![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
\Neviem normalne to asi nebude,nerobilo mi to tak nikdy.Frydex píše:Myslím že normální jev... benzín když stojí, tak nechladí..
To je normalny jav, motor nevyraba v podstate ziadne teplo ale chladit chladi. Tak teplota dost klesne.langdon2 píše:No vcera som siel z kopca zo zaradenou rychlostou, a dolu na kopci ani nie uz 80° a v meste aj nad 90 kusok......
Tak dnes proběhla první pořádná zkouška po výměně termostatu. Při -11°C venku jsem po dojezdu do práce měl 20°C vevnitř(a to už jsem topení trochu ztlumil protože bylo teplo) a na budíku to už vylezlo na 80°C. Takže u mne po výměně termostatu výrazné zlepšeníZralok píše:Já měl před Astrou Escorta 1,8 TD a ten topil po 2km jako ďas a teplota vylezla na 90°C do 10 km a ani se nehla ani při největších mrazech takže z té Astry jsem z počátku byl naprosto v šoku. Teď už jsem si celkem zvyknul, ale když jsem teď viděl, že ještě když se teplota ani nehnula při volnoběhu už trochu teklo z obou hadic do expanzky a hadice (pokud jsem sahal na tu správnou) mezi termostatem a chladičem byla vlažná tak bych řekl že to výměnu termostatu chce. A myslím že holt u tohoto motoru to tu zimní clonu na chladič v zimě chce i v případě že je chladič OK. Jinak můj poznatek po té co jsem dal clonu na masku (do nárazníku zatím ne) to topí trošku lépe. Vevnitř mám při cestě do práce (12km) po zaparkování u práce cca o 2-3 stupně vyšší teplotu při cca stejné venkovní teplotě. Třeba dnes ráno bylo venku -9, v interiéru -6,5 a po dojetí k práci myslím +14,5°C. Před tím při taky cca -9 jsem míval po dojetí tak 11-12 vevnitř. Ale teploměr se samozřejmě po těch 12 km ani nehnul. A asi zkusím dát clonu do nárazníku a uvidím. Termostat už mám, ale bude se měnit, až se aspoň trochu oteplí na teploty přes den kolem nuly.
přesně to samé jsem se ptal tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=15Lajda píše:Hledal jsem to tu, ale asi nenašel, že by měl někdo takový problém jako já. Teď v zimě asi po 2km se mi začne ve voze ohřívat vzduch a po 8km teprve začne ručička teploměru pomalu stoupat. Vystoupá max. na 82 stupňů Celsia a pak když tůstanu stát a nechám nastartovaný motor, tak po chvíli ručička teploměru klesne na nulu a už se nezvedne. Z ventilátoru pak jde takový vlažný vzduch. Když jsem ujel asi 40km v kuse, tak jsem normálně mohl na hadice od vody sáhnout. Byly teplé a chladič byl taky trochu teplý. Auto uvnitř topí, ale na otvory pro proudění vzduchu normálně dám ruku. Jde pouze teplý vzduch. Na Fiatu teda ruku při zahřátém motoru ruku nedám. To jsem nedal ani na bývalé Xantii dieslu. Myslíte, že je to termostatem? Že by třeba mohl být ten hliníkový obal vydřený? Poraďte.
Díky za radu. Koupím termostat a vyměním jej.marko100le píše:na 99 % termostat.
mam to iste auto aj motor ,menil som cely aj s kolenom a od vtedy je pokoj.
nejakych 60 Eur aj s novou nemrzkou.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |