Příspěvek
od IGI » 10 dub 2010, 22:53
hele kluci jenom když to tady tak čtu tak vám řeknu, že můj kolega jezdí na LPG už snad 15. let a začínal už na škodě 105 s láhví za sedadlem a on mne vlastně k LPG přivedl po tolika lety
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
. Měl předěláno snad 10 aut jak amerických tak japonských a evropských a nikdy nepoužíval žádné mazání navíc nepoužíval a v průměru bez problému najezdil 300 tisíc Km na každém autě a dokonce neměnil ani žádné membrány jak bylo kdysi nutno. Když jsem se na nettu dočetl, že existují nějaké sračky na mazání k LPG tak jsem se ptal jestli mi to namontují taky a majitel firmy LPG který tyto auta předělával jako z prvních před 15-ti lety tak říkal pro sekvenční vstřikování kdy se auto přepíná úplně automaticky a při každém nastartování na benzín se promaže a to úplně postačuje protože propan je plyn a butan jsou i mastné sračky a ono se to normálně promaže samo a to úplně stačí. Pokud jedu Prahu tak co 100Km přepnu na kiláček pro jistotu a promažu.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.