Jak "vytacite" svou Astricku??

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 11 zář 2006, 09:41

Ja bych si s tim moc hlavu nelamal. Slysel jsem od nekoho, kdo dela v Boleslavi ve skodovce, ze kazdej motor nez se da do auta jede 10 minut na omezovac. Kdyz to vydrzi, jde do auta, kdyz ne tak do srotu :P
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Reklama
 

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Astra - R@SAG » 11 zář 2006, 09:44

:P to je teda dobre. No tak to necham byt. Proste si prostuduji prirucku pri koupi 8) a pak po tech 3 000 km budu to poradne zajizdet. pak dam vedet, jak to jde :wink:
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

wlcak
Příspěvky: 478
Registrován: 06 črc 2006, 03:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od wlcak » 11 zář 2006, 11:18

Na svižnější jízdu mi stačí točit do 4000 ot./min. Když chci jet rychle tak do 6000 ot./min. V 6000-6500 ot./min už to nemá smysl, netáhne to jak by mělo a zastaví se v omezovači. 8)
Astra G coupe Z22SE

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 11 zář 2006, 14:26

Astra - R@SAG píše:Ahojte. mam dotaz. Mam v planu koupit zbrusu novou Astru 1.4 16v Twinport, jak ho mam dobre zajet. Prvnich 3000 km ho max. tocit 2500 otacek nehonit to. As pak mu zvysovat davky. Nikdy jsem nemel zbrusu nove auto, jen starsi a motor byl uz zajety. Diky
Nejdriv bych to omezoval tak 3000-3500ot. a seslapavat plyn do 1/2 max 3/4. Potom PLYNULE zvysovat zatez. Ze na pocitadle preskoci cislice za urcitou hodnotu neznamena ze to muzes zacit huntovat. Proste s citem , pomalicku zvedat otacky a kratkodobe plnej plyn. Ja sem jezdil opatrne do 10tkm a nemuzu rict ze bych to mel lenivy. Naopak dle techniku v autorizaku mi to jede velice dobre. Je fakt ze motor neco nabeha nez se strci do auta, ale motor neni to jediny co se v aute toci a hejbe ... Vsechny pohyblivy casti si musej "sednout".

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Astra - R@SAG » 12 zář 2006, 08:28

Jasne ze nebudu hned tomu slapat na paty, vzdit jsem psal, ze potech 3 000 km budu pomalu zvysovat davky. jinak jezdim jasne ze s rozumem. 10 000 km tak to mam tak na 9 mesicu :D
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

Uživatelský avatar
Milhi
Příspěvky: 262
Registrován: 14 črc 2006, 00:04
Bydliště: Kutnohorský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milhi » 05 říj 2006, 22:51

Astra - R@SAG píše:Myslis ze ty 3000 km bude stacit aby si motor sedl, a pak mu sem tam vytocit aspon 6000 ot :P. Kolik maji motory najeto pri montazi do auta na vyrobni lince, nevite to nekdo
Ahoj...tak trochu delam v automobilce a muzu ti rici ze nejake zajizdeni motoru neres....kdyz auto vyjede z tovarny ma tak 2 az 4 km...kdyz je to auto po zkouskach na auditu tak muze mit 14 az 40 km ale u tech 4Oti se pise dopis proc je na nem tolik kolik je a ze to auto je 100procentne testovane a bla bla bla....do toho vozu nez se dostane k tobe sedne jeste hromada lidi a kazdy si s nejakym zajizdenim motoru hlavu nelame....z parkoviste ti odleti na hrabacky...cas jsou penize....dalsi pak treba na vlak nebo tak...a opravdu nevis jak s tim kdo jel a jestli tam treba hned trefil rychlost :roll: .... to auto nikdo nesetri...neni duvod neni prece jeho :wink: tak nejak to asi je :arrow:

Uživatelský avatar
Zdeněk Lbc
Příspěvky: 1744
Registrován: 26 úno 2006, 21:57
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Zdeněk Lbc » 06 říj 2006, 07:53

Nejenom že ho nepotěší, ale navíc to ani nemusí být pravda, při tom množství vyrobených vozů není čas s nima někde jezdit. Při překládání z auta na auto nebo na vlak se s tím taky spíše nic nestane a když už je auto u dealera, tak s ním jede mechanik, který dělá předprodejní prohlídku na zkušební jízdu cca 2 km aby zjistil před předáním vozu zákazníkovi jeho stav. Asi by nebylo dobrý aby to pak zjistil nový majitel, že ne? Proto se řiď při zajíždění novýho auta pokyny v návodu k obsluze, většinou jsou až uprostřed manuálu. Na podobný řeči moc nedej. Ahoj! :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Astra - R@SAG » 06 říj 2006, 09:34

Ahoj panove, no vydim ze se tady zase rozjela debata vytacet, ci nevytacet. :D :D No proste pojedu podle sebe, prectu si manual k obsluze no a budu do zajizdet opatrne, dam tomu tak 300 km a pak budu zvisovat pomalu, ja auto netocim porad, jen ho sem, tam poradne provetram , jak jedu sam. No uvidim
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 06 říj 2006, 12:40

trochu dost tedka jezdim z ruznejma gckama a muzu rict ze 16v jsou daleko lepsi motory krasne jdou za plynem...a 1,8 16v ma dobry zatah v strednich otackach ale tak od 5700 uz moc netahne..
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 06 říj 2006, 12:45

Kvetoslavek píše:a 1,8 16v ma dobry zatah v strednich otackach ale tak od 5700 uz moc netahne..
kdo by to byl cekal kdyz vykon vrcholi pri 5600ot. a to znamena ze kroutak uz musi znacne klesat ... :wink:

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 06 říj 2006, 14:05

jj ale i v kombajnu...to fici.a pokud je to i sportive tak super...
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 06 říj 2006, 14:11

No ono pro maximalni zrychleni to chce kvalty vytacet az za maximum vykonu ... obecne cim nizsi kvalt tim vic se ma pretocit (myslim ciste z hlediska dynamiky)

Kvetoslavek
Příspěvky: 256
Registrován: 06 úno 2006, 17:25
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kvetoslavek » 06 říj 2006, 14:21

jj az to brnkne o omezovac..
Go Hard or Go home!
ASTRA SRi 2.0 16v
Zatím plných 12 bodů....
Smrt AAA!

Uživatelský avatar
Milhi
Příspěvky: 262
Registrován: 14 črc 2006, 00:04
Bydliště: Kutnohorský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milhi » 06 říj 2006, 14:56

Zdeněk Lbc píše:Nejenom že ho nepotěší, ale navíc to ani nemusí být pravda, při tom množství vyrobených vozů není čas s nima někde jezdit. Při překládání z auta na auto nebo na vlak se s tím taky spíše nic nestane a když už je auto u dealera, tak s ním jede mechanik, který dělá předprodejní prohlídku na zkušební jízdu cca 2 km aby zjistil před předáním vozu zákazníkovi jeho stav. Asi by nebylo dobrý aby to pak zjistil nový majitel, že ne? Proto se řiď při zajíždění novýho auta pokyny v návodu k obsluze, většinou jsou až uprostřed manuálu. Na podobný řeči moc nedej. Ahoj! :lol: :lol: :lol:
jsi nejak chytry :lol: asi tomu rozumis....nevyvracuju tady nejaky pokyny v navodu k obsluze ale rikam jak to je....cas na to aby se s tim autem poradne nekdo projel je protoze v takovem kolosu dela strasna spousta lidi a tak v tom neni zadnej problem...nejaka predprodejni projizdka uz nic nezachrani a vetsinou ani nic neodhali....to auto je novy a neni co resit...ze s tim nekdo jel jako prase nez se to dostane k tobe ... s tim se musi pocitat

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 06 říj 2006, 15:41

To ze s tim jednou jel nekdo jak prase neznamena ze s tim budu jezdit jak dobytek taky ja a dale zvysovat opotrebeni soucasti. Tak asi takhle bych to videl. To ze nekteri technici se k tomu chovaj jak idioti je bohuzel smutna pravda :cry:

Zamčeno