APiK píše:Chápu, ale to je obráceně. Svítit má, když bere vzduch zevnitř, tzn. je otevřena klapka vnitřní cirkulace a zároveň uzavřen přívod vzduchu z venku.
Dnes jsem to musel ve své Astře rozebrat, protože mlžení už bylo neúnosné. Takže ještě jednou pro toho, kdo to stále neví - pokud zapnu tlačítko "vnitřní cirkulace" (rozsvítí se kontrolka), klapka je v poloze z pohledu zepředu (do kastlíku) OTEVŘENA - čili nasává se vzduch z prostoru auta a je uzavřen přívod vzduchu z venku. Pokud vypínač vypnu (signálka zhasnuta), klapka je z pohledu zepředu (do kastlíku) UZAVŘENA - čili vzduch je nasáván zvenčí. Mimochodem, vše je krásně popsáno zde:
https://www.astra-g.cz/zamlzovani-oken/
Jinak já mám problém ani tak ne s motorkem, jako spíše s tím šnekovým mechanismem, který je společně s ozubenými kolečky vevnitř. Motorek pracuje tak, že dostane impuls a jede tak dlouho, dokud nedojde k nějaké zátěži - poté se vypne, v okamžiku stlačení tlačítka vnitřní cirkulace do druhé polohy opět najede, ale točí se opačně až do doby, kdy je odpor tak velký, že se vypne (tak jsem to vysledoval
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) - u mě se stává to, že stlačím tlačítko, motorek by chtěl jet, ale celý ten šnekový mechanismus se nějak "rajbne" (sekne), pro motorek je to jakoby povel, že klapka dojela kde má a vypne. Na tom jsem skončil, nevím co s tím - každopádně motorek je v pořádku, naprázdno běží. Jo a navíc se mi na jednom konci zlomilo to plastové táhlo, takže teď mám závady dvě
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Poradí mi někdo, kde sehnat to táhlo a co s tím mechanismem?
Každopádně klapka je teď u mě v poloze "z pohledu do šuplíku UZAVŘENO", tzn. nasávání ZVENČÍ, vnitřní okruh UZAVŘEN, okna se nemlží, vnitřní okruh mimo funkci.