Jak jsem rikal, ze ty problemy nastaly po vymene palivovyho filtru? A nemel sem pro to zadny logicky zduvodneni, starej filtr mel 10 let a podle toho vypadal, jak se dal novej, zacaly problemy.
Takze nebudu napinat, ten kokot co mi to menil, znicil pri tom puvodni tesneni a to se dostalo az do ty privodni trubicky, kde fungovalo jako pekna zatka, takze motor nemel tlak paliva=snazi se to dohnat delsi dobou otevreni ventilu az za hranici regulovatelnosti a vykon a spotreba jde do haje.
Viz foto:
![Obrázek](http://images50.fotki.com/v1573/file3Nte/4e129/1/1407290/6875603/palivak.jpg)
Takze z toho plyne, nepodcenujte zadnou, byt nelogickou peachovinu. Jeste se nebudu tvarit jako vitez, protoze pravdepodobne se ta doba jezdeni s touhle zavadou nejak projevila na motoru, treba to huleni, podpaleny ventily atd... uvidim, mozna se trosku vzpamatuje, odpoledne asi pojedu na delsi vyjizdku.