EGR ventil - oklamání RJ
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Jako stacilo by asi udelat hlavu, ale za cenu celyho motoru, kterej ma udajne najeto malo, bych pomalu ani tu hlavu neudelal. Tam by se pravdepodobne museli menit voditka a ventily. Spodek je dobrej, nikde nic nemlati, ale co to udela za treba 20tis km nikdo nevi, takze pujdu radeji touhle cestou.
99' Astra Caravan 1.6 16V
- Reklama
- Mojmec11
- Příspěvky: 1554
- Registrován: 20 zář 2009, 11:03
- Bydliště: Kdysi okolí Třebíče, teď Jižní Čechy,vesnice,okna na všecky strany
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Vyčerpávající info o funkci EGRů
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 40#p276140
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 40#p276140
Astra 1.6 16v 74kW,X16XEL,Caravan sport,"stříbrná sršeň" z Itálie
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Astra 1.8 16V,Caravan,"stříbrná sršeň" z Německa - už jen jako zdroj náhradních dílů.
[color=#0000FF][b]Diagnostika OP-COM Dačice a okolí,ceny lidové,vytáhnu z vašeho auta všecky data- pak je na vás,co s nima uděláte[/b][/color] :lol:
Re: EGR ventil - oklamání RJ
da se to pouzit i na motor Y22DTR?
Re: EGR ventil - oklamání RJ
forum.opelclub.sk/viewtopic.php?f=71&t=10787&sid=7666fc7604f114415e48f423ac92debb&start=120
Tu to vyriesil jeden clen fora a vraj mu to funguje.
Tu to vyriesil jeden clen fora a vraj mu to funguje.
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Daj lepši link, to by bol zázrak keby to bola pravda!!!Vypravca píše:forum.opelclub.sk/viewtopic.php?f=71&t=10787&sid=7666fc7604f114415e48f423ac92debb&start=120
Tu to vyriesil jeden clen fora a vraj mu to funguje.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: EGR ventil - oklamání RJ
tu je opraveny odkaz
chalanisko pouzil tuto schemu ale ladil to cez OpCom
namiesto doporov dal trimre a ladil kym nedostal spravne hodnoty na live diagnostike
chalanisko pouzil tuto schemu ale ladil to cez OpCom
namiesto doporov dal trimre a ladil kym nedostal spravne hodnoty na live diagnostike
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: EGR ventil - oklamání RJ
má to na Z-ko tam to jde softvérově.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Mysliš to Z-ko čo mema vetrak chladiča? Ak je to to na čo obaja myslime tak, to ide cez op-com preprogramovať bežne bez žiadnej úpravy, akorát sa demontuje EGR a zaslepi sa patričným dielom od GM!spermin píše:má to na Z-ko tam to jde softvérově.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: EGR ventil - oklamání RJ
jinak se to asi chová jako zaslepení a lambda to podle mně pozná.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: EGR ventil - oklamání RJ
No nie lambda, ale RJ to kontroluje MAP senzorom.spermin píše:jinak se to asi chová jako zaslepení a lambda to podle mně pozná.
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Takze podla schemy vieme, ze nam do EGR ide do pinov A - E 12V
A= -12V, E= +12V
Pin B je kostra spojena s MAP senzorom.
Pin D je stale napatie 5V.
Pre nas je dolezity udaj z pinu C. Tam treba odmerat napatie pri zatvorenom a pri otvorenom EGR.
A podla toho ,,simulovat,, cinnost EGR. Kedze EGR ma len dve polohy, otvorene a zatvorene, tak by sme mali namerat dve hodnoty.
Este treba odmerat cievku EGR medzi A a E aky ma odpor. Lebo odpor relatka nebude rovnaky s odporom cievky.
Takze cisto teoreticky, ked da RJ pokyn aby EGR otvoril, tak pojde tych 12V do vykonneho odporu pripojeneho na piny A a E.
Dalej nam tam pojde 5V na pin D a ukostreny pin B. Ked dostaneme 12V na A a E, tak zaroven musime dostat na pin C cez nejaky obvod, take napatie, ake je na funkcnom EGR na nastartovanom aute s otvorenym EGR.
Takze cisto teoreticky by to mohlo fungovat.
Uz len dobrovolnika, ktory by to v praxi otestoval. A ak to bude fungovat, tak sa moze robit sutaz: Hod EGR do dialky!
A= -12V, E= +12V
Pin B je kostra spojena s MAP senzorom.
Pin D je stale napatie 5V.
Pre nas je dolezity udaj z pinu C. Tam treba odmerat napatie pri zatvorenom a pri otvorenom EGR.
A podla toho ,,simulovat,, cinnost EGR. Kedze EGR ma len dve polohy, otvorene a zatvorene, tak by sme mali namerat dve hodnoty.
Este treba odmerat cievku EGR medzi A a E aky ma odpor. Lebo odpor relatka nebude rovnaky s odporom cievky.
Takze cisto teoreticky, ked da RJ pokyn aby EGR otvoril, tak pojde tych 12V do vykonneho odporu pripojeneho na piny A a E.
Dalej nam tam pojde 5V na pin D a ukostreny pin B. Ked dostaneme 12V na A a E, tak zaroven musime dostat na pin C cez nejaky obvod, take napatie, ake je na funkcnom EGR na nastartovanom aute s otvorenym EGR.
Takze cisto teoreticky by to mohlo fungovat.
Uz len dobrovolnika, ktory by to v praxi otestoval. A ak to bude fungovat, tak sa moze robit sutaz: Hod EGR do dialky!