Neodstranitelná závada na Astře G
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
Máme ten istý problém pozerám. Ono sa ti to bude zhoršovať že vraj
- Reklama
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
Mnó práveže mne to robí tiež ale nezdá sa mi že by šlo na 3 valce, to je o inom, vtedy to viac rachotí a triase sa strašne, toto mne robí tak Že naŠtartujem a proste auto sa roztrasie, otáčky sú niekdoe 1200-1500 po chvílke otáčky vyletia tak na 1700 a pomaly klesajú auto ide normálne, ja mám dojem ale Že by to mohlo sposobovať nejaké čidlo, neviem je to len moja úvaha,ale po chvílke to prestane a auto behá ako má
Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
denny mi napísal že to pravdepodobne jeden ventil nezatvorí hneď po naštartovaní, ale až po chvílke keď sa motor trošku zahreje..
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
Nevíte do kterého servisu bych s tím měl zajít?
Víte kde tomu rozumí?
Jsem z Ostravy. Díky
Víte kde tomu rozumí?
Jsem z Ostravy. Díky
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
Toto ti neporadím ale teoreticky by ti maly poradiť a pomocť v každom servise kde aspon čo to vedia o motore
Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
nebo si udělej výlet do Brna k RomanoviK a máš jistotu, že to bude stát za to
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
To Tolstoj:
Taky mám 1.4 a tyhle trable mě trápili skoro rok. Horší to bylo, když se venku ochladilo (konec léta/podzim až do teplýho jara). Problém je, že při koupi z bazaru nikde nemáš jistotu, kolik má auto najeto. Já měl na tach. 130tis., motor už byl trochu hlučnější (klapání ventilů se ale po zahřátí stratilo) a loni na jaře mi umřel AGR. Celou dobu jsem spokojeně jezdil do malýho servisu, teď už ne. Ty frajeři mi dali AGR pro jinej typ motoru a stav se stále zhoršoval a motor byl hlučnější a hlučnější. Auto za studena (při zastavení motor vibroval, takže se klepalo celý auto) cukalo celkem dost prvních cca 400 m (jakoby jízda na 3 válce), pak už se motor trošku ohřál a bylo to lepší, ale musel jsem pořád jezdit víc v otáčkách, jinak zase trochu cukal. V tom malým servisu už mi nedokázali pomoct a svojí chyby si nevšimli a ani později ji nepřiznali.
Potom jsem s tím zajel do opla, kde mi podle příznaků řekli, že to jsou přidřený ventily a oprava asi 15-20 tis. Když rozdělali motor, tak mi řekli, že je nutný výbrus, protože je velká vůle ve válcích (mimo jiné, jak tu někdo psal o tlakách, tak ty jsem měl taky ok). Cena opravy i s ventilama 40tis. Nejdřív jsem se na to chtěl vys*** a auto prodat do bazaru. Při pomyšlení, že se mi to může stát i s dalším autem, nechal jsem ho opravit. Teprve při opravě se přišlo taky na ten blbej AGR, kterej mi tam dali frajeři v předchozím servisu. Když jsem za nima byl a chtěl jsem aspoň vrátit prachy za AGR, tak se mi vysmáli, že bych jim musel dokázat, že to je zrovna ten AGR, co mi tam dali oni, že mi ho po tom neměnili někde jinde. Prostě svi**. Tohle se vám u opla nestane. Na AGR a jiný díly je záruka 2 roky s ohledem na opotřebení (kolik se s tim najede km od výměny).
Třeba to někomu pomůže, třeba ne. Já se poučil, že nemá cenu jezdit ke "garážníkům" s cedulí autoservis, páč se mi oprava hezky prodražila. Nezapomínejte na to, že má opel slevový program na starší auta, kde se dostanete s cenama dílů až o 30 % níž a na práci je sleva 15 %. Tím zas nechci opla hájit, protože servisní prohlídky má krutě předražený a jezdit na ně k oplovi nebudu.
Jináč info z opla, na přidírající ventily trpí 16V motory 1.2, 1.4 1.6 (1.6 nejvíc, ale to bude dáno tím, že je tenhle motor nejrozšířenější). Příčin může být víc, špatný benzín, špatný olej, částé krátké jízdy po městě, kdy se nestihne ohřát motor, jizda v nízkých otáčkách.
Taky mám 1.4 a tyhle trable mě trápili skoro rok. Horší to bylo, když se venku ochladilo (konec léta/podzim až do teplýho jara). Problém je, že při koupi z bazaru nikde nemáš jistotu, kolik má auto najeto. Já měl na tach. 130tis., motor už byl trochu hlučnější (klapání ventilů se ale po zahřátí stratilo) a loni na jaře mi umřel AGR. Celou dobu jsem spokojeně jezdil do malýho servisu, teď už ne. Ty frajeři mi dali AGR pro jinej typ motoru a stav se stále zhoršoval a motor byl hlučnější a hlučnější. Auto za studena (při zastavení motor vibroval, takže se klepalo celý auto) cukalo celkem dost prvních cca 400 m (jakoby jízda na 3 válce), pak už se motor trošku ohřál a bylo to lepší, ale musel jsem pořád jezdit víc v otáčkách, jinak zase trochu cukal. V tom malým servisu už mi nedokázali pomoct a svojí chyby si nevšimli a ani později ji nepřiznali.
Potom jsem s tím zajel do opla, kde mi podle příznaků řekli, že to jsou přidřený ventily a oprava asi 15-20 tis. Když rozdělali motor, tak mi řekli, že je nutný výbrus, protože je velká vůle ve válcích (mimo jiné, jak tu někdo psal o tlakách, tak ty jsem měl taky ok). Cena opravy i s ventilama 40tis. Nejdřív jsem se na to chtěl vys*** a auto prodat do bazaru. Při pomyšlení, že se mi to může stát i s dalším autem, nechal jsem ho opravit. Teprve při opravě se přišlo taky na ten blbej AGR, kterej mi tam dali frajeři v předchozím servisu. Když jsem za nima byl a chtěl jsem aspoň vrátit prachy za AGR, tak se mi vysmáli, že bych jim musel dokázat, že to je zrovna ten AGR, co mi tam dali oni, že mi ho po tom neměnili někde jinde. Prostě svi**. Tohle se vám u opla nestane. Na AGR a jiný díly je záruka 2 roky s ohledem na opotřebení (kolik se s tim najede km od výměny).
Třeba to někomu pomůže, třeba ne. Já se poučil, že nemá cenu jezdit ke "garážníkům" s cedulí autoservis, páč se mi oprava hezky prodražila. Nezapomínejte na to, že má opel slevový program na starší auta, kde se dostanete s cenama dílů až o 30 % níž a na práci je sleva 15 %. Tím zas nechci opla hájit, protože servisní prohlídky má krutě předražený a jezdit na ně k oplovi nebudu.
Jináč info z opla, na přidírající ventily trpí 16V motory 1.2, 1.4 1.6 (1.6 nejvíc, ale to bude dáno tím, že je tenhle motor nejrozšířenější). Příčin může být víc, špatný benzín, špatný olej, částé krátké jízdy po městě, kdy se nestihne ohřát motor, jizda v nízkých otáčkách.
ASTRA G CAR 2000 |1.4_16V X14XE|
-
- Příspěvky: 595
- Registrován: 22 bře 2009, 23:23
- Bydliště: Brno-štatl
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
tak mám pocit že mám opět stejnej problem .po nastartovaní se auto trochu rozklepe jak kdybi jel motor na 3 valce za chvili v pohodě!da se stim jezdit nebo to je potreba hned rešit?mam vic oprav tak hold vše postupně.
astra G 1.4 16wolt X14Xe Astra do štatlu
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
Nakonec to byli přidírající se ventily. Opraveno v Oplu za 8300.
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
Zdar,
chvíli mě blbnul EGR ve smyslu chvíli svítila diagnostika, chvíli ne. Projevy klasické, cukárna za jízdy. Pozn mám automat, který drží otáčky pod 2000 a jezdím typicky 3km jízdy takže co by se dalo čekat...zvlášť teď přes zimu.
Provedeno čištění v garáži a nakonec výměna v oplu - origo EGR za cca 3000 bez DPH. Teď po 5 dnech valí motor za studena na 3 válce, bliká kontrolka, ukazuje chybu 300. V Oplu pravili - zadírá se jeden výfukový ventil kvůli zasviněnému motoru. Doporučena oficiálně demontáž hlavy motoru a čištění. Neoficiálně doporučena dekarbonizace na mašině zvané PURGER (www.dymacek.cz), v pátek jdu na to tak jsem zvědav..Teď akorát řeším, zda to po vyčištění raději neprodat kvůli tomu, že mohl být načatý i kat nebo něco jiného...
chvíli mě blbnul EGR ve smyslu chvíli svítila diagnostika, chvíli ne. Projevy klasické, cukárna za jízdy. Pozn mám automat, který drží otáčky pod 2000 a jezdím typicky 3km jízdy takže co by se dalo čekat...zvlášť teď přes zimu.
Provedeno čištění v garáži a nakonec výměna v oplu - origo EGR za cca 3000 bez DPH. Teď po 5 dnech valí motor za studena na 3 válce, bliká kontrolka, ukazuje chybu 300. V Oplu pravili - zadírá se jeden výfukový ventil kvůli zasviněnému motoru. Doporučena oficiálně demontáž hlavy motoru a čištění. Neoficiálně doporučena dekarbonizace na mašině zvané PURGER (www.dymacek.cz), v pátek jdu na to tak jsem zvědav..Teď akorát řeším, zda to po vyčištění raději neprodat kvůli tomu, že mohl být načatý i kat nebo něco jiného...
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
No moc té mašině nevěřím a doporučuju kontaktovat dennyho a probrat to s ním, dříve než na to opravdu půjdeš. Podle mne vyhozené peníze a pokud se opravdu přidírá ventil, nepomůže to.
END
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
Pokial sa pridiera ventil, tak len hlavu dolu, komplet ju rozobrat, prebrusit sedla ventilov, samozne ventily, rovno by som aj kanaliky prelestil, ak ma auto vela km, nove hydrostely, a samozrejme vsetky tesnenia...Cize aj na drieka ventilov. Potom hlavu nechat prebrusit, a mas novy polomotor.Ked uz bude dolu hlava, by som uz vymenil aj piestne kruzky.
Na toto sa chystam cez leto...Aj ked mne chvalabohu, zaklopem si, sa ventily nepridieraju...Asi aj preto, ze jazdim vecsinou dialnicu, a tam tie otacky su vzdy aspon 3500, aj ked vecsinou pod 4000ot nejdem....
Na toto sa chystam cez leto...Aj ked mne chvalabohu, zaklopem si, sa ventily nepridieraju...Asi aj preto, ze jazdim vecsinou dialnicu, a tam tie otacky su vzdy aspon 3500, aj ked vecsinou pod 4000ot nejdem....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: Neodstranitelná závada na Astře G
Peto budes si to robit sam alebo to niekomu das robit? A s akou cenou ratas, mam to v plane buduci rok. Ak sa takato mensia generalka vydari, myslis ze by to malo pomoct s tymi ventilami ?? Popripade vydrzi motor zas o nejake tie km viac ?