Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.

Příspěvek od HerryCZ » 19 zář 2009, 09:40

Zdra chlapi, doufam, ze me nevydesite. Dnes rano (zkouseno cca 6x jeste ted pred chvili) behem startovani se mi budiky tlaci pod nulu a pak nabehnou normalne. Proste v prubehu startovani a az do vyrovnani otacek po nastartovani. Uz jste se s tim nekdy setkali ???
Naposledy upravil(a) HerryCZ dne 19 zář 2009, 19:13, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Reklama
 

Uživatelský avatar
muna
Příspěvky: 238
Registrován: 04 čer 2008, 21:40
Bydliště: Za cedulí Pržno doprava :-)

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od muna » 19 zář 2009, 09:47

čau mi to taky občas udělalo. Pak mi klekla baterka a po výměně je zatím klid. Asi ti ta bat. už taky moc nedrží :roll:
Jinak mám háčky na rádio :)
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger

https://www.astra-g.cz/galerie/muna/

pansuu
Příspěvky: 492
Registrován: 29 zář 2007, 17:15

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od pansuu » 19 zář 2009, 10:10

Jak píše Muna. Taky se snažily schovávat a brzo lehla baterka, od výměny klid :?:

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od HerryCZ » 19 zář 2009, 11:28

Mno to jste me uklidnili (nemysleno ironicky), v posledni dobe mi pripadala jako slaba, takze ji prubnu nabit. Bat by v haji byt nemela je zminuleho roku.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od APiK » 19 zář 2009, 12:20

Dobít akumulátor. Pokud nepomůže - vyměnit.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od Trdlo » 19 zář 2009, 14:22

Mají pravdu, předsedové, dělá to když je slabá baterie. :wink:
END

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od HerryCZ » 19 zář 2009, 14:42

Zdravim, tak baterka je venku a nabiji se. Nicmene jsem meril napeti primo na baterce. Naprazdno 11,5V po nastartovani (nez se ustali otacky) 14V po ustaleni 13,9 - 13,95V. Jsou tyto hodnoty normalni. Jinak uz delsi dobu sleduji, ze to startovani neni tak svizne jak bylo, takze jsem stejne uvazoval, ze ji hodim na nabijecku.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od APiK » 19 zář 2009, 18:13

Napětí není vše. Důležitá je kapacita a vnitřní odpor akumulátoru. navíc baterie na prázdno 11,5V není normální, to už je jasně značně vybitá. Naprázdno musí mít min 12,4 V. Pokud má 12,0 - 12,3, tak to chce přinejmenším dobít delší cestou. Pokud má pod 12V tak dobít nabíječkou.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od spermin » 19 zář 2009, 18:18

zrovna jsem dobíjel, no to jsou ty krátké cesty. měl jsem jenom 12.3 V ¨- velmi hrubá orientace,
CCa 4 hod v klasické nabíječce a potom 3 dny pulsním udělátkem a potom měla po ustátí 12,7 V :) :)
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od HerryCZ » 19 zář 2009, 19:02

Mno baterku mam uz na nabijecce, vnirni odpor nemam cim zmerit (ani nemam zadny takovy odpor pres ktery bych to protahl), a na co je to sperminovo pulzni udletko (slysim poprve)??
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Uživatelský avatar
muna
Příspěvky: 238
Registrován: 04 čer 2008, 21:40
Bydliště: Za cedulí Pržno doprava :-)

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.

Příspěvek od muna » 19 zář 2009, 19:12

mužeme ji zítra změřit zátěžákem,někde ho mám :roll: připomeň mi to když tak :wink:
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger

https://www.astra-g.cz/galerie/muna/

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.

Příspěvek od HerryCZ » 19 zář 2009, 19:15

Muna: OK diky.

Jinak jeste jedna vec, hledal jsem na foru, ale presnouo odpoved jsem nenasel. Tato baterie je bezudrzbova, ale zda se mi, ze je tam min elektrolytu, tak jsem se mrknul, jestli tam nekudy pujde nalit destilka a ono viz foto.
Přílohy
P1030667.JPG
P1030665.JPG
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Uživatelský avatar
muna
Příspěvky: 238
Registrován: 04 čer 2008, 21:40
Bydliště: Za cedulí Pržno doprava :-)

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.

Příspěvek od muna » 19 zář 2009, 19:21

je bezúdržbová a má magické oko :mrgreen: to by mělo být zelené,když je bat O.K. jinak zčerná 55Ah nic moc :roll:
Naposledy upravil(a) muna dne 19 zář 2009, 19:22, celkem upraveno 1 x.
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger

https://www.astra-g.cz/galerie/muna/

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.

Příspěvek od spermin » 19 zář 2009, 19:22

je to něco jako FORMÁTOVÁNÍ akumulátorů ) taky se používa u PC ke zvýšení rychlost-ale je to jiný proces).
Rozrušuje sulfidy a částečně obnovuje baterii. Údajně vydrží až 10 let ve skvělé formě.
Prostě už nemají své dny. :? :?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.

Příspěvek od HerryCZ » 20 zář 2009, 08:05

Takze diky borci 8) 8), alespon vim, ze je tam v podstate indikator polomrtve baterie. Po nabiti je jiz vse v poradku a zmenily se i hodnoty napeti. Baterka ma ted 12,6-12,7V a po nastartovani 14,2-14,3V. Zkousel jsem merit i spotrebu, ale mam nejaky pi*aty merak. Protoze ma automatickou volbu rozsahu a to mi ukazovalo 130mA, ale kdyz jsem manualne prepinal rozsahy tak ukazoval nasobky 13mA, 130mA a 1,3A. Mno a jak je to s tim elektrolytem ?? Musi/da se tam nejak dolit ta destilka nebo ne ??
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Odpovědět