Šli byste do této Astry?

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 21 zář 2006, 13:25

Jj kdyz je to studeny a vsechen olej stece dolu, tak mam vzdy po vymene kousek nad rysku (asi 0.5cm)a rek bych ze stojim na rovine. Kdyz to spadlo nekam mezi rysky tak sem raci ten pulitrik dolil.

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 21 zář 2006, 13:30

Zigi píše:Diky kluci,jinak ja merim olej tak,ze po zahratem motoru na provozni teplotu necham olej stect cca 30min a pak to zmerim :wink:
Jo tak se to ma delat, jenze kdo ma cekat az to stece :roll: At to meris jak chces, tak ubytek oleje poznas :wink:

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 21 zář 2006, 13:42

v navodu od opla co tady je odkaz se píše 5 minut a ne 30
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 21 zář 2006, 13:56

Podle me jde proste o to aby mel olej provozni teplotu a zaroven vsechen stekl dolu. 5-10minut podle me staci.
Naposledy upravil(a) AstraDTI dne 21 zář 2006, 13:58, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 26 zář 2006, 18:58

Vojta píše:to nový čerpadlo se snad dává od modelovýho roku 2003 tzn po dovolených 2002 = cca od 8/2002, to nový čerpadlo dali i do 2.0dti
A co je to za typ, to prvni co tam davali byl bosch VP44, ale co tam je ted po te modifikaci?

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 26 zář 2006, 20:29

Marky píše:
Vojta píše:to nový čerpadlo se snad dává od modelovýho roku 2003 tzn po dovolených 2002 = cca od 8/2002, to nový čerpadlo dali i do 2.0dti
A co je to za typ, to prvni co tam davali byl bosch VP44, ale co tam je ted po te modifikaci?
jo to nevim ale ty starý měli označení PSG 5 a ty nový PSG 16
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 26 zář 2006, 22:31

Vojta píše:jo to nevim ale ty starý měli označení PSG 5 a ty nový PSG 16
Tak to cerpadlo bude asi mechanicky uplne stejne jen to vypada na rozdil v umisteni ridicich jednotek.
http://aa.bosch.cz/download/formule/for ... 004_01.pdf
Potvrzuji Tvoje tvrzeni PSG 5 je pred modernizaci a PSG 16 po modernizaci strana 14-17 http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf

PS: za kolik se da tak odhadem sehnat nejlevneji toto cerpadlo? Nove je kolem 80t coz je pekny mazec, ale jiste existuje i jine moznosti pripadne repase.

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 26 zář 2006, 22:58

Marky píše:
Vojta píše:jo to nevim ale ty starý měli označení PSG 5 a ty nový PSG 16
Tak to cerpadlo bude asi mechanicky uplne stejne jen to vypada na rozdil v umisteni ridicich jednotek.
http://aa.bosch.cz/download/formule/for ... 004_01.pdf
Potvrzuji Tvoje tvrzeni PSG 5 je pred modernizaci a PSG 16 po modernizaci strana 14-17 http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf

PS: za kolik se da tak odhadem sehnat nejlevneji toto cerpadlo? Nove je kolem 80t coz je pekny mazec, ale jiste existuje i jine moznosti pripadne repase.
udajně se dá sehnat nový za 20000+dph
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 26 zář 2006, 23:20

Vojta píše:udajně se dá sehnat nový za 20000+dph
Porad je to jeste mazec, ale proti normalni cene uz to jde. Trochu jsem si zagoogloval a jeden "chytry" manik z tipcar.cz me prave s tim cerpadlem vystrasil. Evidentne byl na tyto motory (cerpadla) vysezeny, ale jak to tak byva dusicka se nahlodala a tak jsem ted trochu nesvuj.

Hele Vojto ty to budes jiste vedet, kdyz mas 2x po sobe dieslovou dvoulitrovku. Kdyz razantne slapnu na plyn, tak cca kolem 1500-1800 otacek se zmeni zvuk na vyraznejsi klapavy a pri zvysovani nebo snizovani to prestane nebo zanikne. Pri pozvolnem slapani na plyn tento efekt neni, vsiml jsem si toho i na sluzebni vectre se stejnym motorem, tak jsem si rikal, ze je to normalni. Jenze ted jsem mel pujcenou jinou a tam jsem toto neregistroval. Je to normalni nebo mam zadelano na nejaky problem?

PS: tak mi to nedalo a dival jsem se jeste znovu po tech cerpadlech a rozhodne to spatne cerpadlo neni. Tento typ se daval do vice typu aut a to i do mercedesu, nissanu patrol a pry je spolehlivejsi nez ten co se pouzivali potom. Pry to VP44 neni tolik nachylne na naftu jako ty common rail v te dobe, to jsou ty pruserove. VP30 se davali do traktoru :lol: a to prave kvuli mensim problemum s citlivosti na kvalitu nafty. Takze cele ponauceni z tohoto mam, ze porad jsou mezi nami opravdovi tupci co maji averze na urcite znacky jako je pan Vaculik s Tipcars co si nevidi na spicku nosu. A jeste druhe ponauceni preventivne budu tankovat kvalitni naftu a porizovat kvalitni palivovy filtr :wink: .

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 27 zář 2006, 09:58

no von pan vacůlík určitě měl aspoň 4 diesly od opla a aspoň 5x mu odešlo čerpadlo když tomu tak rozumí :wink:

já na to rači nemyslim, prostě až jednou odejde tak odejde, to se nedá nic dělat...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 27 zář 2006, 10:49

Ten klapavej zvuk je u DTIcka normalni. Jinak "odborniky" at uz na tipcars nebo v automobilovejch casopisech nelze brat vazne. Nechci nikoho urazet, ale vetsina takovejch "odborniku" tomu rozumi jak koza petrzeli. Cerpadlo u diesela muze velice brzy odejit jak u Opla, tak u audi nebo BMW.

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 30 zář 2006, 14:00

Nazdar páni. Potreboval by som poradiť. Čo hovoríte na túto astru: http://www.autobazar.eu/sk/autocenter/car.php?id=122750 Zaujíma ma hlavne, ak by bola po technickej stránke OK, či 145 000 km nie je veľa vzhľadom k cene (cca 143 000 KČ).

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 30 zář 2006, 14:17

je to 7 let starý auto což mluví samo za sebe bejt tebou tak si rozhodně připlatim a koupim novější, aspoň rv 2001, cenový rozdíly sou minimální, todle samý by se mělo sehnat s r.v. 2001 do 160tis
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 07 říj 2006, 21:30

Marky píše:Kdyz razantne slapnu na plyn, tak cca kolem 1500-1800 otacek se zmeni zvuk na vyraznejsi klapavy a pri zvysovani nebo snizovani to prestane nebo zanikne.
Omluvam se, ze se rozepisuji ve spatne sekci, ale jen kratce navazi na svuj predchozi prispevek, abych to za sebe ukoncil.

Tak se mi podarilo odstranit to klepani motoru a nebudete tomu verit stocilo natankovat naftu od Shellu. Ted se to jiz za studeneho motoru neprojevuje a motor je dokonce celkove tissi. Preventivne jsem si jeste koupil aditivum do nafty od firmy Vif, protoze jsem o tom cetl a slysel pozitivni reference.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 říj 2006, 23:09

Marky píše:Tak se mi podarilo odstranit to klepani motoru a nebudete tomu verit stocilo natankovat naftu od Shellu. Ted se to jiz za studeneho motoru neprojevuje a motor je dokonce celkove tissi. Preventivne jsem si jeste koupil aditivum do nafty od firmy Vif, protoze jsem o tom cetl a slysel pozitivni reference.
To je zajimavy ... ja teda tankuju vetsinou na benzine coz by melo byt relativne slusny. Zadny papoil a podobne neberu. Obcas vemu na OMV, Shell a podobne a rozdilu jsem si nikdy nevsimnul.

Odpovědět