i tid umí spotřebu.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od David B. » 29 bře 2010, 08:13

Teplota je zobrazena pouze tehdy, pokud je senzor připojen a je v pořádku. Takže by to mohlo souviset s přerušeným vodičem k senzoru. Další variantou je možnost nastavení menu "B", kde je zobrazení teploty vypnuto, jak píše Peet100.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 2005
Registrován: 21 led 2009, 20:20
Bydliště: Hradec Kralové
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Fritol » 29 bře 2010, 16:31

:/ tak je možne ze jsem snim něco udělal kdyz sem ho rval do dirky :/ tak rozřiznu buzitku a mrknu na to :/ a Davide prosimtě jakej termistor u toho je ze bych ho koupil kdyby byl fuč.. :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

Uživatelský avatar
santik
Příspěvky: 889
Registrován: 27 úno 2007, 01:36
Bydliště: Trencin
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od santik » 06 dub 2010, 15:59

Pin v RJ mam osadeny od vyroby.kde mam hladat jeho druhy konec alebo kde sa najlepsie nan napojit?(idealne v kabine)
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od David B. » 06 dub 2010, 16:13

Pokud ho máš osazený, tak jeho konec je na konektoru X2 v kabině. Ale tam se k němu nedostaneš. Vodič od PP protáhneš do mot. prostoru, tam na kabelovém svazku přestřihneš původní vodič od ŘJ a na něj se připojíš.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 09 kvě 2010, 21:02

dneska som montoval Davidov modul do Astry G Z14XE r.v.2002
Ked nastarujem motor, tak mi aktualna spotreba klesne z 0,4 pomaly na 0,3 0,2 az na nulu, a na nule stale je....aj pocas jazdy.....
Pin som do RJ napojil urcite spravne....Do RJ siel na poziciu c. 47. Predpriprava nebola obsiahnuta....kde mohla nastat chyba?
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od undertaker » 11 kvě 2010, 23:37

Nastavil si v servisnom menu spravnu RJ??

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 12 kvě 2010, 06:14

Ano, vsetko je nastavene v pal. pc spravne.
Teraz ma napadlo....Sak dierku kam sa vkladal pin som ocistil do toho silikonu, pin je aj videt z druhej strany....Nemoze byt, ze ja idiot som dal ten pin do druheho stekra co ide do RJ? :?
Ked sa postavim pred auto, tak dal som ho do stekra co je blizsie odomna.Do toho spodneho.Je to tak spravne?
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od David B. » 12 kvě 2010, 09:32

Díval jsem se do TISu a pro Z14XE, ŘJ Motronic, rok výroby 2002 je to konektor X79/pin č. 52. Pro Z14XE, ŘJ Multec je to X71/Pin č. 47. Takže je třeba zjistit jakou tam máš ŘJ. Každopádně konektor je to ten, jehož svazek vede směrem do interiéru vozidla.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 12 kvě 2010, 09:48

Davide, dakujem ti moc moc pekne....Asi nemas doma jeden zvysny pin..ze by si mi poslal?
By som ti do obalky poslal prachy za postovne a za pin....Diky moc.
Bo tento ked budem chciet vytiahnut, asi ho znicim.... :cry:
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Arwy » 12 kvě 2010, 21:19

Z14XE má Motronic??
Je to spodný konektor (sú dva nad sebou).
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Trdlo » 12 kvě 2010, 21:58

Z14XE je Multec. Spodní štekr je X71 a PIN 47.

Langdon: Máš TIS, tak co tu řešíš? Tohle přece v něm najdeš.

David: Teda ty mi dáváš s tím strejdou s tou VB co mu to furt nejde. Prej mu to neukazuje ani přes optočlen, už mne nějak nenapadá, jak mu to popsat lépe, než jsem mu to napsal.. :D
Přílohy
Z14XE - X71.jpg
END

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od David B. » 14 kvě 2010, 11:36

To Langdon2: Klidně ti ho pošlu, ale rychlejší a levnější to asi budeš mít, když si koupíš Cannon konektor a napájíš na něj kabel.
To Trdlo: Zjistil jsem, že některé Vectry i když to jsou vícebody, tak ŘJ mají pro PP stejný výstup jako pro jednobod. Takže zkusit nastavit typ X16SZR.
Jinak to, že pro Z14XE se používala i ŘJ Motronic jsem vyčetl z TISu, můj výmysl to není.

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Trdlo » 15 kvě 2010, 00:33

Podle mně má špatně optočlen, alespoň dle chování jak to popsal. No bude ti psát, za kolik mu ho prej pošleš. :wink:
END

Uživatelský avatar
Ondra B.
Příspěvky: 650
Registrován: 20 dub 2010, 13:45
Bydliště: Plzeň

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Ondra B. » 17 kvě 2010, 09:59

Už jsem mu psal, ohledně Optočlenu.
Tak snad to nějak dopadne.

Ahoj strjda z VB 8)
Už ne Opel ....
Ex

Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE

konarovak
Příspěvky: 8
Registrován: 08 črc 2008, 21:21

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od konarovak » 04 čer 2010, 22:15

Ahoj tak jsem toto vlákno celé prošel ale můj problém jsem nenašel proto otázka na Vás lidi :
nemůžu se dostat do menu dostanu se po zmáčknutí obou tlačítek do menu > nacvakám set > servisní menu >
>a dál nic ať mačkám co mačkám tak nic žádnej pin to po mě nechce a dál mě to nepustí nemohu tedy nic nastavit .
Poraďte jestli nevíte co s tím . Díky za rady Burák

jo zapoměl jsem dopsat mám motor X20DTL spotřebu mi to ukazuje ale asi špatně(na volnoběh 1,8 , 1 až 4 se spotřeba pohybuje 22 - 6,3 na pětku to je stále 5,0 jakkoli rychle jedu) myslím si tedy že z ŘJ signál jde.Zapojoval jsem si to sám.

Odpovědět