Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Co nenajdete na fóru v sekcích Astra G, pravděpodobně to bude zde.
Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Re: Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Příspěvek od Jocker » 12 kvě 2009, 16:06

turbo u benzínu začíná v 3500ot? to je nějaká hovadinka ne?

Reklama
 

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Příspěvek od brhy » 12 kvě 2009, 16:06

ale turbo motory su pre zabavu a nie pre ekonomiku :D na eko su diesly 8) kuk sem ja by som mal s turbom cca 260 koni :lol: http://www.dbilas.de/Turbosysteme/Turbo ... .php?ID=27

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Příspěvek od brhy » 12 kvě 2009, 16:07

Jocker píše:turbo u benzínu začíná v 3500ot? to je nějaká hovadinka ne?
ani by som nepovedal zvacsa turba zacinaju tahat od 3000 - 3500 ot ak sa nemylim

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Příspěvek od Trdlo » 13 kvě 2009, 07:29

2800-3500, podle motoru co já mám osobní zkušenosti... :?:
END

FLOG
Příspěvky: 154
Registrován: 13 dub 2009, 13:05

Re: Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Příspěvek od FLOG » 13 kvě 2009, 13:53

no tiez si myslim ze turbo je tak na to aby mal motor lepsiu pruznost pri spicke a pri konstantnej jazde (dialnica, nudne mesto atd ...) by som turbo ani nepotreboval ... skorej ked mas pred sebou dochodcu a uz uz ide oranzova a on pre istotu uz pribrzduje ze sak co ked :D vtedy by som za turbo dal aj 80 000 :D

uvaha je to pekna, no ved uvidime ako sa to financne vykalkuluje :lol: :lol:
Za4a A - Elegance, 1,8 16V, 2001

FLOG
Příspěvky: 154
Registrován: 13 dub 2009, 13:05

Re: Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Příspěvek od FLOG » 13 kvě 2009, 18:46

k tomu drhnutiu, bol som dnes v TEOraging-u, co sa tyka pristupu musim potvrdit Vase slova, perfektny clovek ... a vraj to drhnutie moze byt spojene s imobilizerom, boli tam nejake chyby ktore bolivymazane "za co este raz dakujem" a par km bolo po probleme ale potom to zacalo pozvolna opat...

Moze byt nieco s imobilizerom a da sa vobec tato vec nejako opravit alebo vymenit ? pojde auto vobec potom nastartovat ? jo a kde ho najdem ? predpokladam ze bude niekde skryty sak rpeto je to imobilizer :D
Za4a A - Elegance, 1,8 16V, 2001

kuucza
Příspěvky: 1
Registrován: 05 čer 2010, 23:29

Re: Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Příspěvek od kuucza » 05 čer 2010, 23:35

No o servisech jste se rozepsali pekne ale o problemu s motorem nikdo nic. Mam stejny problem (pri vysokych otackach velka spotreba oleje, v nizkych otackach po ranu netahne) Nevite nekdo cim by to mohlo byt?

Uživatelský avatar
peter881
Příspěvky: 415
Registrován: 04 úno 2009, 14:32
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Příspěvek od peter881 » 07 čer 2010, 20:44

No ja mam ten isty problem, motor 1.8 16v je tymto problemom asi zakliaty..pondelok 14teho ide motor na kompletné pretesnenie a vyčistenie hlavy motora uz u spominaneho TEORACING, som si viac nez isty ze spotreba oleja bude sposobena opotrebenim tesneni ventilov a olej cez ne prechadza do valcov.. aj pri akceleracii motor viditelne dymi.. Bolo mi sice povedane ze to moze byt kludne aj kruzkami piestov ale tlaky som nechal merat a boli v norme na všetkých styroch.. Takze o tyzden budem mudrejší a dám sem poznaty ci kompletne pretesnenie hlavy pomohlo.. a este ceny: kompletna sada tesneni hlavy cca 90eur, praca ale aj s montážou rozvodov uz v spominanom servise cca 140 eur.
To dusenie motora z rana "može byť" spatnou klapkou, kedze spalovanie oleja sa na nej odzrkadluje, nema asi take ciste otvaranie ako by mala mat..vzdy ked som ju vyčistil, tak pohoda.. ale to je len moj nazor, mozno to je niecim inym...
Opel Astra G 3dv. 1.8 16V
Moja Astra G....Obrázek

Uživatelský avatar
peter881
Příspěvky: 415
Registrován: 04 úno 2009, 14:32
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Drhnutie motora v nizkych otackach vs. spotreba oleja

Příspěvek od peter881 » 14 čer 2010, 15:46

No dnes sme otvorili motor... takže bude nasledovať výmena piestnych kúžkov, nakolko prepuštali :( , a vyčistenie celej hlavy..hlavne odkarbonizovanie :( fotky su v Moja Astra G. str.5
Opel Astra G 3dv. 1.8 16V
Moja Astra G....Obrázek

Odpovědět