motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
Zdravím, mám tenhle problém a už nevím co dělat (auto..opel astra G 1.7 CDTI r.v.2005):
pokud auto déle stojí cca 10 hodin(přes noc), tak ráno nastartuje normálně. Ale pokud startuju za den víckrát (6x,7x....), tak nechce nastartovat. Zdechne, když stojím na křižovatce, a mám neutrál, nebo zařazenou jedničku, musím pak čekat 10 minut, než znova nastartuje. Na displeji se objeví kontrolka SERVIS. V diagnostice se nic neobjeví.
Baterka je dobrá, motor se točí. Žhavení a svíčky jsou v pořádku. Všechny filtry jsou nové. Čidlo na otáčky se taky vyměnilo, takže čidla na vacke a kluke OK. I když je ráno chladno, a motor je studený, není problém nastartovat. Už nevím v čem je chyba. Neměl někdo z vás podobnej problém? Prosíííím
V útery jdu do servisu vyměnit čidlo teploty chl. kapaliny pro říd. jednotku (jestli to nezpůsobuje tohle)
Pak mě napadá už jenom problém: řidíci jednotka, váha vzduchu, slabej tlak paliva
pokud auto déle stojí cca 10 hodin(přes noc), tak ráno nastartuje normálně. Ale pokud startuju za den víckrát (6x,7x....), tak nechce nastartovat. Zdechne, když stojím na křižovatce, a mám neutrál, nebo zařazenou jedničku, musím pak čekat 10 minut, než znova nastartuje. Na displeji se objeví kontrolka SERVIS. V diagnostice se nic neobjeví.
Baterka je dobrá, motor se točí. Žhavení a svíčky jsou v pořádku. Všechny filtry jsou nové. Čidlo na otáčky se taky vyměnilo, takže čidla na vacke a kluke OK. I když je ráno chladno, a motor je studený, není problém nastartovat. Už nevím v čem je chyba. Neměl někdo z vás podobnej problém? Prosíííím
V útery jdu do servisu vyměnit čidlo teploty chl. kapaliny pro říd. jednotku (jestli to nezpůsobuje tohle)
Pak mě napadá už jenom problém: řidíci jednotka, váha vzduchu, slabej tlak paliva
Naposledy upravil(a) corsario dne 21 srp 2010, 12:42, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
Ty jo dvakrát to nemusíš dávat .... hele možná budeš mít problém s čerpadlem, podobný problém jsem měl já ale jestli je to ono
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
Asi budeš muset navštívit diagnostiku.
Motor CDTi jsem ještě neměl možnost vidět, ale když se mi sekal EGR, tak to bylo dost podobné. Auto při startování škytalo, když už chytlo, tak neudrželo volnoběh.
Motor CDTi jsem ještě neměl možnost vidět, ale když se mi sekal EGR, tak to bylo dost podobné. Auto při startování škytalo, když už chytlo, tak neudrželo volnoběh.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
Motor na volnoběh otáčky drží...a diagnostiku jsem dělal, a nenašlo nic.
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
Že by niečo podobné? : http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=21123
Citroen Berlingo 1,6Hdi 68kw XTR r.v.2012
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
Ja nastartuju i 7x za sebou...klidne ujedu 5 km....zastavím na křizovatce a zdechne to. Pokud nastartuju ráno, klidně ujedu i 100 km, a nic se nestane. Za hoďku chci autem odjet a nejde nastartovat...počkám 15 minut...nastartuju a jedu zpátky 100 km. Čerpadlo to podle mě nebude...pokud ujedu víc jak 10 km, tak mi to už celú cestu nezdechne....jak jedu nad 70 km/h.
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
na tuto temu by som Vam chcel propomenut ze tu este katalyzator,ktory sposobuje taketo problemy,treba ho skusit vymenit alebo iba jednoducho vyrezat so systemu a nahradit kusom rury,malo by to pomoct....
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
katalyzátor... zkusím navrhnout v útery v servisu, díky.....
ještě nějaké nápady?
ještě nějaké nápady?
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
nemůže to být ještě filtr pevných částic (DPF)? teda jestli už ho máš . . .
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
Opel Astra Classic II
EXTERIÉR
Metalická nebo Mica barva
Zářivá barva
Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, manuálně sklopná
Střešní ližiny pro Caravan
Boční ochranné lišty v černé barvě
Bez písmen na postranní ochranné liště
Štítek s názvem
Opel Astra Classic III
EXTERIÉR
Metalická nebo Mica barva
Zářivá barva
Denní svícení
El. ovládaná, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie, manuálně sklopná
Střešní nosič černý
Filtr pevných částic pro dieselové motory
Světlomety s tmavým krytem
Vnější zpětná zrcátka s manuálním dálkovým ovládáním
Přední maska chladiče s chromovou lištou
Mám Opel Astra Classic II G 1.7 CDTI 16V (AC) 59kW r.v. 2005 Verze: 2A23AT17GCD5
nemůže to být filtr pevných částic (DPF)
EXTERIÉR
Metalická nebo Mica barva
Zářivá barva
Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, manuálně sklopná
Střešní ližiny pro Caravan
Boční ochranné lišty v černé barvě
Bez písmen na postranní ochranné liště
Štítek s názvem
Opel Astra Classic III
EXTERIÉR
Metalická nebo Mica barva
Zářivá barva
Denní svícení
El. ovládaná, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie, manuálně sklopná
Střešní nosič černý
Filtr pevných částic pro dieselové motory
Světlomety s tmavým krytem
Vnější zpětná zrcátka s manuálním dálkovým ovládáním
Přední maska chladiče s chromovou lištou
Mám Opel Astra Classic II G 1.7 CDTI 16V (AC) 59kW r.v. 2005 Verze: 2A23AT17GCD5
nemůže to být filtr pevných částic (DPF)
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
přikládam video... když nastartuju ráno, auto běží 10 minut na neutrál, pak zdechne a nejde nastartovat....musím pak čekat někdy 10 minut, někdy 30 až 60
http://n-joy.cz/video/problem-s-autem/9tz9aynvlaa741ib
http://n-joy.cz/video/problem-s-autem/9tz9aynvlaa741ib
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
Hele hele možná bych věděl tedy ehm kolega pač měl podobný problém se svým fordem ( myslím, že jsem to tu už někdy psal, dešavi ). zeptám se ho zítra přesněji.....nastartoval chcíplo mu to a trvalo to než nastartoval znova, diagnostika nic nezjistila.
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
díky...Cliff píše:Hele hele možná bych věděl tedy ehm kolega pač měl podobný problém se svým fordem ( myslím, že jsem to tu už někdy psal, dešavi ). zeptám se ho zítra přesněji.....nastartoval chcíplo mu to a trvalo to než nastartoval znova, diagnostika nic nezjistila.
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
S tou diagnostikou je to divné.
Na tom videu je jasně vidět, že po otočení klíčku na chvilku zhasne kontrolka elektronické chyby motoru, která svítí i po nastartování a zhasne až po prošlápnutí plynu. Tohle přece musí být v registru závad!
To 2. nastartování je ukázkové, kontrolky zhasnou jak mají a potom není co řešit, ta chyba elektroniky tam prostě svítí pořád. To je trvale přítomná chyba.
Zkus diagnostikovat jinde.
EDIT: Nedalo mi to a šel jsem se podívat na kontrolky v mojí žirafě. Tobě tam ještě svítí a i pozdě zhasíná ta kontrolka, co signalizuje problém emisí. TZN, možná má pravdu Bredok 31 a může to být ten kat, nebo něco kolem (lambda)
Mě ta žlutá obluda zhasne málem dřív než motor blafne. Tobě se párkrát převalí než zhasne.
Sice nemáme stejný motor, ale možná je tohle cesta...
Na tom videu je jasně vidět, že po otočení klíčku na chvilku zhasne kontrolka elektronické chyby motoru, která svítí i po nastartování a zhasne až po prošlápnutí plynu. Tohle přece musí být v registru závad!
To 2. nastartování je ukázkové, kontrolky zhasnou jak mají a potom není co řešit, ta chyba elektroniky tam prostě svítí pořád. To je trvale přítomná chyba.
Zkus diagnostikovat jinde.
EDIT: Nedalo mi to a šel jsem se podívat na kontrolky v mojí žirafě. Tobě tam ještě svítí a i pozdě zhasíná ta kontrolka, co signalizuje problém emisí. TZN, možná má pravdu Bredok 31 a může to být ten kat, nebo něco kolem (lambda)
Mě ta žlutá obluda zhasne málem dřív než motor blafne. Tobě se párkrát převalí než zhasne.
Sice nemáme stejný motor, ale možná je tohle cesta...
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: motor chcípne 1.7 CDTI (2005)
Alzafir, děkuju za tvůj názor