![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Stav auta po kúpe:
Pôvodné rádio bolo CAR400
Jednou z prvých úprav boli origo puklice
Po prvom veľkom čistení sa interiér zmenil na nepoznanie:
"Nové" hliníkové disky:
Coupé maska
K pôvodnému TIDu bol domontovaný modul od Davida, ktorý bol nakoniec nahradený origo GIDom. Tak isto boli aj vymenené pôvodné nádržky za nádržky so snímačom hladiny pre chladiacu kvapalinu a ostrekovače, kabeláž je predpripravená aj pre čidlo oleja a brzdového obloženia.
Dostalo sa aj na výmenu pôvodného koženého multifunkčného volantu za športový a dorobenie tempomatu. Po sprevádzkovaní tempomatu sa prejavila závada v prepojke medzi plošákom a komektorom RJ motora v obvode brzdového spínača, ktorá sa prejavovala náhodným vypínaním tempomatu.
Oprava prepojky v RJ motora je v domácich podmienkach nemožná, tak že sa kúpila nová z Poľska.
V septembri 2009 sme dali Astru prestavať na LPG, foto sem nebudem dávať, je ich dosť v LPG vlákne.
V marci 2010 som vymenil pôvodné manžety na radičke a ručke za kožené
Súčastná podoba na "nových" 16" diskoch:
Čo sa týka plánov do budúcna, tak možno kľučky a lišty do farby karosérie, prípadne výmena GIDu za CID, prípadne dorábka ďalšej origo výbavy (napr. automaticky sklopné vnútorné spätné zrkadlo ........).