Y22DTR => něco jako SDI
Tak to nakonec nestálo ani korunu. Tedy možná tu 500,- zálohu, co jsem nechal v Autovarsu.
Stačilo vytáhnout konektor, co vede do čidla přeplňování (nachází se nad vstřiky - je na něm nápis BOSCH) a znovu ho zasunout. Zjevně nedocvaknutý konektor (když mi dělali vstřiky u Staigera). Od té doby všechny kontrolky zhasly a auto jezdí na plný výkon. Snažil jsem se závadu vyprovokovat hodně rychlou jízdou a nic. Závada se neukázala už 600 kilometrů, takže bych řekl, že to je opravené.
Myslím, že toto téma se dá zamknout.
Stačilo vytáhnout konektor, co vede do čidla přeplňování (nachází se nad vstřiky - je na něm nápis BOSCH) a znovu ho zasunout. Zjevně nedocvaknutý konektor (když mi dělali vstřiky u Staigera). Od té doby všechny kontrolky zhasly a auto jezdí na plný výkon. Snažil jsem se závadu vyprovokovat hodně rychlou jízdou a nic. Závada se neukázala už 600 kilometrů, takže bych řekl, že to je opravené.
Myslím, že toto téma se dá zamknout.
Jarda B
Astra G 1.8
Astra G 1.8
- Reklama
Re: Y22DTR => něco jako SDI
[quote="JardaB"]Ahoj všichni,
jako vždy mám dotaz. Moje 2.2DTI se začala chovat, jako kdyby měla v háji váhu vzduchu, přestávala táhnout atd. Pak se začala rozsvěcet ....quote]
Presne neco takoveho se mi vcera taky stalo rozsvitila se kontrolka motoru a auto prestalo jet.. max. 3.000 otacek a bez turba... jakmile zhasla vse ok.
jako vždy mám dotaz. Moje 2.2DTI se začala chovat, jako kdyby měla v háji váhu vzduchu, přestávala táhnout atd. Pak se začala rozsvěcet ....quote]
Presne neco takoveho se mi vcera taky stalo rozsvitila se kontrolka motoru a auto prestalo jet.. max. 3.000 otacek a bez turba... jakmile zhasla vse ok.
Re: Y22DTR => něco jako SDI
Stalo se Ti přesně to samé. Jenom brzy bude závada častější.AleZ píše:Presne neco takoveho se mi vcera taky stalo rozsvitila se kontrolka motoru a auto prestalo jet.. max. 3.000 otacek a bez turba... jakmile zhasla vse ok.
Zkontroluj konektor u čidla, vypoj a zapoj. Pak už to může být teoreticky jenom kabel od čidla, případně čidlo samotné.
Přikládám obrázky. Omlouvám se za kvalitu, ale telefon to lépe neumí.
Jarda B
Astra G 1.8
Astra G 1.8
Zdravím Vás, podělím se taky s problémem stejného charakteru. Mám opel Astra 2,0 DTI, 74 kW. Jak jsem rychleji akceleroval, docházelo často k rozsvícení kontrolky emisí a auto mi jelo na poloviční výkon, musel jsem zastavit, vypnout motor, pak nastartovat a zase to bylo OK. nemohl jsem jet více jak 100 km/hod. Kolega mi poradil ať to dám do Polska opravit. Bydlím kousek od hranic tak jsem to tam loupnul v pondělí. Včera jsem to měl hotové, ale to byl rozdíl teda. Jinak byla vadná váha vzduchu. Ten člověk mi říkal že tam dal váhu z nějakého volva, prý má lepší hodnoty signálu nežli originál opel. Musím říci, že jak jsem se posadil do auta tak jsem si myslel že to je snad načipované. Auto jde krásně za plynem, žádná turbodíra a jede to jako hrom.