Prosím pomoc

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od madalv » 21 srp 2009, 21:21

kde to najdu?

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od denny » 21 srp 2009, 21:27

No to je řízení.Hřeben má na každou stranu axiální tyčku,na ní je našroubován kulový čep,který je našroubován do těhlice/ta litinová velká věc,ve které je tlumič/.

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od madalv » 21 srp 2009, 21:33

Denny mas SZ

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od madalv » 22 srp 2009, 14:02

tak nadrz na servo byla Ok, dokonce ji tam bylo jeste vice nez melo, tak mi neco v Opelu odsali ale zlobi to porad... :(

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od madalv » 22 srp 2009, 14:12

foto serva...
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od madalv » 23 srp 2009, 19:03

mam novinky.
- je normalni, ze kdyz tocim volantem tak mi napeti na baterce klesa az skoro pod 12V?
- kolik mate napeti na baterce nez nastartujete? ja mam cca 12,6V a pri nastartovani to po chvili vyskoci na 14V a dneska jsem mel skoro 14,3V (coz je asi moc, ne)?
- dneska jsem jel cca 10km a porad to fungovalo, pak jsem zastavil (na cca hodinu) a rozjel jsem se a prestalo to skoro jit okamzite, pak jsem opet stal cca 30 minut a pak jel zase cca 10 km a v pohode, tak nevim... to spis nevypada na servo, ne?

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od madalv » 24 srp 2009, 12:54

na baterku mi dneska v Opelu řekli že je OK :(

Uživatelský avatar
Kraken
Příspěvky: 457
Registrován: 20 srp 2008, 14:07
Bydliště: Košice

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od Kraken » 25 srp 2009, 07:15

Ja mám 14,2 V celko bežne (za jazdy), niekedy aj 14,3. Do 14,4 je to v norme.
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od madalv » 25 srp 2009, 09:32

a kdyz mas volnobeh a vse zapnes a tocis volantem, tak ti to dava kolik? me prave pod 12V...

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od Arwy » 26 srp 2009, 08:43

Ja mám na baterke bežne aj 11 V. Po naštartovaní 14,5 V. To že pri vytáčaní kolies ti kolíše napätie je normálne. Niekedy je to vidieť aj na svetlách že keď veľmi vytočíš tak akoby mierne pohasli. Čím viac vytočís kolesá tým viac el. energie servo potrebuje. Napr. Landrover má mechanicky poháňané servo a ak ho vytočíš na voľnobehu na maximum tak si motor pridá sám otáčky.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
madalv
Příspěvky: 397
Registrován: 13 bře 2009, 11:56

Re: Prosím pomoc

Příspěvek od madalv » 26 srp 2009, 09:45

to jo, ale me se to napeti treba po nastartovani drzi na tech 10 - 11v nekdy 5 s nebo 10 s...

Odpovědět