Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Ahoj všem,prosím o radu,mám ASTRU 1.7 DTI ,hledal jsem AGR(EGR) ventil,protože auto někdy pocukává a má i jiné příznaky,které naznačují,že je buď zanesený,nebo vadný AGR(EGR) ventil a po dlouhém hledání jsem ho nenašel ,koupil jsem si tedy příručku //OPEL ASTRA-JAK NA TO// a ani podle knížky jsem ho nenašel ,napadlo mě tedy,že tam třeba je na něj pouze díra a ta že je zaslepená,ale ani v místech,kde by podle příručky měl být,není ani zaslepená díra .Předem díky vám všem za rady ,jsem už z toho fakt zoufalej
- Reklama
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
třeba ho tam vůbec nemáš, některé motory ho nemají, já ho taky nemám
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
No jo,ale jak to zjistím,jestli ho tam mam,nebo ne ????Zkoušel jsem pátrat po nějaké díře,která by byla zaslepená a přesvědčila mě,že ho tam nemám,ale ani náznak ničeho takového-co by ukázalo buď přítomnost,nebo nepřítomnost toho AGR(EGR) ventilu .Auto má totiž příznaky-jako by byl EGR(AGR) ventil zanešenej nečistotama a zasekával se,tak bych potřeboval zjistit,jestli tam je,nebo ne
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Na motorech Y17DT občasné pocukávání způsobuje většinou řídící jednotka čerpadla,ta co je zezadu na bloku motoru.Má mnoho studených spojů na plošném spoji.Kontaktuj člena Romank.Tyto jednotky opravuje.Nebo http://www.sender.de .Tato firma je renovuje.Cena nové je cca 50 000,-Kč!!!!!
Bližší info
http://www.sender.de/service/isuzu17edureparatur.html
Bližší info
http://www.sender.de/service/isuzu17edureparatur.html
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Díky Denny za radu ,zkusím se s ním nějak spojit a kde je ten AGR(EGR) ventil by jsi nevěděl ?
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Díky moc MARICKU,takové fotky jsem přesně potřeboval-je to tam krásně označený a vidět je to taky supr .Takže ještě jedou díky moc
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Ten egr nemáš jen ty a nebo všechny motory Z18XE?Mike.S píše:třeba ho tam vůbec nemáš, některé motory ho nemají, já ho taky nemám
Zafira 1,8 16V 92kW Z18XE
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Mno co jsem mel tu cest, tak Z18XE mam taky a ja ho nemam, ale videl jsem vice Z18XE a vetsinou ho mely.
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
A kde by měl být?Já mám taky Z18XE ale vůbec nevim jestli ho mám a nebo ne.
Fotka by nebyla?
Fotka by nebyla?
Zafira 1,8 16V 92kW Z18XE
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Ne jak je sipka (foto pouzito v topicu ohledne klapky) ale jak je olejova merka http://album.jabbim.cz/herry@njs.netlab.cz/klapa2.JPG
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
To je tam jak pod tou měrkou vedou ty dráty?
Zafira 1,8 16V 92kW Z18XE
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
To je připojovací štekr lambda sondy.AGR by byl ještě trochu víc vpravo.spt32 píše:To je tam jak pod tou měrkou vedou ty dráty?
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Zdar, dneska jsem se taky pustil do vyčištění EGR na mé 1.7 DTI, Y17DT (jelikož už mě delší dobu zlobí úbytek výkonu) a musím říct, že docela pakárna. Dost blbý přístup, dost toho muselo jít dolů a stejně pořád něco překáželo. No dolů jsem jej dostal, vyčistil, odmastil, vysušil. Poté jsem zkusil ten pístek co uzavírá/otevírá jeden z těch otvorů zatlačit a zjistil jsem, že je k tomu potřeba docela silný tlak. Tento EGR je co jsem se dočetl tady na fóru ovládaný mechanicky podtlakem, tomu by odpovídalo i připojení hadičky, která k němu vede z boku k takovému prstenci. No vše jsem dal zpět na místo, nakopl motor a sledoval co se bude dít. Nastartoval jsem na "brnk" ostatně jako vždy a poslouchal uchem jak se motor chová. Řekl bych stejně jako před vyčištěním. Při tom poslouchání jsem dal dlaň na sací otvor vzduchu vepředu u chladiče, kde si auto bere vzduch přes filtr do trubek turba a zjistil jsem, že to saje ohodně větší silou, než před tím vyčištěním EGRu. No nicméně za pár minut už to nasávání vzduchu bylo stejně slabé jako před vyčištěním. Nevím jestli to na výkon motoru má nebo nemá vliv? Co myslíte?
Zkontroloval jsem okem a hmatem i podtlakové hadičky co jsou vedle a za motorem, zda nejsou prasklé a všechny připojené. Zdálo se mi vše OK. Nakonec jsem je zkoušel i odpojovat, jak se motor na volnoběh bude chovat a žádná změna. Nerozsvítila se žádná kontrolka, motor předl furt stejně. Prstem na odpojených hadičkách jsem zkoušel podtlak a musím říct, že nic moc. Určitě by tedy nedokázal pohnout s tím pístkem v EGR ventilu.
Dá se nějak laicky poznat, jestli jsou podtlaky správné nebo jen změřit nějakým měřičem a případně jak a jaké hodnoty by z toho měli vylézt?
Jo auto jsem nakonec zkusil projet a furt je to stejný, slabý výkon, někdy to strašně pomalu reaguje na přidaný plyn, někdy pokles výkonu tak o 20% na dobu 2-3 vteřin, pak zpět do normálu.
Omlouvám se za tu slohovku, snad si dá někdo práci to přečíst a snad se i najde někdo kdo poradí, co by ten úbytek výkonu mohlo způsobovat. Jinak auto nemá žádné jiné příznaky závad, vše je v ok. Až na ten pokles výkonu
Pozn: vyměněna váha vzduchu, vzduchový, palivový filtr.
Zkontroloval jsem okem a hmatem i podtlakové hadičky co jsou vedle a za motorem, zda nejsou prasklé a všechny připojené. Zdálo se mi vše OK. Nakonec jsem je zkoušel i odpojovat, jak se motor na volnoběh bude chovat a žádná změna. Nerozsvítila se žádná kontrolka, motor předl furt stejně. Prstem na odpojených hadičkách jsem zkoušel podtlak a musím říct, že nic moc. Určitě by tedy nedokázal pohnout s tím pístkem v EGR ventilu.
Dá se nějak laicky poznat, jestli jsou podtlaky správné nebo jen změřit nějakým měřičem a případně jak a jaké hodnoty by z toho měli vylézt?
Jo auto jsem nakonec zkusil projet a furt je to stejný, slabý výkon, někdy to strašně pomalu reaguje na přidaný plyn, někdy pokles výkonu tak o 20% na dobu 2-3 vteřin, pak zpět do normálu.
Omlouvám se za tu slohovku, snad si dá někdo práci to přečíst a snad se i najde někdo kdo poradí, co by ten úbytek výkonu mohlo způsobovat. Jinak auto nemá žádné jiné příznaky závad, vše je v ok. Až na ten pokles výkonu
Pozn: vyměněna váha vzduchu, vzduchový, palivový filtr.
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra 1.7 DTI -NEMŮŽU NAJÍT ani podle knihy AGR(EGR) ventil.
Podtlakový system musí vykazovat hodnotu minus 0,7-0,9 atm .Jinak je buď netěsný nebo je slabá vakuová pumpa.