to sice jo ale udaje v ní se daj lehce ověřitmanli2 píše:servisku seženeš za pár korun...SyncMaster píše:Pokud to nema ani servisku, tak se neni o cem bavit
Ja ji mam po lehke bouracce a nevrze mi nic
Vrzganie sedadiel
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- Reklama
ale to většina lidí nedělá.... lidi kouknou na tacho, kouknou na servisku a o víc se nezajímaj.... pak se divěj že se jim auto sereVojta píše:to sice jo ale udaje v ní se daj lehce ověřitmanli2 píše:servisku seženeš za pár korun...SyncMaster píše:Pokud to nema ani servisku, tak se neni o cem bavit
Ja ji mam po lehke bouracce a nevrze mi nic
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
Re: nic
ty ses asi fakt chytrak. proste se smir s tim ze astra se muze srat i pri 100tisicich. ja ty lidi od kterejch to bylo osobne znal a vim ze to bylo normalni rodinny auto. navic na tom byl jeste puvodni rozvodak a ten by vic nez 100 tisic nevydrzel. to auto do servisu vubec nejezdilo (posledni znackovej v roce 2001 na 29tkm). ty veci co se na tom posrali a nejsou veci co podlihaj servisu (altelnator, zapalovani, klima). ani si to auto nevidel.Vojta píše:tyvole ty už tu vyhoukanou mrdku z půl milijonem prodej!!!!Blixoa píše:Sem zjistil ze to vrzou operky v tech sedadlech a to ve vsech krome zadniho prostredniho. Je to nesnesitelny. se bojim prejet pres nerovnost. astra je proste podalenej smejd. me tam vrze snad vsechno. takhle to nevrzalo ani v rapidu co sem měl kdysi.
taky mi vrze ta roleta v kufru a calouneni patych dveri. a taky okna potom co je otevru a zavru. vlastne taky vrze i prihradka pred spolujezdcem, popelnik a obcas neco bouchne ve volantu. tohle mi nedelala ani astra F co sem mel predtim.
btw vopravdu si myslis ze tyhle benzinovy 16V mrdky najedou pul milionu ? kdyz maj mizernou ovalitu uz z vyroby tak o tom dost pochybuju.
nic
no ten motor podle me neni nic moc. me teda zere jen litr oleje co 5000km, ale i to mi pride hodne. ten interval na vymenu rozvodu byl puvodne 100tisic, ale pac praskal rozvodak tak to zkratili. to mi k staci k tomu abych rekl ze 1,6 16V nebyla dobra volba. jedinej klad toho motoru je celkem dobra spotreba.Melodi_boy píše:Co dělaš do benzinové 1.6 - jo a pro tvoji informaci rozvody se mění co 60 tisíc. Nevím co to maš za huj ja na svoji krasavici nedam dopustit. Co sis to kupoval když na to nadavaš
jinac kdyz by se to takhle nesralo tak bych na to nenadaval. samo jsem to necekal ze to bude takova mizerie - jinak bych to nekoupil. ale ja nerikam ze jen astra je smejd brachovi se treba sere i sluzebni focus rv 2005. znamemu octavia, v praci fobie. ale nikomu ne tak jako mne.
Re: nic
Ono je to otazka jak se auto povedlo, jak se k tomu predchozi majitel choval, jestli neco neoje_aval atd. Pokud se to tak se_e a cpes do toho jen prachy, tak bych se snazil co nejdrive toho zbavit a poridil si neco jine.
nic
s tim nesouhlasim. ano pokud ma auto najeto pul milionu km tak bych pochopil ze bude vybehany motor a prevodovka. proc ale prestane fungovat napr central, nebo stahovani oken, bezkontaktni elektronika v altelnatoru nebo v zapalovani, nebo zdechne nejaka ridici jednotka. i ten pitomej konektor airbagu by mel drzet, kdyz 40let stara zastrcka od remosky funguje a to se vyndava a tece pres ni vetsi proud. to na dnesnich autech nechapu - proc se veci schvalne vyrabej smejdsky.manli2 píše:ale to většina lidí nedělá.... lidi kouknou na tacho, kouknou na servisku a o víc se nezajímaj.... pak se divěj že se jim auto sereVojta píše:to sice jo ale udaje v ní se daj lehce ověřitmanli2 píše:servisku seženeš za pár korun...
No budes se mozna divit, ale central ti muze i prestat fungovat diky tomu, kdyz tam das jine radio ( Muj pripad ).... nastesti to slo vyresit
Ale doporucoval bych se spise kouknout, jestli mas origo ridici jednotku v aute ( ja mam u spolujezdce u dveri nejakou z vrakace a proto mi nefaka dalka k centralu
Ale doporucoval bych se spise kouknout, jestli mas origo ridici jednotku v aute ( ja mam u spolujezdce u dveri nejakou z vrakace a proto mi nefaka dalka k centralu
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Re: nic
V prve rade musis vzit v uvahu to, ze auta jsou jiz dnes bohuzel spotrebni zbozi byt pro nas vesmes porad drahe, ale na zapade to maji na nejaky patek a pryc s tim. Dalsi vec je konkurence, ktera tlaci ceny dolu a aby se usetrilo, tak obcas se neco poddimenzuje nebo vezme levnejsi dodavatel. V neposledni rade silnice u nas vsem temto autam davaji podstatne vice naprdel nez v civilizovanych zemich, kde maji penize na opravu silnic.Blixoa píše:s tim nesouhlasim. ano pokud ma auto najeto pul milionu km tak bych pochopil ze bude vybehany motor a prevodovka. proc ale prestane fungovat napr central, nebo stahovani oken, bezkontaktni elektronika v altelnatoru nebo v zapalovani, nebo zdechne nejaka ridici jednotka. i ten pitomej konektor airbagu by mel drzet, kdyz 40let stara zastrcka od remosky funguje a to se vyndava a tece pres ni vetsi proud. to na dnesnich autech nechapu - proc se veci schvalne vyrabej smejdsky.
PS: jinak vim ze sve blizkosti o 2 skodovkach, fiatu, citroenu co maji problem s el. okenky. Neni nad to tam mit klasicke na klicku .
vubec se tomu nedivim. dnesni auta jsou uz tak slozita a vsechno je kolikrat i tak nelogicky promotane do sebe ze se neni cemu divit.SyncMaster píše:No budes se mozna divit, ale central ti muze i prestat fungovat diky tomu, kdyz tam das jine radio ( Muj pripad ).... nastesti to slo vyresit
Ale doporucoval bych se spise kouknout, jestli mas origo ridici jednotku v aute ( ja mam u spolujezdce u dveri nejakou z vrakace a proto mi nefaka dalka k centralu
Re: nic
hehe souhlasim s tebou. zacinam prichazet na to, ze cim vic pitominek a slozitosti v aute je tim hur. oproti me predchozi astre F 1,4 8ventil (60kw - MPI) co mela jen jeden airbag, hydraulicky posilovac rizeni a nesplnovala euro 2 (takze to byla raketa a jela 195 tachometrovejch) je vlastne vse co mam v gecku navic jen pritez a zdroj problemu. moje dalsi aute bude pravdepodobne zase mit 8 ventilovy rozvod nejlepe retezem. airbagy snad staci 2 a klimu snad nejak ozelim a kdyz tak max poloautomatickou.Marky píše:V prve rade musis vzit v uvahu to, ze auta jsou jiz dnes bohuzel spotrebni zbozi byt pro nas vesmes porad drahe, ale na zapade to maji na nejaky patek a pryc s tim. Dalsi vec je konkurence, ktera tlaci ceny dolu a aby se usetrilo, tak obcas se neco poddimenzuje nebo vezme levnejsi dodavatel. V neposledni rade silnice u nas vsem temto autam davaji podstatne vice naprdel nez v civilizovanych zemich, kde maji penize na opravu silnic.Blixoa píše:s tim nesouhlasim. ano pokud ma auto najeto pul milionu km tak bych pochopil ze bude vybehany motor a prevodovka. proc ale prestane fungovat napr central, nebo stahovani oken, bezkontaktni elektronika v altelnatoru nebo v zapalovani, nebo zdechne nejaka ridici jednotka. i ten pitomej konektor airbagu by mel drzet, kdyz 40let stara zastrcka od remosky funguje a to se vyndava a tece pres ni vetsi proud. to na dnesnich autech nechapu - proc se veci schvalne vyrabej smejdsky.
PS: jinak vim ze sve blizkosti o 2 skodovkach, fiatu, citroenu co maji problem s el. okenky. Neni nad to tam mit klasicke na klicku .
Nebyl bych tak sarkasticky, hold se muze nekomu auto z ruznych pricin sr_at vic nez nekomu jinemu. Osobne si take myslim, ze cim vice elektroniky a vsech tech pi_ovin co nam sprijemnuji a usnadnuji zivot, tim veci pravdepodobnost, ze se to jednou pekne po_ere. A bohuzel jak to tak v zivote byva, tak to jde pekne jedno po druhym a takove lidi nebo spis jejich auta ze sveho okoli znam a vim, ze z toho stastni nejsou. Pak je jedina rada - auto z baraku pryc.Melodi_boy píše:Rada pro tebe: zkus třeba Trabant tam se tu nemuže skoro nic pokazit bo tam nic není co by se ti mohlo pos..at