Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.
Zdra chlapi, doufam, ze me nevydesite. Dnes rano (zkouseno cca 6x jeste ted pred chvili) behem startovani se mi budiky tlaci pod nulu a pak nabehnou normalne. Proste v prubehu startovani a az do vyrovnani otacek po nastartovani. Uz jste se s tim nekdy setkali ???
Naposledy upravil(a) HerryCZ dne 19 zář 2009, 19:13, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
čau mi to taky občas udělalo. Pak mi klekla baterka a po výměně je zatím klid. Asi ti ta bat. už taky moc nedrží
Jinak mám háčky na rádio
Jinak mám háčky na rádio
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
Jak píše Muna. Taky se snažily schovávat a brzo lehla baterka, od výměny klid
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
Mno to jste me uklidnili (nemysleno ironicky), v posledni dobe mi pripadala jako slaba, takze ji prubnu nabit. Bat by v haji byt nemela je zminuleho roku.
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
Dobít akumulátor. Pokud nepomůže - vyměnit.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
Mají pravdu, předsedové, dělá to když je slabá baterie.
END
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
Zdravim, tak baterka je venku a nabiji se. Nicmene jsem meril napeti primo na baterce. Naprazdno 11,5V po nastartovani (nez se ustali otacky) 14V po ustaleni 13,9 - 13,95V. Jsou tyto hodnoty normalni. Jinak uz delsi dobu sleduji, ze to startovani neni tak svizne jak bylo, takze jsem stejne uvazoval, ze ji hodim na nabijecku.
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
Napětí není vše. Důležitá je kapacita a vnitřní odpor akumulátoru. navíc baterie na prázdno 11,5V není normální, to už je jasně značně vybitá. Naprázdno musí mít min 12,4 V. Pokud má 12,0 - 12,3, tak to chce přinejmenším dobít delší cestou. Pokud má pod 12V tak dobít nabíječkou.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
zrovna jsem dobíjel, no to jsou ty krátké cesty. měl jsem jenom 12.3 V ¨- velmi hrubá orientace,
CCa 4 hod v klasické nabíječce a potom 3 dny pulsním udělátkem a potom měla po ustátí 12,7 V
CCa 4 hod v klasické nabíječce a potom 3 dny pulsním udělátkem a potom měla po ustátí 12,7 V
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
Mno baterku mam uz na nabijecce, vnirni odpor nemam cim zmerit (ani nemam zadny takovy odpor pres ktery bych to protahl), a na co je to sperminovo pulzni udletko (slysim poprve)??
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu.
mužeme ji zítra změřit zátěžákem,někde ho mám připomeň mi to když tak
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.
Muna: OK diky.
Jinak jeste jedna vec, hledal jsem na foru, ale presnouo odpoved jsem nenasel. Tato baterie je bezudrzbova, ale zda se mi, ze je tam min elektrolytu, tak jsem se mrknul, jestli tam nekudy pujde nalit destilka a ono viz foto.
Jinak jeste jedna vec, hledal jsem na foru, ale presnouo odpoved jsem nenasel. Tato baterie je bezudrzbova, ale zda se mi, ze je tam min elektrolytu, tak jsem se mrknul, jestli tam nekudy pujde nalit destilka a ono viz foto.
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.
je bezúdržbová a má magické oko to by mělo být zelené,když je bat O.K. jinak zčerná 55Ah nic moc
Naposledy upravil(a) muna dne 19 zář 2009, 19:22, celkem upraveno 1 x.
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.
je to něco jako FORMÁTOVÁNÍ akumulátorů ) taky se používa u PC ke zvýšení rychlost-ale je to jiný proces).
Rozrušuje sulfidy a částečně obnovuje baterii. Údajně vydrží až 10 let ve skvělé formě.
Prostě už nemají své dny.
Rozrušuje sulfidy a částečně obnovuje baterii. Údajně vydrží až 10 let ve skvělé formě.
Prostě už nemají své dny.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Par vterin do nastartovani se budiky tlaci pod nulu-Baterie.
Takze diky borci , alespon vim, ze je tam v podstate indikator polomrtve baterie. Po nabiti je jiz vse v poradku a zmenily se i hodnoty napeti. Baterka ma ted 12,6-12,7V a po nastartovani 14,2-14,3V. Zkousel jsem merit i spotrebu, ale mam nejaky pi*aty merak. Protoze ma automatickou volbu rozsahu a to mi ukazovalo 130mA, ale kdyz jsem manualne prepinal rozsahy tak ukazoval nasobky 13mA, 130mA a 1,3A. Mno a jak je to s tim elektrolytem ?? Musi/da se tam nejak dolit ta destilka nebo ne ??