kolísání intenzity větrání
kolísání intenzity větrání
Všiml jsem si, že mi kolísá intenzita proudícího vzduchu do kabiny. Nejvíce to bylo výrazné při stupni 2 na ovládání ventilátoru. Vyměnil jsem pylový filtr, ale dělá to pořád. Při demontovaném kaslíku spolujezdce a zapnutém ventilátoru bylo vidět, že kolísání intenzity souvisí s pravidelným otevíráním a zavíráním molitanové klapky (viz. obrázek, zelená šipka). Klapka se neustále otevírá a zavírá již při zapnutém zapalování.
Poradí mi někdo, jestli je to normální nebo jak to opravit?
Moc děkuji za odpověď.
Poradí mi někdo, jestli je to normální nebo jak to opravit?
Moc děkuji za odpověď.
- Reklama
- romulus
- Příspěvky: 203
- Registrován: 03 srp 2006, 16:43
- Bydliště: Karviná- Ráj
- Kontaktovat uživatele:
HOJ. Normalni to urcite neni. Klapka ma byt bud otevrena nebo zavrena.
Nekde se tu o tom uz psalo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=121
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=klapka
Nekde se tu o tom uz psalo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=121
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=klapka
(ASTRA G 100 1.4 16V 5dv.) Audi A3 1.6 Sportback
Díky za odpověď. Po přečtení celé diskuze a kotrole motorku ovládajícího klapku jsem zjistil, že se motorek na konci nevypne a točí dál. Když klapka dorazí na koncovou polohu, zvedne se proud a nějaké proudové relé má motorek vypnout. Myslel jsem, že se motorek protáčí na těch plastových převodech a odpor není tak veliký, aby v motorku proud stoupl. Tak jsem mu trochu pomohl a z boku klapky jsem ho rukou trochu přibrzdil tak, že jsem jej skoro zastavil. Motorek se přesto nevypnul. Musí být tedy špatné to relé. Nevíte někdo kde to relé v tom autě je? Zatím jsem použil to vidlácké řešení s tím, že jsem motorek odpojil. Problém ale je ten, že po spuštění ventilátoru naplno (na čtyřku) je potřeba vzduchu tak velká, že ventilátor odtlačí klapku, která je v poloze "sání z venčí" a saje zevnitř cestou nejmenšího odporu (ne přes pylový filtr zvenčí). Asi bych musel tu klapku přidrátovat. Jsem sice vidlák z vesnice, ale takový abych to drátoval zase ne...
-
- Příspěvky: 159
- Registrován: 16 led 2007, 20:17
- Bydliště: Volary
- komak
- Příspěvky: 145
- Registrován: 26 bře 2007, 19:47
- Bydliště: Trhonice-Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Měljsem to stejné odpojil jsem klapku na otevřeno proudícího vzduchu do vnitř vozu aje klid! Měse protáčela aji celá osa,nate klapce zakže ta klapka neměla ani možnost udělat brzdu aby relé vyplo,jelikož demontáž podle mého jak jsem to měl roskuchaný je možná až po celém vyndaní té časti kde ta klapka chodí ta ksej mse rozhodl než kuchat palubovku tak jsem to udělal otevřeno ajelikož ta klapka díky té osičce zničené nedržela sama na otevřeno tak jsem ji zlepšovatelsky tu klapku pěkně přidělal aby nepadala-protže tam vysela jak(tosi domyslete).Ajinak problém s oresnýmy skly zevnitř skončili!!!!!
0pel Astra-G,Caravan. X12XE 16V, 1998.
https://www.astra-g.cz/galerie/komak/
Manželka Opel Corsa C 1.0 12v 2002 (Z10XE)
https://www.astra-g.cz/galerie/komak/
Manželka Opel Corsa C 1.0 12v 2002 (Z10XE)
Re: kolísání intenzity větrání
No a ten problém řeším v rubrice . https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 02#p265502
a zjistil jsem, že asi proudové relé je v p....i a nevím kde to relé je. Už jste něco kluci zjistili? Uběhl sice už rok od posledního přízpěvku ale snad někdo odpoví amáte to opravené
a zjistil jsem, že asi proudové relé je v p....i a nevím kde to relé je. Už jste něco kluci zjistili? Uběhl sice už rok od posledního přízpěvku ale snad někdo odpoví amáte to opravené
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Re: kolísání intenzity větrání
Ahoj, všiml jsem si zajímavé věci a nevím, jestli je to normální. Ale při zapnutém ventilátoru jsem zaregistroval vyfukující vzduch v předu pod prohem do spod auta. Je tam nějaké odvětrávání z kabiny nebo co to je???
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání intenzity větrání
vpředu pod čím ? jestli myslíš prahem, tak venku by rozhodně nemělo nic foukat... jedině vlahý severní větříček v těchto dnech..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: kolísání intenzity větrání
JJ, je to vpredu pod tim plastem. Nevim, jestli je to i vpravo. Ale fouka to rouvnou ven pod auto ani nevim, v cem by mohla byt chyba. To by musela byt dira v podlaze a jeste v tom plastovym vedeni vzduchu a jeste v tom molitanu, ktery izoluje podlahu. Spis si rikam, ze to je nejaky odvetravani. Zkuste to nekdo taky Kdyz je ventilator na 4, tak je to citit, jak to fouka ven