Něco málo o EGR
Re: Něco málo o EGR
Takže pokud jsem ten článek správně pochopil tak zápor při zaslepení egr je že má motor zvýšené emise? Nebo ještě něco?
Opel Meriva A 1,4 16v Twinport
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
ex autíčko: Mazlik = Opel Astra G Caravan 1,8 16v Comfort
- Reklama
Re: Něco málo o EGR
Na podzim mam stk tak se ozvu jak dopadla emise.
Re: Něco málo o EGR
projdeš bez problému.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- gabisto
- Příspěvky: 114
- Registrován: 15 črc 2008, 22:32
- Bydliště: Nove Mesto nad Vahom, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco málo o EGR
Tiez by som chcel zaslepit EGR, ale neviem ako na to... Ak mi nejaka dobra dusa napise v skratke navod, pripadne hodi nejaky link, budem velmi povdacny
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
Re: Něco málo o EGR
gabisto maš uplně stejne auto jako ja
neni nic složiteho na tom zaslepovani.Prostě ho vezmeš a odšrubujes a pod nim bude takova podložka železna tak misto ni daš stejnou podložku ale bez diry a to je vše.Ale nevim proč ale sem tam se mi zase rozsviti komtrolka egr ventilu když třeba u odbočky zařadim nizši rychlost tim padem mi zvyšši se otačky a kontrolka se rozsviti.musim se tam ješte podivat a zatim jsem ho odpojil uplne a ta kontrolka sviti přad ale auto jede vyborne!!!
neni nic složiteho na tom zaslepovani.Prostě ho vezmeš a odšrubujes a pod nim bude takova podložka železna tak misto ni daš stejnou podložku ale bez diry a to je vše.Ale nevim proč ale sem tam se mi zase rozsviti komtrolka egr ventilu když třeba u odbočky zařadim nizši rychlost tim padem mi zvyšši se otačky a kontrolka se rozsviti.musim se tam ješte podivat a zatim jsem ho odpojil uplne a ta kontrolka sviti přad ale auto jede vyborne!!!
Re: Něco málo o EGR
proc asi sviti? protoze je to zaslepeny! kdyz auto vytocis do otacek a pak zvolnis tak emise se zvyssi, egr chce zasahnout, ale diky zaslepce to mozne neni, takze se rozvisiti chyba. resenim muze byt zaslepeni silnejsim plechem a egr nechat volne dychat vzduch z motoroveho prostoru
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
- gabisto
- Příspěvky: 114
- Registrován: 15 črc 2008, 22:32
- Bydliště: Nove Mesto nad Vahom, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco málo o EGR
No fajn teda, a co znamena "silnejsi plech"?
Ked sa vam rozsvieti kontrolka, tak potom zase aj zhasne? Alebo vam ostane svietit?
Ked pojdem na emisnu, da sa vsetko vratit do povodneho stavu alebo treba riesit potom emisnu nejakym "inym sposobom"?
Ked sa vam rozsvieti kontrolka, tak potom zase aj zhasne? Alebo vam ostane svietit?
Ked pojdem na emisnu, da sa vsetko vratit do povodneho stavu alebo treba riesit potom emisnu nejakym "inym sposobom"?
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
Re: Něco málo o EGR
something like this
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
- gabisto
- Příspěvky: 114
- Registrován: 15 črc 2008, 22:32
- Bydliště: Nove Mesto nad Vahom, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco málo o EGR
Jasneee, dakujem...
A vie mi niekto odpovedat na otazky?
A vie mi niekto odpovedat na otazky?
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
- gabisto
- Příspěvky: 114
- Registrován: 15 črc 2008, 22:32
- Bydliště: Nove Mesto nad Vahom, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco málo o EGR
kontrolka motora sa sem-tam rozvieti aj mne... Vsimol som si to asi tak 2x... zatial vyse 50km a ide to v pohode... Neviem ci sa mam tesit, alebo plakat, alebo ci ho mam dobre zaslepeny...
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
Re: Něco málo o EGR
Dobrý den všem.
Musím přidat svou informaci o chodu motoru na tři válce, EGR ventilu atd. Hledáte všichni problém tam, kde ve skutečnosti není. Řešíte důsledky něčeho, co vzniká někde úplně jinde. Nebudu machrovat s pojmy, abyste z toho, neměli blbý dojmy. Moje vozidlo po sjetí z výrobní linky najelo pouhých 12.000 kilometrů. Potom to byly už jen samé problémy. Kontrolka svítí, šup do servisu. Ze servisu nesvítí, ale po 500 kilometrech zase svítí. Motor jak šicí stroj. Takhle asi rok. Potom jsem se hádal s Ing. a Mudr. asi tři roky. Výsledek absolutní nula. Musel jsem se nakonec odhodlat k samostudiu a vyřešit si problém sám. Myslím, že se mi to povedlo dokonale. Problém je v palivu a teplotě při spalování. Všude přítomný „karbon“ zasírá vše kam se dostane. Tedy i slavný EGR ventil. Správně jste všichni pochopili, že se nesmí karbon dostat tam, kde škodí, viz vaše záslepky nebo „opravy v servisech“. Ale určitě lepší zamezit, aby karbon vůbec vznikal. Teplota spalování je ten problém. Doporučuji teplejší svíčky. Já jsem použil BRISK s teplotou 17 a se stříbrnou elektrodou. Přesné označení teď nevím. Je to už skoro šest let co na ně jezdím a motor jde jak Švýcarky. Do benzínu je potřeba přimíchat nějakou tu srágoru na čištění vstřiků a spalovacího prostoru, aby se to vypláchnutí karbonu provedlo rychleji. Já jsem tenhle proces zopakoval dvakrát. Trvalo to tedy cca 1000 kilometrů. Na první nádrž se sporadicky ještě kontrolka rozsvěcela a ze začátku i ty tři válce se objevily. Na druhou už problémy zmizely úplně. Chce to ze začátku pevnější nervy, ale funguje to. Po vyjetí dvou nádrží s čističem se problém už neobjevil. Teď už se o to nemusím starat. Tenhle problém prostě už není. Bylo to bez demontáže, zaslepování a jiných úprav, které rozhodně dobrému zdravotnímu stavu motoru nepřispívá. Taky to chce střídat firmy, u kterých se tankuje palivo. Aby se netankoval stále jen jeden pančovaný sajrajt. Trochu sledovat kolik se na nádrž najede a jak jde motor za plynem. V HK můžu doporučit Lukoil v Třebši. Tam jsem měl zatím nejlepší výsledky. Snad si kvalitu udrží.
Je víc než smutné že si na tohle všechno musí člověk přijít sám. Že se nedočká ani u výrobce rady, která by vedla k odstranění závady. Ona vlastně žádná není. Místo toho kopanec do prdele. Máš po záruce zákazníku a já ti to můžu maximálně v koncesovaném servisu ještě víc zkurvit než to je. Protože vše je jen o sledování co tankuji a kde převážně jezdím (město a tak). Keci o zadírajících se ventilech a nutností vystružení vodítek rozhodně nepatří do dnešních poměrů. I když jak jsem poznal, Opel je sto let za opicemi. Už i ty posraný Číňani umí víc než Germán.
Tahle rada pokud ji chcete vyzkoušet vás bude stát i s benzínem maximálně 4.000,- Kč. A myslím že, vaše problémy trvale vyřeší. Zdarec borci.
Musím přidat svou informaci o chodu motoru na tři válce, EGR ventilu atd. Hledáte všichni problém tam, kde ve skutečnosti není. Řešíte důsledky něčeho, co vzniká někde úplně jinde. Nebudu machrovat s pojmy, abyste z toho, neměli blbý dojmy. Moje vozidlo po sjetí z výrobní linky najelo pouhých 12.000 kilometrů. Potom to byly už jen samé problémy. Kontrolka svítí, šup do servisu. Ze servisu nesvítí, ale po 500 kilometrech zase svítí. Motor jak šicí stroj. Takhle asi rok. Potom jsem se hádal s Ing. a Mudr. asi tři roky. Výsledek absolutní nula. Musel jsem se nakonec odhodlat k samostudiu a vyřešit si problém sám. Myslím, že se mi to povedlo dokonale. Problém je v palivu a teplotě při spalování. Všude přítomný „karbon“ zasírá vše kam se dostane. Tedy i slavný EGR ventil. Správně jste všichni pochopili, že se nesmí karbon dostat tam, kde škodí, viz vaše záslepky nebo „opravy v servisech“. Ale určitě lepší zamezit, aby karbon vůbec vznikal. Teplota spalování je ten problém. Doporučuji teplejší svíčky. Já jsem použil BRISK s teplotou 17 a se stříbrnou elektrodou. Přesné označení teď nevím. Je to už skoro šest let co na ně jezdím a motor jde jak Švýcarky. Do benzínu je potřeba přimíchat nějakou tu srágoru na čištění vstřiků a spalovacího prostoru, aby se to vypláchnutí karbonu provedlo rychleji. Já jsem tenhle proces zopakoval dvakrát. Trvalo to tedy cca 1000 kilometrů. Na první nádrž se sporadicky ještě kontrolka rozsvěcela a ze začátku i ty tři válce se objevily. Na druhou už problémy zmizely úplně. Chce to ze začátku pevnější nervy, ale funguje to. Po vyjetí dvou nádrží s čističem se problém už neobjevil. Teď už se o to nemusím starat. Tenhle problém prostě už není. Bylo to bez demontáže, zaslepování a jiných úprav, které rozhodně dobrému zdravotnímu stavu motoru nepřispívá. Taky to chce střídat firmy, u kterých se tankuje palivo. Aby se netankoval stále jen jeden pančovaný sajrajt. Trochu sledovat kolik se na nádrž najede a jak jde motor za plynem. V HK můžu doporučit Lukoil v Třebši. Tam jsem měl zatím nejlepší výsledky. Snad si kvalitu udrží.
Je víc než smutné že si na tohle všechno musí člověk přijít sám. Že se nedočká ani u výrobce rady, která by vedla k odstranění závady. Ona vlastně žádná není. Místo toho kopanec do prdele. Máš po záruce zákazníku a já ti to můžu maximálně v koncesovaném servisu ještě víc zkurvit než to je. Protože vše je jen o sledování co tankuji a kde převážně jezdím (město a tak). Keci o zadírajících se ventilech a nutností vystružení vodítek rozhodně nepatří do dnešních poměrů. I když jak jsem poznal, Opel je sto let za opicemi. Už i ty posraný Číňani umí víc než Germán.
Tahle rada pokud ji chcete vyzkoušet vás bude stát i s benzínem maximálně 4.000,- Kč. A myslím že, vaše problémy trvale vyřeší. Zdarec borci.
Naposledy upravil(a) koubič dne 14 črc 2010, 21:17, celkem upraveno 2 x.
Re: Něco málo o EGR
zdar koubici....pekne popsany a zduvodneny nazor...mam jen dotaz k tem svickam...zkousel jsem je hledat, ale jedine svicky se stribrnou elektrodou jsou pro motory na plyn...(teda co jsem nasel)...nevzpomenes si na presnejsi oznaceni?
Astra G Z16XE 1,6 16V, 12/2004
Re: Něco málo o EGR
Je pravda, že klepání motoru jsem řešil toto jaro taky a o EGR nepadlo ani slovo, místo sundávání hlavy mi postačilo jen nalejt nějakej ten brusnej olej - a pak provést dřívější výměnu oleje + dostal jsem doporuční přejít na řidší olej - a zatím musím zaklepak OK. Bylo to podezření právě na zadrhlej ventil, nebo špatný hydroštely....ale u nás osmi ventiláků spíše za ohnutý dřík ventilu - citace už ani nevím koho. tak či tak lépe se poslouchlo 8 x 400 než 16x400
Jinak v případě zájmu mohu na nějak sraz tu kameru přivést, máme ji v práci. endoskopie je krásná věc
Jinak v případě zájmu mohu na nějak sraz tu kameru přivést, máme ji v práci. endoskopie je krásná věc
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Re: Něco málo o EGR
Koubiči zajímavej poznatek, docela bych to i vyzkoušel, ale chtělo by to, jestli ještě víš, přesný popis/název těch prostředků a svíček co jsi aplikoval. Ale coby další možnost vedoucí ke konečnému řešení problému EGR ventilu a nepravidelnému chodu motoru, velmi zajímavá možnost, díky.
Mobil : 602318645
- Nosound89
- Příspěvky: 885
- Registrován: 22 dub 2009, 08:34
- Bydliště: kousek od Frýdku-Místku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco málo o EGR
Mám občas stejný problém... auto začně škubat a nejde víc vytočit (dělá mi to jen u studeného motoru při jízdě na LPG)... na diagnostice mi píše chybu 4 válce. Asi vyzkouším radu od koubiče . Jen bych potřeboval vědět co na čištění vstřiků? Může být třeba tohle? http://www.anglia-trading.cz/cistic-vst ... niz-p-5598 a svíčky třeba tyhle http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/2 ... K-DR17YS-9 ?
už HONDA civic VTEC