POBLIKÁVÁNÍ PAL.DESKY,SVĚTEL A KOLÍSAJÍCÍ OTÁČKY
POBLIKÁVÁNÍ PAL.DESKY,SVĚTEL A KOLÍSAJÍCÍ OTÁČKY
Zdravím ,mám pár dnů problém při nastartovaném motoru mi kolísají otáčky a z lehka problikávají hlavní světlomety,palubovka,vnitřní osvětlení a informační display. Jakmile překročím 2000 ot/min je vše vpořádku.Nevíte někdo v čem může být problém? Díky za radu
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 DTI
- Reklama
Re: POBLIKÁVÁNÍ PAL.DESKY,SVĚTEL A KOLÍSAJÍCÍ OTÁČKY
V alternátoru, změř kolik ti při volnoběhu dobíjí, při zatížení (rádio,světla) i bez zatížení
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
Re: POBLIKÁVÁNÍ PAL.DESKY,SVĚTEL A KOLÍSAJÍCÍ OTÁČKY
Moze to robit stara , alebo vybita baterka. Skus dobit poriadne baterku a uvidis ci je to ona.
Re: POBLIKÁVÁNÍ PAL.DESKY,SVĚTEL A KOLÍSAJÍCÍ OTÁČKY
Právě, že baterka je v cajku...
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 DTI
Re: POBLIKÁVÁNÍ PAL.DESKY,SVĚTEL A KOLÍSAJÍCÍ OTÁČKY
Z popisu to môže byť dosť veľa príčin, v prvom rade zmeraj napätie dobíjania na voľnobeh a pri otáčkach a skontroluj káble od alternátora a uzemnenie....
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 05 srp 2006, 09:02
Re: POBLIKÁVÁNÍ PAL.DESKY,SVĚTEL A KOLÍSAJÍCÍ OTÁČKY
ads andrekgb
Ja mam tento problém už asi cca tri roky. Nabehal som odvtedy asi 80000km, vymenil alternátor (za original Bosch), akumulátor za Varta Silver 74Ah, vymenil rele žhavenia, uzemnil motor hádam aj 3x ... no a stale to robí.
Pridalo sa k tomu aj cukanie pri brzdení motorom. Keď pri brzdení motorom klesnú otáčky pod 2000-2200, tak mi začne auto dosť výrazne cukať ako keby bol v čudu nejaký regulátor a to poblikávanie sa opäť objaví. Na všetkom - svetlá, display, ... Je jedno, či je motor teplý a či studený, či mám všetky spotrebiče súčastne vypnuté alebo sú naplno pustené (svetlá, ventilátor, rádio a pod). Prišiel som ale na jednu vec, keď merám prúdový výstup z alternátora (do aku) tak mi po naštartovaní skáče medzi hodnotami 12A a 24A. Nie plynuly prechod ale skokom. Keď pridám nad tých cca 2000 ot. tak to prestane.
Už to ani neriešim. Pri brzdení motorom sa snažím mať otáčky nad 2500 a čo sa týka dobíjania akumulátora - tam je asi všetko OK. Lebo mám funkčné len dva žhaviče a aj keď boli teraz teploty značne mínusové - vždy mi to naštartovala na prvé točenie.
A to mám už nabehané cez 250000km.
Inak - náš kolega z Kladna mi to už pred cca rokom dal na PC, ale v registri nebol zápis chyby.
Ja mam tento problém už asi cca tri roky. Nabehal som odvtedy asi 80000km, vymenil alternátor (za original Bosch), akumulátor za Varta Silver 74Ah, vymenil rele žhavenia, uzemnil motor hádam aj 3x ... no a stale to robí.
Pridalo sa k tomu aj cukanie pri brzdení motorom. Keď pri brzdení motorom klesnú otáčky pod 2000-2200, tak mi začne auto dosť výrazne cukať ako keby bol v čudu nejaký regulátor a to poblikávanie sa opäť objaví. Na všetkom - svetlá, display, ... Je jedno, či je motor teplý a či studený, či mám všetky spotrebiče súčastne vypnuté alebo sú naplno pustené (svetlá, ventilátor, rádio a pod). Prišiel som ale na jednu vec, keď merám prúdový výstup z alternátora (do aku) tak mi po naštartovaní skáče medzi hodnotami 12A a 24A. Nie plynuly prechod ale skokom. Keď pridám nad tých cca 2000 ot. tak to prestane.
Už to ani neriešim. Pri brzdení motorom sa snažím mať otáčky nad 2500 a čo sa týka dobíjania akumulátora - tam je asi všetko OK. Lebo mám funkčné len dva žhaviče a aj keď boli teraz teploty značne mínusové - vždy mi to naštartovala na prvé točenie.
A to mám už nabehané cez 250000km.
Inak - náš kolega z Kladna mi to už pred cca rokom dal na PC, ale v registri nebol zápis chyby.
Re: POBLIKÁVÁNÍ PAL.DESKY,SVĚTEL A KOLÍSAJÍCÍ OTÁČKY
to: MiroPalko
Mě to dělá přesně to samý co jsi tu napsal,taky při brzdění motorem auto cuká...jsem z toho celkem nešťastný,včera jsem to proměřil a hodnoty zkáčou tak jak jsi zmínil.Jinač auto nastartuje na prvý šup vždy i když stojí 3dny v - 15°C.
Mě to dělá přesně to samý co jsi tu napsal,taky při brzdění motorem auto cuká...jsem z toho celkem nešťastný,včera jsem to proměřil a hodnoty zkáčou tak jak jsi zmínil.Jinač auto nastartuje na prvý šup vždy i když stojí 3dny v - 15°C.
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 DTI
Re: POBLIKÁVÁNÍ PAL.DESKY,SVĚTEL A KOLÍSAJÍCÍ OTÁČKY
Mne to robí pravdepodobne starší akumulátor. Nedrží hodnotu napatia aj ked štartuje ešte dobre. Ak ho plne nabijem nabíjačkou ( pri pripojenej nabíjačke cca 16,4 V ) tak poblikávanie prestane a aj napatie počas času tesne po naštartovani nekolíše. V aute mám voltmeter koli muzike. Ak to bliká , tak kolíše aj napatie , čo je logické , lebo blikanie sposobuje kolísanie napatia. Mne sa to javí tak , ako keby na volnobeh alternátor nemal dostatočný výkon na to aby pokryl prúd ktorým by mal dobíjať akumulátor a tak regulátor behá hore dolu a samozrejme aj napatie ... Ak je akumulátor plne dobitý netreba po štarte taký velký dobíjací prúd a alternátor stíha dobíjať aj na volnobehu a preto napatie nekolíše a neblikajú žiarovky v aute , čo dokazuje aj stabilné napatie na voltmetri. Skúste merať napatie keď vám blikajú žiarovky.