Tak jsem se konečne dostal k tomu pročištění konektorů a myslím že to nepomohlo.
Ted se to chová tak že: Otočím klíčkem do polohy 1 a počkám až zhasnou kontrolky, potom nastartuju a ted se někdy stane to že po nastartování na chvíli problikne kontrolka abs+tc, někdy ne. Tak ted babo rad. Asi na diagnostiku že??
A ještě mám otázku: co je to na fotce za konektor??
jo dík, ty live data by měli něco ukázat, no a dejme tomu že se ukáže že je náboj v háji. Co to obnáší? je výměna složítá? Pouze servis, nebo to jde i doma pomocí obyčejného nářadí a pokud není člověk totální lama?
tak problem aj umna na zafire
Pri jazde studeny/teply motor ,auto cukne-zaradena rychlost (akoby chcel zdochnut motor a nahodil ho pohon kolies) a rozsvieti sa kontrolka TC.Kontrolka po dalsom starte nesvieti.
Chybove kody ulozene v RJ ABS/TC -
C0244 - Engine Torque Input No Signal
(04) - Not present
C0236 - Engine Speed Malfunction
(04) - Not present
Pri dlhsom volnobehu(cca 4-7min) auto zdochne.(studeny/teply motor)
Do RJ motora sa ani vjednom pripade nezapise ziadna chyba.
Motor X18XE1
Naco sa zamerat ako prve?
Astra G 1.8 5dv ´03 Elegance -----> SAAB 9-3 SS ´09 1.8t
Dej tam čidlo otáček klikovky třeba Hella 6PU 009 110 -641,cena je 1672,-Kč v Elitu.
Já je prodávám členům Astra -g fora s 15% slevy.To je krásných 1422,-Kč.
Auto za jízdy zhasne. Rozsvítí se kontrolka motoru a kontrolka TC.
Někdy znova naskočí od roztočených kol, ale kontrolka TC svítí stále.
Pokud se motor zastaví, nejde někdy hned nastartovat a jsou dva možné stavy kontrolky motoru.
Stav 1) kontrolka motoru po otočením klíčku nesvítí (měla by svítit)
Stav 2) kontrolka motoru bliká
Po nějaké době a několika pokusech motor naskočí.
Vyblikáním byly zjištěny tyto kody P1612 a P1613 (imobilizér) Né vždy se ale tyto kódy do paměti zapíší a nejspíš je to až následná chyba.
Na diagnostice k tomu přibyly kódy C0244 a C0236 signalizace otáček motoru.