. Viděl bych to těsnění pod hlavou, ale to jsem asi nevyslovil nic objevného, že?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Špatný start
Potýkám se s podobným problémem,
Před nedávnem jsem měnil těsnění na vstřicích. A přesto dnes, kdy je ráno +1,5°C nejsem schopen nastartovat. V sobotu byla zima jak v Rusku (dle teploměru v autě -17°C), a mému motoru X17DTL se nastartovat nechtělo ani náhodou (to jsem ale dojel v jednu ráno dom, bez známek zamrzání nafty a za šest hodin chtěl startovat znova). Prostě zamrzla nafta (čepuji pouze u Shell). Nechal jsem to tedy stát venku, s tím, že předpověď hlásila teploty zpět do plusu. Včera t.j. v pondělí, odpoledne, teplota dle palubního teploměru +3,5°C a motor stejně sám nechytl, odpojil jsem tedy přepadovou hadičku a nafta při startování nešla. Odtáhli jsme tedy auto do garáže, kde bylo +15°C a ani po dvou hodinách nic. Proto jsem svou astru poslal zpět na lano a roztáhl ji jak nic (mám úplně nové rozvody, jinak bych to neudělal). Pak už jsem jezdil bez problémů, mohl jsem zastavit kde jsem chtěl, vypnout motor, znova nastartovat, úplně bez problémů. Dneska ráno sednu do auta a opět nic, motor točí jak divý bez jakékoliv známky škytnutí a to teplota nespadla jinak závratně pod bod mrazu během noci, v 6:00 bylo +1,5°C.
Moje otázka už pomalu zní, kde je pořádná skála, kde to můžu hodit dolů...
Motor X17DTL
Najeto cca 198000
Před 500km přetěsněny vstřikovače, minulou zimu měněny žhaviče
Ještě mě napadá, že může být problém s přepadovými trubkami, ty mi po přetěsnění žhavičů přestaly těsnit, to jsem taky úspěšně vyřešil, i když si myslím, že vzduch tam projde, akorát nafta nevytíká ven. Jak zjistím, že mi padá nafta, případně odvzdušnění čerpadla?
Před nedávnem jsem měnil těsnění na vstřicích. A přesto dnes, kdy je ráno +1,5°C nejsem schopen nastartovat. V sobotu byla zima jak v Rusku (dle teploměru v autě -17°C), a mému motoru X17DTL se nastartovat nechtělo ani náhodou (to jsem ale dojel v jednu ráno dom, bez známek zamrzání nafty a za šest hodin chtěl startovat znova). Prostě zamrzla nafta (čepuji pouze u Shell). Nechal jsem to tedy stát venku, s tím, že předpověď hlásila teploty zpět do plusu. Včera t.j. v pondělí, odpoledne, teplota dle palubního teploměru +3,5°C a motor stejně sám nechytl, odpojil jsem tedy přepadovou hadičku a nafta při startování nešla. Odtáhli jsme tedy auto do garáže, kde bylo +15°C a ani po dvou hodinách nic. Proto jsem svou astru poslal zpět na lano a roztáhl ji jak nic (mám úplně nové rozvody, jinak bych to neudělal). Pak už jsem jezdil bez problémů, mohl jsem zastavit kde jsem chtěl, vypnout motor, znova nastartovat, úplně bez problémů. Dneska ráno sednu do auta a opět nic, motor točí jak divý bez jakékoliv známky škytnutí a to teplota nespadla jinak závratně pod bod mrazu během noci, v 6:00 bylo +1,5°C.
Moje otázka už pomalu zní, kde je pořádná skála, kde to můžu hodit dolů...
Motor X17DTL
Najeto cca 198000
Před 500km přetěsněny vstřikovače, minulou zimu měněny žhaviče
Ještě mě napadá, že může být problém s přepadovými trubkami, ty mi po přetěsnění žhavičů přestaly těsnit, to jsem taky úspěšně vyřešil, i když si myslím, že vzduch tam projde, akorát nafta nevytíká ven. Jak zjistím, že mi padá nafta, případně odvzdušnění čerpadla?
OPEL ASTRA G 1,7TD (X17DTL) => Raději pomalu autem, než rychle sanitkou...
Re: Špatný start
Před chvíli jsem byl na skok doma, tak si říkám, zkusím to natočit...
Z výfuku jen bílý kouř a motor né a né naskočit, jsem z toho už jelen, když bylo -10°C tak to chytalo skoro na drc i studené a teď už nic a to je teplota zpátky nad nulou...
Z výfuku jen bílý kouř a motor né a né naskočit, jsem z toho už jelen, když bylo -10°C tak to chytalo skoro na drc i studené a teď už nic a to je teplota zpátky nad nulou...
OPEL ASTRA G 1,7TD (X17DTL) => Raději pomalu autem, než rychle sanitkou...
- eSITe
- Příspěvky: 168
- Registrován: 11 úno 2007, 22:31
- Bydliště: Slovakia - Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatný start
Biely dym = tesnenie pod hlavou
Prezrel by som hlavne to
Prezrel by som hlavne to
Re: Špatný start
zdravím vás, dnes jsem jezdil, startoval a všechno ok, nicméně na natlakování se už chystám delší dobu, budu to muset urychlit,díky za rady, potom napíšu jak jsem dopad.
Re: Špatný start
milan ja mam stejnej motor jak ti o 2tisice vic km a jednou se mi stalo venku -15a chytyla az na 3krat ale bylo to prepadovimy hadickami ale u tebe to muze byt nafto.filtr nebo cerpadlo,vstriky nebo zhav. svicky kontrolka ti nesviti zadna?
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: Špatný start
To jena.cukr určitě napiš
To Milangb na skálu se vykašli, to by bylo moc jednoduché. V podstatě sis odpověděl sám. Nafta zamrzlá není.
Když nastartuješ tak během dne problém nemáš. A ráno je to v pytli. VZDUCH.
To Milangb na skálu se vykašli, to by bylo moc jednoduché. V podstatě sis odpověděl sám. Nafta zamrzlá není.
Co chceš k tomu víc dodat??Milangb píše: Včera ..... odpojil jsem tedy přepadovou hadičku a nafta při startování nešla. ........
může být problém s přepadovými trubkami, ty mi po přetěsnění žhavičů přestaly těsnit, to jsem taky úspěšně vyřešil, i když si myslím, že vzduch tam projde, akorát nafta nevytíká ven. .
Když nastartuješ tak během dne problém nemáš. A ráno je to v pytli. VZDUCH.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Špatný start
Alespoň jste mě ujistili, kde se zaměřit jako první na závadu, vyměnit všechny hadičky je navíc to nejlevnější
OPEL ASTRA G 1,7TD (X17DTL) => Raději pomalu autem, než rychle sanitkou...