Vůle řadící páky
Re: Vůle řadící páky
Na radiacej páke pod tou guľou dole je kovový čap zaistený pružnou poistkou. Tá sa musí odklopiť do strany, potom vysunieš ten kovový čap a páku vytiahneš smerom hore.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
- Reklama
-
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 12 úno 2008, 13:52
- Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle řadící páky
je to bezna vec to puzdro sa radenim roztahuje a tym padom casom je to uplne volne a je tam vola hold vymena to nijak nezlepsi mozno na cas ale zase sa to vrati. Kamos v opli mi hovoril ze to skusali menit ale zase sa to objavi ze to je neduch g-ckovych astier tam uz nepomouze nic si myslim ja som tam dal uz vselico aj som skusal to nacpat kvalitnou vazelinou co je tuhsia ale nic ono je to furt rovnake
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle řadící páky
Já měl na 1.4 páku supr, držela, žádná vůle - zpátečka vedle 1 vepředu. Teď mám 2.0 diesel - zpátečku vzadu a vůle šílená. Ze začátku jsem si na to nemohl zvyknout, teď si s tím i tak jen tak hraju...
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Re: Vůle řadící páky
Nezkoušel někdo vsadit vložku (třeba teflonovou) na vymezení vůle jablíčka ? Mám problé se zařazení dvojky. Z jedna na dva to jde, ale z tři na dva je to jak kdy.
Re: Vůle řadící páky
Taky jsem měl vůli v páce a ta vložka mě napadla, ale byla by asi příliš tenká. Na tom "jablíčku" jsem vybrousil vodorovnou drážku a do ní vložil O kroužek. Je to trošku pakárna to potom dostat do oka řadící tyče, protože se mi zdá, že průměr oka z horní strany je o něco menší než rozměr spodní, ale za pomoci šroubováku to jde. Potom namazat vazelínou a hotovo. Vyřeší to vymezení vůle, ale pokud máš nějaký větší problém s řazením tak hledej jinde. Mě jde taky špatně dvojka, ale čím víc se otepluje, tak je to lepší, takže je evidentní, že je problém s olejem v převodovce. Ten jsem na podzim měnil za origo GM, ale asi ho vyměním .
P.S pokud by ti to s tím kroužkem neklaplo, tak je ještě jedna možnost a to nasunout malé O kroužky do zářezů na tom jablíčku, čímž taky vymezíš vůli, ale jen v pravo-levém směru. Ono to jablíčko stejně není kulaté...
P.S pokud by ti to s tím kroužkem neklaplo, tak je ještě jedna možnost a to nasunout malé O kroužky do zářezů na tom jablíčku, čímž taky vymezíš vůli, ale jen v pravo-levém směru. Ono to jablíčko stejně není kulaté...
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1
Re: Vůle řadící páky
Děkuji za typ. Jen nevím jak to dostat ven. Ten čep ve spodu je špatně přístupný. Je nějaká jiná možnost ?
-
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 12 úno 2008, 13:52
- Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle řadící páky
asi je na astra4ever nete som kukal len tak obrazky a neaky manik tam vymienal riadiacu paku za Hckovu to som cumel ale aj tak mu to neslo a jak to doriesil netusim lebo mi padol net
Re: Vůle řadící páky
jindrisci:
Vyjmout řadící páku není nic složitého. Je ukotvena v čepu, který je proti vysunutí pojištěn tím, že je kolmo na něho přinýtován plíšek s objímkou, která je nacvaklá na samotnou kulatinu páky. Pokud při demontáži sedíš na místě řidiče, tk objímku vyklopíš směrem doleva. Stačí na to delší šroubovák, nebo třeba sikovky.
Vyjmout řadící páku není nic složitého. Je ukotvena v čepu, který je proti vysunutí pojištěn tím, že je kolmo na něho přinýtován plíšek s objímkou, která je nacvaklá na samotnou kulatinu páky. Pokud při demontáži sedíš na místě řidiče, tk objímku vyklopíš směrem doleva. Stačí na to delší šroubovák, nebo třeba sikovky.
Opel Zafira 1,8 16V CDX, X18XE1
-
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 12 úno 2008, 13:52
- Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle řadící páky
to mexxo:
ano to poznqm to je vrch z Hcka a spodok z Gecka ale on tam daval komplet jablcko z Hckovej astry do Gckove kulisi musim to najst
ano to poznqm to je vrch z Hcka a spodok z Gecka ale on tam daval komplet jablcko z Hckovej astry do Gckove kulisi musim to najst
Re: Vůle řadící páky
nechi byt za rypala, ale pletete si tady jablka s hruskama. treba muj dotaz je na DTI radicku s TAHLAMA a ten odkaz (+ navod na vyndani) se tyka jeste klasicke radicky tedy te na tyci. Tam je jen ten cep s pliskem, lup a je venku. Ovsem u moji radicky to tak vubec nejde. Ten system je naprosto jiny!
Radicku se zpateckou odsebe dozadu + tahla. Zadny cep, zadne jednoduche vyndani ven a vule takova ze nevite co tam prave davate. nikdo se s tim nesetkal?
Radicku se zpateckou odsebe dozadu + tahla. Zadny cep, zadne jednoduche vyndani ven a vule takova ze nevite co tam prave davate. nikdo se s tim nesetkal?
-
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 12 úno 2008, 13:52
- Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle řadící páky
jasne ze hej vsetky riadiace s pateckou od sebe dozadu maju volu a hlavne je to kvoli tej spiatocke ale ako to vybrat netusim uz som sa s tym mordoval 2 hodky a nic ani povolit taksom sa nato vysral otvoril tie plastove spojky na tiahla trocha ich posunul von a odvtedy tam neviem hodit jedna len ztazka
Re: Vůle řadící páky
Pre všetkých, ktorí majú problémy s voľnou radiacou pákou a majú spiatočku dozadu: ja som to mal tiež, a vybrať radiacu páku nešlo. Konkrétne mám prevodovku F23SR, ovládanú kombináciou tiahla+lanká...
Išlo ju však aspoň povytiahnuť, aj spolu s púzdrom, čo úplne stačilo. Treba odistiť taký umelý krúžok, ktorý je tam upevnený na troch zámkoch, potom pôjde páka povytiahnuť. Keď je páka aj púzdro trochu povytiahnuté, tak treba medzi púzdro toho "jabĺčka" a samotné teleso kulisy vložiť kus umelohmotnej sťahovacej pásky (odrezať tú hrubú časť, v ktorej sa páska sťahuje a aj ten tenký koniec). Je to piplacčka, nadával som pritom ako pohan, ale pomocou skrutkovača to ide... Dobil som si celé prsty. Ale tým pádom vymedzí vôľu medzi kulisou a púzdrom čapu, logicky sa následne odstráni vôľa aj medzi samotným čapom a púzdrom... A o to ide..
Jedna vec je však potrebná. Nejde to robiť v aute, treba odpojiť tiahla a vybrať celú radiacu kulisu aj s pákou von. Inak sa nedá dostať k zámkom toho krúžku, čo kryje čap zvrchu...
Neviem, či je takýto systém u všetkých prevodoviek so spiatočkou dozadu, u mňa to fungovalo.
Komu sa chce, a má naozaj veľkú vôľu, nech sa do toho dá, neoľutuje. U mňa to už ináč nešlo, už som pomaly ani nevedel čo radím... Teraz sa páka ani nepohne... Ako na VW
Išlo ju však aspoň povytiahnuť, aj spolu s púzdrom, čo úplne stačilo. Treba odistiť taký umelý krúžok, ktorý je tam upevnený na troch zámkoch, potom pôjde páka povytiahnuť. Keď je páka aj púzdro trochu povytiahnuté, tak treba medzi púzdro toho "jabĺčka" a samotné teleso kulisy vložiť kus umelohmotnej sťahovacej pásky (odrezať tú hrubú časť, v ktorej sa páska sťahuje a aj ten tenký koniec). Je to piplacčka, nadával som pritom ako pohan, ale pomocou skrutkovača to ide... Dobil som si celé prsty. Ale tým pádom vymedzí vôľu medzi kulisou a púzdrom čapu, logicky sa následne odstráni vôľa aj medzi samotným čapom a púzdrom... A o to ide..
Jedna vec je však potrebná. Nejde to robiť v aute, treba odpojiť tiahla a vybrať celú radiacu kulisu aj s pákou von. Inak sa nedá dostať k zámkom toho krúžku, čo kryje čap zvrchu...
Neviem, či je takýto systém u všetkých prevodoviek so spiatočkou dozadu, u mňa to fungovalo.
Komu sa chce, a má naozaj veľkú vôľu, nech sa do toho dá, neoľutuje. U mňa to už ináč nešlo, už som pomaly ani nevedel čo radím... Teraz sa páka ani nepohne... Ako na VW
ASTRA G Sport, r.v.2000, 3dv., X20XEV
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle řadící páky
No, ale tam se krom toho zase hýbe všechno.Kiski píše:Ako na VW
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
- Ruprecht
- Příspěvky: 552
- Registrován: 21 srp 2009, 14:51
- Bydliště: Pardubice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle řadící páky
Ja mam taky F23 (presny nazev nevim) a zadnou vuli nepozoruju, alespon zatim...
Je dobre si o tom precist, diky za info kamaradi, ale doufam, ze s tim hned tak nejaky problem mit nebudu...
Je dobre si o tom precist, diky za info kamaradi, ale doufam, ze s tim hned tak nejaky problem mit nebudu...
Opel Astra coupe Bertone 2.0L Turbo - Galerie
Opel Vectra Vauxhall Caravan 2.0L
Opel Vectra Vauxhall Caravan 2.0L