Tak, a jsem asi taky v klubu
Dnes ráno manželka nenastartovala. Ze soboty na neděli jsem jen čistě preventivně nahodil na nabíječku baterku, protože manželka jezdí jen do práce a z práce. Samozřejmě jsem sundal mínusový kontakt. Dnes ráno nic. Tak jsem to zkusil já. po otočení klíčku nesvítily kontrolka dobíjení a asi ani žhavení (ale to nevím jistě). Předpokládám, že manželka nic neprovedla a že kdyby nechala něco svítit, tak to multitimer odpojí.
Tak jsem opět sundal mínusový kontakt a nasadil nabíječku. Okamžitě ampérmetr skočil na 7A, takže baterka je vybitá.
Teď bych potřeboval radu, jak mám potom změřit klidový odběr. Je mi jasné, že mezi mínusovou svorku a mínus kontakt na baterii.
Na jakou hodnotu mám nastavit multimetr a kolik by mi měl ukázat?
Dobíjení změřím po nastartování a nějaké době, až to nebude žhavit atd. Hroty multimetru klasicky na -+.
Kolik mi to asi má dát?
Když odpojím pojistku jistící TID, už bych neměl mít žádný odběr?
Díky za tipy.