Nečekejte žádnou galerii.
Jsou to sériovky, dvojčata (ani jsem je neumyl, ale když stály takhle hezky za sebou a já měl foťák...
). Motory 1,6 16V X16XEL obě z r. 1999 z Bochumi. Obě stříbrná metalíza, obě pododstín Z147. Vyjely (jako ty holky) z linky kousek po sobě. Jedna byla určena pro italský a druhá pro švýcarský trh. Kdo uhodne jaká pro který?
Žádný úpravy tam nejsou a snad ani nebudou. Jen až řidičku Švýcarky přesvědčím, bude tam mít taky "dřevo"
{EDIT/12/2012: Dřevo nebude}.

Obě mají moduly na dovírání oken od jednoho člena odsud. V Italce je
originální rádio CCR600 s MP3 přehrávačem {EDIT/12/2012:To se už přesunulo do Švýcarky, v Italce je CDR500} a
navigace. Víc se toho neplánuje. Okna se zatmavovat nebudou, jiný rádia se tam dávat nebudou, kola tam zůstanou jak jsou (jen švýcarka dostane origo GM disky). Obě jsou řádně označeny příslušností v klubu díky podznačíku od VelmiRychlého Radima.
EDIT: Fotky jdou postupně do háje, obnovovat je nebudu. Až zmizí poslední, auta půjdou do šrotu.
Najdi pět rozdílů:
1) V Italce je Dřevo.

YES
2) Švýcarka má 4 kotouče, Italka jen dva (ale zase má dva bubny).
3) Golfista na Italce, Golfistka na Švýcarce.
4) Italka má MID, Švýcarka zas TID.
5) Italka má liťáky, o čemž se Švýcarce může jen zdát.
Obě autíčka si vesele předou, protože jezdí do kvalitního servisu a jsou proto tak i na prdelce a v motoru označena touto samolepkou:
Časem sem třeba něco dopíšu, dofotím, ale spíš ne.

Přiměřené OT povoleno.
