Tam, kde plní klimy, obvykle současně testují i těsnost (tj. aby neunikala). Když unikat bude, tak za chvíli naplněná nebude (pokud se nepodaří závadu odstranit včas).
Pokud budeš mít klimu naplněnou a nepůjde Ti ani po stisknutí tlačítka ani přes diag, tak logicky musíš hledat chybu. Obvykle kompresor, příp. spojka na kompresoru, ale i výměník nebo jeho čidlo.
Na Tvém místě bych ale začal z opačné strany - jestli se nepletu, tak diag by měla poznat tlak v klimě. Samozřejmě pokud je prázdná tak nemáš co pouštět, resp. čím chladit.
Jestli v ní aspoň něco je poznáš i přes takový ventilek vlevo (před spolujezdcem) u kapoty, strčíš do něj sirku a když syčí, tak tam tlak je.
Pokud máš podezření že nepojede, zkus se v servisu domluvit jen na malém doplnění a zkus ji pustit. Pokud bys totiž pak jel opravovat ji do servisu který nedoplňuje klimy, tak Ti klimu vypustí a máš po penězích.
Naplněná, ale nefunkční nevadí. Trochu bude unikat, ale to je normální. Někteří profíci (např. denny) umí vyměnit spojku kompresoru i bez vypuštění klimy, aspoň teda to psal u mé klimy.
Tak hlavně ať to dobře dopadne
EDIT: zippi byl rychlejší
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)