motor X18XE1 nejede
Re: motor X18XE1 nejede
Můj problém s ŘJ nakonec vyřešila firma Svoboda & Partner s.r.o. z Prahy.
Řídící jednotky posílají na generální opravu do Holandska. Trvá to cca 14 dní a cena je necelých 9tis,
s tím, že je na opravu poskytnutá dvouletá záruka. Výhoda je, že nemusíte nikde shánět jinou jednotku
a nechávat jí přeprogramovat.
Celé to probíhá tak, že necháte ve svém servisu udělat diagnostiku, aby se vědělo kde je problém,
necháte servisem jednotku vymontovat a doručíte ji (osobně, poštou..). Zhruba po dvou týdnech
je všechno hotové a můžete jezdit.
koho by tohle možnost zajímala, víc info najdete na www.autoakademie.cz
Řídící jednotky posílají na generální opravu do Holandska. Trvá to cca 14 dní a cena je necelých 9tis,
s tím, že je na opravu poskytnutá dvouletá záruka. Výhoda je, že nemusíte nikde shánět jinou jednotku
a nechávat jí přeprogramovat.
Celé to probíhá tak, že necháte ve svém servisu udělat diagnostiku, aby se vědělo kde je problém,
necháte servisem jednotku vymontovat a doručíte ji (osobně, poštou..). Zhruba po dvou týdnech
je všechno hotové a můžete jezdit.
koho by tohle možnost zajímala, víc info najdete na www.autoakademie.cz
- Reklama
Re: motor X18XE1 nejede
a vše OK??666 píše:Můj problém s ŘJ nakonec vyřešila firma Svoboda & Partner s.r.o. z Prahy.
Řídící jednotky posílají na generální opravu do Holandska. Trvá to cca 14 dní a cena je necelých 9tis,
s tím, že je na opravu poskytnutá dvouletá záruka. Výhoda je, že nemusíte nikde shánět jinou jednotku
a nechávat jí přeprogramovat.
Celé to probíhá tak, že necháte ve svém servisu udělat diagnostiku, aby se vědělo kde je problém,
necháte servisem jednotku vymontovat a doručíte ji (osobně, poštou..). Zhruba po dvou týdnech
je všechno hotové a můžete jezdit.
koho by tohle možnost zajímala, víc info najdete na http://www.autoakademie.cz
Naposledy upravil(a) stepi dne 12 zář 2009, 02:48, celkem upraveno 2 x.
Re: motor X18XE1 nejede
Jo, ta moje asi byla první. Ale funguje, a to je hlavní
Cenovka sice není nízká, ale oproti nové jednotce je to pořád super.
Tak přeju, ať se i Tvoje povede. Myslím, že to zvládnou
Cenovka sice není nízká, ale oproti nové jednotce je to pořád super.
Tak přeju, ať se i Tvoje povede. Myslím, že to zvládnou
Re: motor X18XE1 nejede
Zdravím
po vyměnění řídící jednotky mi zůstaly svítit kontrolky elektronické chlazení motoru a kontrolka TC. Před dáním nové ŘJ byl vyměněn snímač otáček klikové hřídele. Na diagnostice to vyhodilo následující chyby ŘJ motoru- P 0201, P 0650, P 0443
Jednotka chlazení 00021, 00023
Jednotka ABS C 0244
Nemohl by někdo poradit na co se zaměřit hlavně co se týče chyb na jednotce chlazení a jednotce ABS. Nemůže to mít něco společnýho s tím snímačem otáček klikovky? Dík
X18XE1, 1,8 16V, LPG
po vyměnění řídící jednotky mi zůstaly svítit kontrolky elektronické chlazení motoru a kontrolka TC. Před dáním nové ŘJ byl vyměněn snímač otáček klikové hřídele. Na diagnostice to vyhodilo následující chyby ŘJ motoru- P 0201, P 0650, P 0443
Jednotka chlazení 00021, 00023
Jednotka ABS C 0244
Nemohl by někdo poradit na co se zaměřit hlavně co se týče chyb na jednotce chlazení a jednotce ABS. Nemůže to mít něco společnýho s tím snímačem otáček klikovky? Dík
X18XE1, 1,8 16V, LPG
Re: motor X18XE1 nejede
P0201 - nízké napětí prvního vstřikovacího ventilu,(zkrat proti napětí)
P0650 - kontrolní světlo, nízké napětí (kontrolka diagnostiky, zkat na kostru, nebo přerušení proudového okruhu mezi kontrolkou a RJ)
P0443 - odvětrávací ventil palivové nádrže (nízké nebo vysoké napětí či rozpojený obvod)
C0244 - Točivý moment motoru - na vstupu není signál (zkrat na kostru/proti napětí či rozpojen obvod, pin 27 RJ ABS)
nebo chybný signál od RJ motoru.
00021 - motor ventilátoru na výtlačné straně, závada - (RJ rozpoznává závadu v obvodu elektromotoru větráku)
00023 - motor ventilátoru na výtlačné straně, rozpojený obvod (přerušení v proudovém obvodu k pinu 2,6,20 X63 RJ)
Můj drobný názor k tomu: zkontorluj pořádně svazky a štekry, i pojistky. Myslím, že většina problému bude v tom.
P0650 - kontrolní světlo, nízké napětí (kontrolka diagnostiky, zkat na kostru, nebo přerušení proudového okruhu mezi kontrolkou a RJ)
P0443 - odvětrávací ventil palivové nádrže (nízké nebo vysoké napětí či rozpojený obvod)
C0244 - Točivý moment motoru - na vstupu není signál (zkrat na kostru/proti napětí či rozpojen obvod, pin 27 RJ ABS)
nebo chybný signál od RJ motoru.
00021 - motor ventilátoru na výtlačné straně, závada - (RJ rozpoznává závadu v obvodu elektromotoru větráku)
00023 - motor ventilátoru na výtlačné straně, rozpojený obvod (přerušení v proudovém obvodu k pinu 2,6,20 X63 RJ)
Můj drobný názor k tomu: zkontorluj pořádně svazky a štekry, i pojistky. Myslím, že většina problému bude v tom.
END
Re: motor X18XE1 nejede
Tak chyba vstřikovače bude doufám vyřešená novou zapalovací lištou. S funkční zapůjčenou to jezdí v poho. Chyba kontrolky motoru je už asi stará záležitost když někde v Holansku montovali LPG. Než odešla řj tak všechno běhalo jak mělo ale co se v tom hrabalo několi servisů, který si to mezi sebou prohazovali než přišli na to že je jednotka KO. Co tam všechno provedli já nevím jenom vyměnili snímač otáček klikovky. Právě já sem už všechny konektory co sem našel kolem motoru prostříkal, ale je pravda že pojistky sem nekontroloval.
Re: motor X18XE1 nejede
Nech si smazat komplet všechny chyby, pojezdi a nech znova načíst paměť závad.
Jinak ten kdo ti dělá diagnostiku, jestli má nějakou alespoň trochu lepší, tak vidí, které chyby jsou přítomné a které ne.
Jinak ten kdo ti dělá diagnostiku, jestli má nějakou alespoň trochu lepší, tak vidí, které chyby jsou přítomné a které ne.
END
Re: motor X18XE1 nejede
Smazali jsme je několikrát, projížděli a po chvíli tam byly chyby zas. Tohle je poslední záznam diagnostiky po smazání a projetí. Na jízdu to nemá vliv akorát ten vstřikovač to hodí do nouzáku. Ale na tom se už pracuje a zejtra tam bude nová lišta. Hned kouknu na na pojistky ty mě nenapadli. Já hlavně nevěděl přesné znění těch chyb.
Jinak jaká to je diagnostika nevím maximálně sem měl v emailu OP-COM 080805 - PC based diagnostic tool
Please add your workshop
name in the settings window
OP-COM - KW2000 Communication Window> 1998|Astra-G|Engine|X 18 XE1
Jinak jaká to je diagnostika nevím maximálně sem měl v emailu OP-COM 080805 - PC based diagnostic tool
Please add your workshop
name in the settings window
OP-COM - KW2000 Communication Window> 1998|Astra-G|Engine|X 18 XE1
Naposledy upravil(a) stepi dne 13 říj 2009, 21:43, celkem upraveno 1 x.
Re: motor X18XE1 nejede
Pokud byly chyb smazané, pak ale chyba kontrolky motoru není stará záležitost....
END
Re: motor X18XE1 nejede
Teď nějak nechápu jak to myslíš to smazání chyb. Já měl za to že chyby které se smažou a opakujou tak se zase uloží Kontrolka mi nesvítí co to auto mam (přes rok.)
Re: motor X18XE1 nejede
Tady se zmiňuješ, že to je stará chyba.stepi píše:....Chyba kontrolky motoru je už asi stará záležitost když někde v Holansku montovali LPG.....
Tady píšeš, že jste je mazali, ale pokud byly chyby smazány, znamená to, že to nejsou staré chyby...stepi píše:Smazali jsme je několikrát, projížděli a po chvíli tam byly chyby zas. ......
END
Re: motor X18XE1 nejede
Už v tom slušně plavu kontrolka už tam byla při koupi na diagnostce
Můžeš mi ještě napsat o kterej ventilátor se jedná? výtlačná starna Je to ventilátor klimy?
Můžeš mi ještě napsat o kterej ventilátor se jedná? výtlačná starna Je to ventilátor klimy?
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor X18XE1 nejede
ty woe to už si snad děláte i prdel s tím citováním ne?
citace smazány, uraveny atd. atd. . . . .
citace smazány, uraveny atd. atd. . . . .
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: motor X18XE1 nejede
Jednotka chlazení 00021, 00023 - pri týchto chybových kodoch by sa Ti mal zapnúť druhý vetrák - chyba je v tom čo sa netočí. Skús sa mrknúť či je správne do vetráku zapojený konektor, či nie sú niekde prerušené vodiče, stav kontaktov v konektore RJ chladenia. Mala by Ti svietiť aj kontrolka chladenia na palubke.
P0201 - nízké napětí prvního vstřikovacího ventilu,(zkrat proti napětí). Obávam sa že túto závadi Ti nová zapaľovacia lišta nevyrieši. Pri uložení tohto chybového kodu sa ventil deaktivuje, zároveň sa vypína aj recirkulácia výfukových plynov a odvetranie palivovej nádrže (s tým by mohla súvisieť chyba P0443 - odvětrávací ventil palivové nádrže, i ked si myslím že ak RJ motora sama ventil odvetrania dektivuje, tak by nemala následne uložiť chybový kód).
P0650 - kontrolní světlo, nízké napětí. Predpokladám že predchádzajúci majiteľ poškodil obvod kontrolky motora pred predajom auta. V lepšom prípade bude kábel niekde prestrihnutý, v horšom bude rozbitá kontrolka na palubke.
C0244 - Točivý moment motoru - k tomu neviem napísať nič.
Ešte si podľa schémy over, či zariadenia na ktoré poukazujú chybové kódy nie sú napojené k RJ motora cez piny ktoré sú hneď vedľa seba (nad sebou). Mohlo by to poukazovať na vadnú RJ motora.
P0201 - nízké napětí prvního vstřikovacího ventilu,(zkrat proti napětí). Obávam sa že túto závadi Ti nová zapaľovacia lišta nevyrieši. Pri uložení tohto chybového kodu sa ventil deaktivuje, zároveň sa vypína aj recirkulácia výfukových plynov a odvetranie palivovej nádrže (s tým by mohla súvisieť chyba P0443 - odvětrávací ventil palivové nádrže, i ked si myslím že ak RJ motora sama ventil odvetrania dektivuje, tak by nemala následne uložiť chybový kód).
P0650 - kontrolní světlo, nízké napětí. Predpokladám že predchádzajúci majiteľ poškodil obvod kontrolky motora pred predajom auta. V lepšom prípade bude kábel niekde prestrihnutý, v horšom bude rozbitá kontrolka na palubke.
C0244 - Točivý moment motoru - k tomu neviem napísať nič.
Ešte si podľa schémy over, či zariadenia na ktoré poukazujú chybové kódy nie sú napojené k RJ motora cez piny ktoré sú hneď vedľa seba (nad sebou). Mohlo by to poukazovať na vadnú RJ motora.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: motor X18XE1 nejede
jj kontrolka chlazení svítí. Dneska sem vyměnil lištu a konečně sem v autě jezdil a ne skákal. 50 Km a ani jedno zadrhnutí a s tou starou sem spíš skákal. Ty kabely projdu teď o víkendu. Ř.J. je v poho byly tam dvě funkční a chovalo se to stejně. Zatím dík za info