Velmi slaby tah turba

Odpovědět
Marat131
Příspěvky: 70
Registrován: 22 úno 2009, 16:02

Velmi slaby tah turba

Příspěvek od Marat131 » 08 črc 2010, 09:42

Zdravim mam Opel Astra G 2.0 DI 60KW auto je po vymene EGR ventilu, vakuovky, je tam nove turbo ale motor je strasne lenivy vobec necitit zeby tahalo turbo resp. tah turba je velmi slaby. Sanie som vycistil, kontroloval som klapku na turbe, vsetko je ok, ani kontrolka elektroniky mi nesvieti ale ten tah turba tam je nulovy. Vie mi niekto poradit v com to moze byt?

Reklama
 

Mirek MH
Příspěvky: 184
Registrován: 25 led 2007, 00:40
Bydliště: okolo Bolky

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od Mirek MH » 08 črc 2010, 17:11

a když si šáhneš na hadici od turba a někdo ti šlápne na plyn,stoupá tlak?

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od csala » 08 črc 2010, 18:12

Turbo je roztacane vyfukovymi plynmi. Mozno ti tam dava malo nafty. Ono je to previazane: malo nafty = male otacky turba = maly tlak v sani = malo vzduchu do valcov = malo nafty.
Najcastejsou zavadou je vadna vaha vzduchu, skus sa na nu zamerat.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Marat131
Příspěvky: 70
Registrován: 22 úno 2009, 16:02

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od Marat131 » 09 črc 2010, 09:56

[quote="csala"]Turbo je roztacane vyfukovymi plynmi. Mozno ti tam dava malo nafty. Ono je to previazane: malo nafty = male otacky turba = maly tlak v sani = malo vzduchu do valcov = malo nafty.
Najcastejsou zavadou je vadna vaha vzduchu, skus sa na nu zamerat.

Vahu vzduchu som uz skusal dal som druhu z kamaratoveho opla a ziadny rozdiel, ale keby to bola vaha vzduchu tak by mi svietila kontrolka elektroniky motora a mne vobec nesvieti.

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od csala » 09 črc 2010, 17:54

Kontrolka motora by svietila len s uplne chybnou vahou vzduchu.
Ak vaha vzduchu dava slaby signal o mnozstve vzduchu, potom motor netaha. A to je ten najcastejsi pripad, ako sa "unavena" vaha vzduchu prejavuje.
Mozno to budes musiet dat na diagnostiku a vycitat Live data.
Ake mas zrychlenie z 0 na 100km/hod?
Este by sa dal zmerat tlak turba v sani pri plnej zatazi.
Mozno aj zmerat tlak vstrekovacieho cerpadla na vystupe.
Aku to ma spotrebu?
Zere to olej?
Nedymi to?
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Marat131
Příspěvky: 70
Registrován: 22 úno 2009, 16:02

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od Marat131 » 09 črc 2010, 22:04

Mirek MH píše:a když si šáhneš na hadici od turba a někdo ti šlápne na plyn,stoupá tlak?
Tlak stupa ale az od nejakych 2700-3000 otacok

Marat131
Příspěvky: 70
Registrován: 22 úno 2009, 16:02

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od Marat131 » 09 črc 2010, 22:06

[quote="csala"]Kontrolka motora by svietila len s uplne chybnou vahou vzduchu.
Ak vaha vzduchu dava slaby signal o mnozstve vzduchu, potom motor netaha. A to je ten najcastejsi pripad, ako sa "unavena" vaha vzduchu prejavuje.
Mozno to budes musiet dat na diagnostiku a vycitat Live data.
Ake mas zrychlenie z 0 na 100km/hod?
Este by sa dal zmerat tlak turba v sani pri plnej zatazi.
Mozno aj zmerat tlak vstrekovacieho cerpadla na vystupe.
Aku to ma spotrebu?
Zere to olej?
Nedymi to?

To zrychlenie je mizerne motor vobec netaha a zaber turba je az od nejakych 2700- 3000 otacok ale to potiahne velmi slabo a spotreba je dobra okolo 5l olej to nezerie vobec a ani nedymi

P.D.
Příspěvky: 29
Registrován: 15 led 2008, 12:41

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od P.D. » 09 črc 2010, 22:22

Zkus zkontrolobat podtlakové hadičky od vakuové pumpy,selenoidní ventily až k turbu

Marat131
Příspěvky: 70
Registrován: 22 úno 2009, 16:02

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od Marat131 » 09 črc 2010, 22:37

P.D. píše:Zkus zkontrolobat podtlakové hadičky od vakuové pumpy,selenoidní ventily až k turbu
hadicky su v poriadku uz som ich kontroloval 2 krat

P.D.
Příspěvky: 29
Registrován: 15 led 2008, 12:41

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od P.D. » 09 črc 2010, 22:46

je otázka,jestli to nové turbo je v pořádku,stalo se nám to taky v servisu-bylo repasované,ale špatné

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od csala » 10 črc 2010, 09:47

Tlak turba je nutne kontrolovat pri plnej zatazi, vtedy ide do motora najviac nafty a z motora na turbinu najviac vyfukovych plynov.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Marat131
Příspěvky: 70
Registrován: 22 úno 2009, 16:02

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od Marat131 » 12 črc 2010, 00:00

csala píše:Tlak turba je nutne kontrolovat pri plnej zatazi, vtedy ide do motora najviac nafty a z motora na turbinu najviac vyfukovych plynov.
A CO MOZE SPOSOBOVAT ZE TURBO TAHA AZ OD 2700 OTACOK??

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od csala » 12 črc 2010, 09:56

Marat131 píše:
csala píše:Tlak turba je nutne kontrolovat pri plnej zatazi, vtedy ide do motora najviac nafty a z motora na turbinu najviac vyfukovych plynov.
A CO MOZE SPOSOBOVAT ZE TURBO TAHA AZ OD 2700 OTACOK??
Turbina na turboduchadle sa toci stale, aj pri volnobeznych otackach. Kompresor, ktory je na spolocnej osi turbiny, vytvara tlak v systeme sania a to v zavislosti od otacok turbiny. Cim vyssie otacky, tym vyssi tlak v sani. Tento tlak v sani vyhodnocuje snimac a v zavislosti od toho riadiaca jednotka davkuje mnozstvo nafty. Kedze do tohto riadenia mnozstva nafty vstupuje mnoho cinitelov, asi bude nutne dat auto na diagnostiku. (Mnozstvo nafty do valcov je zavisle napriklad od tlaku vzduchu v sani, mnozstva a teploty vzduchu v sani, poziadavky na vykon od plynoveho pedalu,....)
Preto problemov moze byt viac, napriklad unik tlaku cez netesnost v sani, vadny snimac tlaku v sani, slaby signal z vahy vzduchu, slaby tlak vstrekovacieho cerpadla, zaneseny palivovy alebo vzduchovy filter, vadne turbo,...
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

ludom
Příspěvky: 16
Registrován: 01 bře 2009, 21:34

Re: Velmi slaby tah turba

Příspěvek od ludom » 09 srp 2010, 09:36

ahojte,
zaujímalo by ma ako to dopadlo, pretoze mi robi auto od soboty presne to isté.
auto taha ako bez turba do 2800 potom to hodí chybu a svieti kontrolka (p0001, p0070), na volnobehu ho vytočím aj do 3500, ale pod zatazou ee.
ked pridam tak pri cca 2300 ot sa trochu naplni hadica od turba a stvrdne, ale neviem kolko má stvrdnut pretoze pred tym som to neskusal.
pocujem niekde jemne pískanie, ale neviem kde, tazko sa to identifikuje, je to ako cievka alebo vzduch
hadicky som kontroloval, nic zvlastne na tom podtlaku nie je....

ziadny dym po oleji z turba, auto max 110 potom chyba, jedine co je pozitívne je, že xodím pomaly a spotreba je do 4 litrov :-(

dík za info

Odpovědět