Rychlá prosba
Re: Rychlá prosba
Jen pro upřesnění, to zaslepení EGR ventilu je funkční u benzínových motorů... U dieselu zaslepení nepomáhá, nebo alespoň o tom nevím, že by s tím měl někdo kladnou zkušenost v našich chrochtáckých motorech
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
- Reklama
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 zář 2010, 19:29
- Bydliště: Holice okr.Pardubice
Re: Rychlá prosba
Tak trošku změna a krapátko zpátky.To pohasínáni se děje při tom když člověk přidá plyn,pak pustí pedál a jak motor padá do volnoběhu tak přesně v tom na okamžik pohasne přístrojovka,počítač ale i třeba kabinové osvětlení.Bohužel nemám multimetr abych změřil dobíjení,spíš se mi opět jedná o to jestli i tohle má dělat,podotýkám že tak jak jsem si myslel že se tak děje při pootáčení volantem,tak ne.Dokonce volant nemá vliv,je to jen o tom přidání a ubrání plynu.
Stenly
Stenly
Hoja Stenly Zafira
Re: Rychlá prosba
Takže je tam řetěz ( soused o pár baráků dál to má a tvrdil mi, že má řemen). Tak sorry
A to pohasnutí, to tam prostě je. Efekt takový: na volnoběh se nic neděje a stačí lehce klepnout o plyn a problikne palubovka nebo i světla, pokud svítíš. A u studeného motoru. Už se to tu probíralo a myslím, že se to nevyřešilo. Měřil jsem to, je tam fakt pokles, ale měl jsem i altík venku, uhlíky ok, pro jistotu jsem i spoje propájel, veškeré zemnící body zkontroloval, ale nic. A není to ani pokaždé.
A to pohasnutí, to tam prostě je. Efekt takový: na volnoběh se nic neděje a stačí lehce klepnout o plyn a problikne palubovka nebo i světla, pokud svítíš. A u studeného motoru. Už se to tu probíralo a myslím, že se to nevyřešilo. Měřil jsem to, je tam fakt pokles, ale měl jsem i altík venku, uhlíky ok, pro jistotu jsem i spoje propájel, veškeré zemnící body zkontroloval, ale nic. A není to ani pokaždé.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Rychlá prosba
A když už budeš mít problémy s autem, tak do Brozan k dennymu to máš kousek.
Meriva B 1,4T 88kW
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 zář 2010, 19:29
- Bydliště: Holice okr.Pardubice
Re: Rychlá prosba
JJ to jsem taky zjistil až tady že mám takřka za humny mechoše se zaměřením na Opely,já sem ze všeho děsně vyplesklej.Octávu jsem léčil rok,investice cca 50 tácků a když už to konečně bylo ono,když už žrala 5,5litru a táhla jak soumar,tak práááááásk,pán přehlédl proti slunci ve svojem Campu naloženým hliníkem,moji stříbrnou octu a bylo po všem.Škoda totální,cena obecná 98 000,- a co jako dál.Tak jsem hledal a hledal a přes všechny Octavie který prostě nebyly jako ta moje,a Fiaty Stila a Rendly Espace jsem došel až k Zafiře.Z toho auta jsem uplně udělanej,ale recenze jsou na hovno a navíc,fakt jsem spálenej.Ten VW pekáč mně trápil a drbal až do kurev.
Tak proto se na všechno raději hned ptám.
To Alzafir:V pohodě ale dokonce se mi povedlo načnout pana minulého majitele natolik,že mi řek ať se radši podívám,čím že je to teda ten rozvod dělanej.Ale za řetěz jsem rád,to jsem měl naposled v Žigulu.To bylo svatý.
Stenly
Tak proto se na všechno raději hned ptám.
To Alzafir:V pohodě ale dokonce se mi povedlo načnout pana minulého majitele natolik,že mi řek ať se radši podívám,čím že je to teda ten rozvod dělanej.Ale za řetěz jsem rád,to jsem měl naposled v Žigulu.To bylo svatý.
Stenly
Hoja Stenly Zafira
Re: Rychlá prosba
Neboj sa toho auta,ja som na Zafiru 2.0Di prechádzal tiež z Ochtavky a teraz som spokojný. Za dva a pol roka som nabehal 80.000km/teraz mám 180.tis.km/ ,auto bez vačšieho problemu a som spokojnejší ako s Ochtou-na tej som nalietal 130.000 údržba ma priebežne stála omnoho viac penazí ...
Citroen Berlingo 1,6Hdi 68kw XTR r.v.2012
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver
Re: Rychlá prosba
Stanley v klidu, Alzafir se opravdu plete. Y20DTH má řetěz.
Ani s egrem to nebude takový problém. Prostě tankuj kvalitní palivo, občas autu vyžeň pavouky z motoru a bude v pohodě.
Jediná a největší nemoc tohoto motoru je čerpadlo Bosch. Prostě počítej s tím, že Tě tahle investice může (ale nemusí) potkat a pak jsi v klídku.
Ani s egrem to nebude takový problém. Prostě tankuj kvalitní palivo, občas autu vyžeň pavouky z motoru a bude v pohodě.
Jediná a největší nemoc tohoto motoru je čerpadlo Bosch. Prostě počítej s tím, že Tě tahle investice může (ale nemusí) potkat a pak jsi v klídku.
END