Motor 1,7td Astra G versus F
Motor 1,7td Astra G versus F
Dobrý den ,
mám nasledující problém . Tchán jel mou Astrou G do Prahy a na dálnici mu praskla hadice ( voda ) ale on jel dál dokud se auto uplně nezastavilo . Teť mě čeka výměna motoru bohužel jsem sehnal jen motor z F má sice stejný kod X17DTL . Tak se chci zeptat jestli bude pasovat do G . Předem děkuji za odpověď
mám nasledující problém . Tchán jel mou Astrou G do Prahy a na dálnici mu praskla hadice ( voda ) ale on jel dál dokud se auto uplně nezastavilo . Teť mě čeka výměna motoru bohužel jsem sehnal jen motor z F má sice stejný kod X17DTL . Tak se chci zeptat jestli bude pasovat do G . Předem děkuji za odpověď
- Reklama
Re: Motor 1,7td Astra G versus F
Když má stejný kód tak motor jako jako tak pasovat bude.
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,7td Astra G versus F
do toho F-koveho sa musi vyvrtat diera do bloku kvoli niecomu
-
- Příspěvky: 49
- Registrován: 17 led 2008, 18:20
Re: Motor 1,7td Astra G versus F
jasně vyvrtej si do bloku díru Bože to jsou rady!!!
rozdíly:
F kový X17DTL ( o 30° pootočený hliníkový nálitek turba - to má také kruhovou přírubu svodů s turba (Gčko má trojůhelníkovou) lze ponechat a dát na Fkový motor - jen musíš pootočit tu nasávací přírubu turba)
Fkový motor nemá ŘJ tj do čerpadla jde pouze jeden drát s + 12V na elektromagnetický ventil paliva (některé měli na čerpadle Imo)
Pro předělání do Gčka je potřeba převařit jeden úchyt F kového motoru - nic co by mechanik nezvládl...
Jiný vrchní nasávací hliníkový díl
obyč EGR ventil možno bez problémů vypojit hadičku podtlaku a tím ho vyřadit - hadičku nutno zaslepit.
Fkový motor má "pouze" 50kW oproti Gčkovému 55kW (ovšem dle mích zkušeností je tohle způsobeno turbem, které u Gčka "tlačí" víc. tedy podle toho co jsem zaregistroval já osobně! Mám sice Fkovou astru ale turbo jsem do něj dal s Gčka - skoro zánovní!
Pak už jen drobnosti. Z Gčka ti zbyde dost el. kterou efkový motor nepotřebuje...
rozdíly:
F kový X17DTL ( o 30° pootočený hliníkový nálitek turba - to má také kruhovou přírubu svodů s turba (Gčko má trojůhelníkovou) lze ponechat a dát na Fkový motor - jen musíš pootočit tu nasávací přírubu turba)
Fkový motor nemá ŘJ tj do čerpadla jde pouze jeden drát s + 12V na elektromagnetický ventil paliva (některé měli na čerpadle Imo)
Pro předělání do Gčka je potřeba převařit jeden úchyt F kového motoru - nic co by mechanik nezvládl...
Jiný vrchní nasávací hliníkový díl
obyč EGR ventil možno bez problémů vypojit hadičku podtlaku a tím ho vyřadit - hadičku nutno zaslepit.
Fkový motor má "pouze" 50kW oproti Gčkovému 55kW (ovšem dle mích zkušeností je tohle způsobeno turbem, které u Gčka "tlačí" víc. tedy podle toho co jsem zaregistroval já osobně! Mám sice Fkovou astru ale turbo jsem do něj dal s Gčka - skoro zánovní!
Pak už jen drobnosti. Z Gčka ti zbyde dost el. kterou efkový motor nepotřebuje...
- Luboš X17DTL
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 03 črc 2007, 20:51
- Bydliště: Slatina(NJ)
Re: Motor 1,7td Astra G versus F
Géčkový motor (X17DTL) má taky 50kW, 55 Kw má Isuzu.Martinekxxl píše: Fkový motor má "pouze" 50kW oproti Gčkovému 55kW (ovšem dle mích zkušeností je tohle způsobeno turbem, které u Gčka "tlačí" víc. tedy podle toho co jsem zaregistroval já osobně! Mám sice Fkovou astru ale turbo jsem do něj dal s Gčka - skoro zánovní!
...
Pokud potřebuje zaměnit svůj poškozený motor za motor z eFka, tak vše, co bude potřebovat, mu ze starého zbyde.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,7td Astra G versus F
Martinekxxl píše:jasně vyvrtej si do bloku díru Bože to jsou rady!!!
ja som mu neradil len som napisal ze sa tam musi vyvrtat nejky otvor aby vedel ze niesu totozne
Re: Motor 1,7td Astra G versus F
Je toto mozne spravit aj s motorom TC4EE1 60kw/82hp, totiz mam Astru F rv93 prichadza jar a tak zacina kvitnut, rad by som kupil Astru G a do nej importoval tento motor kedze tam mam vymenene rozvody, komplet pretesneny a najazdene ma iba 110tis km
ak ano mam hladat 1,7 alebo mozem aj 2,0 pouzit
ak ano mam hladat 1,7 alebo mozem aj 2,0 pouzit