Po zaslepení EGRu se objevila další chyba!!
- MAJK
- Příspěvky: 117
- Registrován: 18 zář 2006, 17:54
- Bydliště: v Ostravě u lesa
- Kontaktovat uživatele:
Po zaslepení EGRu se objevila další chyba!!
Dnes jsem namontoval zaslepku na EGR (opel astra G ELEGANCE, motor 16 16v, X16XEL R.v.99),
říkám si konečně bude klid od cukaní, ale houby s octem!!!
Vyrobil jsem podložku pod EGR s důlkem pro jehlu, namontoval jsem ji ,pred tím, ale odpojena baterka pro následnou kalibraci ŘJ. kalibrace provedena, po 5 minutach jizdy (teplota kolem 90°C)se rozsvitila ve spodni řadě kotrolek na otačkomeru kontolka výfukových emisí!!!
Po vypnutí motoru a nasledném nastartovaní sviticí kontrolka zmizi a začne svitit znova asi po 5 minutách.
Tak se chci zeptat jestli někdo neví co stím?
P.S motor škube pořád jako zde https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=1143 i po zaslepení tak nevím jestli to nemam dát z5 do puvodniho stavu?!
říkám si konečně bude klid od cukaní, ale houby s octem!!!
Vyrobil jsem podložku pod EGR s důlkem pro jehlu, namontoval jsem ji ,pred tím, ale odpojena baterka pro následnou kalibraci ŘJ. kalibrace provedena, po 5 minutach jizdy (teplota kolem 90°C)se rozsvitila ve spodni řadě kotrolek na otačkomeru kontolka výfukových emisí!!!
Po vypnutí motoru a nasledném nastartovaní sviticí kontrolka zmizi a začne svitit znova asi po 5 minutách.
Tak se chci zeptat jestli někdo neví co stím?
P.S motor škube pořád jako zde https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=1143 i po zaslepení tak nevím jestli to nemam dát z5 do puvodniho stavu?!
Naposledy upravil(a) MAJK dne 18 zář 2006, 20:38, celkem upraveno 2 x.
- Reklama
Kód: Vybrat vše
Některé návody doporučují pouze zaslepení ovládací trubičky, bohužel tímto jednoduchým způsobem nelze řešit situaci kdy ventil nedovírá, proto je lepší zaslepit komůrku ventilu, to sebou navíc nese výhodu u modernějších motorů, které sledují to zda ventil funguje a odpojení ovládání by vyhodnotily jako chybovou hlášku check engine.
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
- MAJK
- Příspěvky: 117
- Registrován: 18 zář 2006, 17:54
- Bydliště: v Ostravě u lesa
- Kontaktovat uživatele:
Manli dik za odpoved ale to neřeší stavajíci dotaz podlozka je pod EGREM,manli2 píše:Kód: Vybrat vše
Některé návody doporučují pouze zaslepení ovládací trubičky, bohužel tímto jednoduchým způsobem nelze řešit situaci kdy ventil nedovírá, proto je lepší zaslepit komůrku ventilu, to sebou navíc nese výhodu u modernějších motorů, které sledují to zda ventil funguje a odpojení ovládání by vyhodnotily jako chybovou hlášku check engine.
tedy Komůrka ventilu zaslepena uplne a jinak zaslepeni trubicky není možné bo tam žadná není jen kabel s 5 dráty