Blixoa Astra Caravan X16XEL

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 28 srp 2006, 12:32

Blixoa píše: kdepak, volej zere i 1,6 8V, i 1,4 16V. v Fku žrala i 1,4 8V a i ta stejna 1,4 a 1,6 v kadettu. mozna se pletu, ale myslim ze skoro vsechny tyhle motory maj stejny vrtani a lisi se jen zdvihem. je to dano spatnou ovalitou valcu. opel proste neumel vyrobit kulatou diru na pist :D
kazdej motor spali nakej olej - u vetsiny znacek je taky pripustny 1l/1000km. opel se tomu snazi co nejvic priblizit. co ja znam tak volej se dolejva jen u benzinovejch opelu (neberu v uvahu naky jiny podznacky a auta co maj najet milion km).
1.4 maj vrtání 77,6
1.6 79,0


btw. jak si vysvětlit že můj motor žere po 120 000 t km 1l oleje na 15000km (a to mi toho púlka z toho vyteče pač netěsní vana) a minulá efková žlala po 350 t km 1 /15000 (1.4 8V) :wink: :wink: :lol:
Naposledy upravil(a) manli2 dne 28 srp 2006, 12:34, celkem upraveno 1 x.
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 28 srp 2006, 12:32

Nebo se taky dolejva u benzinovejch Nissanu, Fordu, BMW, koncernu VW, ... a o nafte nemluve :roll:

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 28 srp 2006, 12:36

Blixoa píše:co ja znam tak volej se dolejva jen u benzinovejch opelu.
No jen u benzinovech ne, co třeba u dieselových :idea: ( ale to je jen hra s slovíčky :wink: )
Pardon, ASTRA DTI byl rychlejsi ohledne dieselu :wink:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 28 srp 2006, 12:41

ALE VALEC MA BYT OVALNY! ...zadnej valec neni kulatej.Proste ani byt nemuze..Vlivem prov.teplot a pod. by sel dopr... Je ale fakt,ze ovalita neni asi dobra

Blixoa
Příspěvky: 91
Registrován: 26 dub 2006, 14:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blixoa » 28 srp 2006, 13:13

manli2 píše:
Blixoa píše: kdepak, volej zere i 1,6 8V, i 1,4 16V. v Fku žrala i 1,4 8V a i ta stejna 1,4 a 1,6 v kadettu. mozna se pletu, ale myslim ze skoro vsechny tyhle motory maj stejny vrtani a lisi se jen zdvihem. je to dano spatnou ovalitou valcu. opel proste neumel vyrobit kulatou diru na pist :D
kazdej motor spali nakej olej - u vetsiny znacek je taky pripustny 1l/1000km. opel se tomu snazi co nejvic priblizit. co ja znam tak volej se dolejva jen u benzinovejch opelu (neberu v uvahu naky jiny podznacky a auta co maj najet milion km).
1.4 maj vrtání 77,6
1.6 79,0


btw. jak si vysvětlit že můj motor žere po 120 000 t km 1l oleje na 15000km (a to mi toho púlka z toho vyteče pač netěsní vana) a minulá efková žlala po 350 t km 1 /15000 (1.4 8V) :wink: :wink: :lol:
nojo cece s tim vrtanim mas pravdu.
jinak ses asi klikar. ja mel astru F C14SE a zrala asi 3l/10 000km. brachovi zral i kadett 1,4 C14NZ.

jinac ano valec ma byt ovalny. ale opel ho ma asi blbe ovalny, jinak nevim kudy by ten olej mizel. sem na tom Fku menil gufera u ventilu, krouzky byly v poho.
Astra G Caravan Elegance 99
X16XEL

Moje Astra Caravan

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 28 srp 2006, 13:39

Blixoa píše:
manli2 píše:
Blixoa píše: kdepak, volej zere i 1,6 8V, i 1,4 16V. v Fku žrala i 1,4 8V a i ta stejna 1,4 a 1,6 v kadettu. mozna se pletu, ale myslim ze skoro vsechny tyhle motory maj stejny vrtani a lisi se jen zdvihem. je to dano spatnou ovalitou valcu. opel proste neumel vyrobit kulatou diru na pist :D
kazdej motor spali nakej olej - u vetsiny znacek je taky pripustny 1l/1000km. opel se tomu snazi co nejvic priblizit. co ja znam tak volej se dolejva jen u benzinovejch opelu (neberu v uvahu naky jiny podznacky a auta co maj najet milion km).
1.4 maj vrtání 77,6
1.6 79,0


btw. jak si vysvětlit že můj motor žere po 120 000 t km 1l oleje na 15000km (a to mi toho púlka z toho vyteče pač netěsní vana) a minulá efková žlala po 350 t km 1 /15000 (1.4 8V) :wink: :wink: :lol:
nojo cece s tim vrtanim mas pravdu.
jinak ses asi klikar. ja mel astru F C14SE a zrala asi 3l/10 000km. brachovi zral i kadett 1,4 C14NZ.

jinac ano valec ma byt ovalny. ale opel ho ma asi blbe ovalny, jinak nevim kudy by ten olej mizel. sem na tom Fku menil gufera u ventilu, krouzky byly v poho.
no,pokud jsi dolil "jen" 3 litry na 10OOOkm,tak jses na tom celkem dobre.Znam samo i auta,kam dolijes ani ne polovic na 12000km

Lomikar
Příspěvky: 1044
Registrován: 29 říj 2006, 19:48
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lomikar » 22 lis 2006, 13:02

manli2 píše:
Blixoa píše:Navic v nemecku je stejne jako u nas odmotavani tachometru trestny cin, takze nevim proc by ty lidi odmotavali extra kvuli me tachometr kdyz vedeli ze bych to koupil i kdyz by to melo najeto vic.
turka v německym bazaru tohle moc nevyvede z míry... v německu se stáčí stejně jaku u nás.... a kdo tvrdí že néé tak je... :)...

u nás je taky trestnej čin chlastat za volantem a chlastá se dál... tak :wink:
Pravda pravda u nás v jednom značkovém bazaru (nebudu raději jmenovat) kupoval známej ochcávu pak si volal do té firmy kde to měli před ním že proč to prodávali když to má tak málo nejetý (měl 65 tisíc na tachometru) no a paní mu řekla že se jí zdá že 195 tisíc není zas tak málo . . .
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky

Odpovědět