i tid umí spotřebu.
Re: i tid umí spotřebu.
Teplota je zobrazena pouze tehdy, pokud je senzor připojen a je v pořádku. Takže by to mohlo souviset s přerušeným vodičem k senzoru. Další variantou je možnost nastavení menu "B", kde je zobrazení teploty vypnuto, jak píše Peet100.
- Reklama
- Fritol
- Příspěvky: 2005
- Registrován: 21 led 2009, 20:20
- Bydliště: Hradec Kralové
- Kontaktovat uživatele:
Re: i tid umí spotřebu.
:/ tak je možne ze jsem snim něco udělal kdyz sem ho rval do dirky :/ tak rozřiznu buzitku a mrknu na to :/ a Davide prosimtě jakej termistor u toho je ze bych ho koupil kdyby byl fuč..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: i tid umí spotřebu.
Pin v RJ mam osadeny od vyroby.kde mam hladat jeho druhy konec alebo kde sa najlepsie nan napojit?(idealne v kabine)
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t
Re: i tid umí spotřebu.
Pokud ho máš osazený, tak jeho konec je na konektoru X2 v kabině. Ale tam se k němu nedostaneš. Vodič od PP protáhneš do mot. prostoru, tam na kabelovém svazku přestřihneš původní vodič od ŘJ a na něj se připojíš.
Re: i tid umí spotřebu.
dneska som montoval Davidov modul do Astry G Z14XE r.v.2002
Ked nastarujem motor, tak mi aktualna spotreba klesne z 0,4 pomaly na 0,3 0,2 az na nulu, a na nule stale je....aj pocas jazdy.....
Pin som do RJ napojil urcite spravne....Do RJ siel na poziciu c. 47. Predpriprava nebola obsiahnuta....kde mohla nastat chyba?
Ked nastarujem motor, tak mi aktualna spotreba klesne z 0,4 pomaly na 0,3 0,2 az na nulu, a na nule stale je....aj pocas jazdy.....
Pin som do RJ napojil urcite spravne....Do RJ siel na poziciu c. 47. Predpriprava nebola obsiahnuta....kde mohla nastat chyba?
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
- undertaker
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07 dub 2008, 12:46
Re: i tid umí spotřebu.
Nastavil si v servisnom menu spravnu RJ??
Be smart http://www.satcentrum.blogspot.com
Re: i tid umí spotřebu.
Ano, vsetko je nastavene v pal. pc spravne.
Teraz ma napadlo....Sak dierku kam sa vkladal pin som ocistil do toho silikonu, pin je aj videt z druhej strany....Nemoze byt, ze ja idiot som dal ten pin do druheho stekra co ide do RJ?
Ked sa postavim pred auto, tak dal som ho do stekra co je blizsie odomna.Do toho spodneho.Je to tak spravne?
Teraz ma napadlo....Sak dierku kam sa vkladal pin som ocistil do toho silikonu, pin je aj videt z druhej strany....Nemoze byt, ze ja idiot som dal ten pin do druheho stekra co ide do RJ?
Ked sa postavim pred auto, tak dal som ho do stekra co je blizsie odomna.Do toho spodneho.Je to tak spravne?
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Díval jsem se do TISu a pro Z14XE, ŘJ Motronic, rok výroby 2002 je to konektor X79/pin č. 52. Pro Z14XE, ŘJ Multec je to X71/Pin č. 47. Takže je třeba zjistit jakou tam máš ŘJ. Každopádně konektor je to ten, jehož svazek vede směrem do interiéru vozidla.
Re: i tid umí spotřebu.
Davide, dakujem ti moc moc pekne....Asi nemas doma jeden zvysny pin..ze by si mi poslal?
By som ti do obalky poslal prachy za postovne a za pin....Diky moc.
Bo tento ked budem chciet vytiahnut, asi ho znicim....
By som ti do obalky poslal prachy za postovne a za pin....Diky moc.
Bo tento ked budem chciet vytiahnut, asi ho znicim....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Z14XE má Motronic??
Je to spodný konektor (sú dva nad sebou).
Je to spodný konektor (sú dva nad sebou).
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: i tid umí spotřebu.
Z14XE je Multec. Spodní štekr je X71 a PIN 47.
Langdon: Máš TIS, tak co tu řešíš? Tohle přece v něm najdeš.
David: Teda ty mi dáváš s tím strejdou s tou VB co mu to furt nejde. Prej mu to neukazuje ani přes optočlen, už mne nějak nenapadá, jak mu to popsat lépe, než jsem mu to napsal..
Langdon: Máš TIS, tak co tu řešíš? Tohle přece v něm najdeš.
David: Teda ty mi dáváš s tím strejdou s tou VB co mu to furt nejde. Prej mu to neukazuje ani přes optočlen, už mne nějak nenapadá, jak mu to popsat lépe, než jsem mu to napsal..
END
Re: i tid umí spotřebu.
To Langdon2: Klidně ti ho pošlu, ale rychlejší a levnější to asi budeš mít, když si koupíš Cannon konektor a napájíš na něj kabel.
To Trdlo: Zjistil jsem, že některé Vectry i když to jsou vícebody, tak ŘJ mají pro PP stejný výstup jako pro jednobod. Takže zkusit nastavit typ X16SZR.
Jinak to, že pro Z14XE se používala i ŘJ Motronic jsem vyčetl z TISu, můj výmysl to není.
To Trdlo: Zjistil jsem, že některé Vectry i když to jsou vícebody, tak ŘJ mají pro PP stejný výstup jako pro jednobod. Takže zkusit nastavit typ X16SZR.
Jinak to, že pro Z14XE se používala i ŘJ Motronic jsem vyčetl z TISu, můj výmysl to není.
Re: i tid umí spotřebu.
Podle mně má špatně optočlen, alespoň dle chování jak to popsal. No bude ti psát, za kolik mu ho prej pošleš.
END
Re: i tid umí spotřebu.
Už jsem mu psal, ohledně Optočlenu.
Tak snad to nějak dopadne.
Ahoj strjda z VB
Tak snad to nějak dopadne.
Ahoj strjda z VB
Už ne Opel ....
Ex
Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE
Ex
Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE
Re: i tid umí spotřebu.
Ahoj tak jsem toto vlákno celé prošel ale můj problém jsem nenašel proto otázka na Vás lidi :
nemůžu se dostat do menu dostanu se po zmáčknutí obou tlačítek do menu > nacvakám set > servisní menu >
>a dál nic ať mačkám co mačkám tak nic žádnej pin to po mě nechce a dál mě to nepustí nemohu tedy nic nastavit .
Poraďte jestli nevíte co s tím . Díky za rady Burák
jo zapoměl jsem dopsat mám motor X20DTL spotřebu mi to ukazuje ale asi špatně(na volnoběh 1,8 , 1 až 4 se spotřeba pohybuje 22 - 6,3 na pětku to je stále 5,0 jakkoli rychle jedu) myslím si tedy že z ŘJ signál jde.Zapojoval jsem si to sám.
nemůžu se dostat do menu dostanu se po zmáčknutí obou tlačítek do menu > nacvakám set > servisní menu >
>a dál nic ať mačkám co mačkám tak nic žádnej pin to po mě nechce a dál mě to nepustí nemohu tedy nic nastavit .
Poraďte jestli nevíte co s tím . Díky za rady Burák
jo zapoměl jsem dopsat mám motor X20DTL spotřebu mi to ukazuje ale asi špatně(na volnoběh 1,8 , 1 až 4 se spotřeba pohybuje 22 - 6,3 na pětku to je stále 5,0 jakkoli rychle jedu) myslím si tedy že z ŘJ signál jde.Zapojoval jsem si to sám.