Ahojte,
to fakt vypadá jen na zavzdušněný systém. Pro jistotu jsem se podíval znovu na csalovi prvotní potíže a píše, že se to zastavilo za jízdy, tudíž bez varování, hned a definitivně. Tzn čerpadlo. A jestli se to podařilo dát elektronicky dokupy, pak není důvod , aby to nechytlo.
Zkus tenhle postup odvzdušnění, jestli nemáš podtlakový porichtuiňk už na foru zmiňovaný.
Odpoj přepadovou hadičku na 4. vstřiku a pořádně nasaj naftičku.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dobrou chuť
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
( to je kontrola správnosti nafty).
Zapoj zpět a
povol vysokotlaký přívod 1. vstřiku. Použij pomocníka, který Ti startérem protočí motor. Úplně stačí 3 převalení motoru, pokud vše funguje jak má, protlačí se nafta. Záměrně píšu
povolit, ne rozpojit. Když to rozpojíš, tak budeš mít naftu všude, čerpadlo má fakt dobrý výkon. ( můžu potvrdit z vlastní zkušenosti
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) Ropná katastrofa.
Dotáhni vstřik a pokračuj na 2. , 3. , 4.
Hlavně ten pomocný startérman musí mít rozum a fakt motor jen protočit. To je asi nejšetrnější způsob, jak to odvzdušnit a nezničit čerpadlo tentokrát mechanicky.
Tenhle postup se mi osvědčil a při povolení na 2. vstřiku už motor má snahu škytat.
Neuspěchej to a udělej všechny 4 vstřiky.
Měl jsem sundané vysokotlaké potrubí, takže spolehlivě zavzdušněno. Ale je fakt, že čepadlo na motoru zůstalo. Tak mě ještě napadá zkusit rozpojit zpátečku vratného vedení nafty do nádrže a nasát ropu tady.Tím budeš mít tutově zaplavené čerpadlo a mělo by to chytit. Pochopitelně po odvzdušnění vstřiků.
Doufám, že mě zde přítomní mechanici neukamenují, za ten postup, ale řek bych, že je k čerpadlu poměrně šetrný, narozdíl od typů startovat až to čerpadlo protlačí samo a motor třeba někdy chytne.
Tak hodně úspěchů!!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)