Příspěvek
od IGI » 15 črc 2010, 06:10
Všechny žárovky mají volframové vlákno a pokud jsou už dlouho v provozu tak to vlákno se ztenčuje a je křehčí a křehčí a potom je daleko více náchylnější na otřesy než nová žárovka a potom stačí nepatrný otřes a je v p....i. Někdy se stane, že vlákno se otřesem přeruší a dalším otřesem zase spojí a začne z ničeho nic znova svítit ale to už je otázka času kdy je po ní a taky svítí méně. prostě je vyhřátá
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Jednu takovou mám taky na display a čekám každou chvíli, že bude po ní a vyměním potom všechny co jsou v tunelu
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.