Z22SE TURBO

Odpovědět
brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Z22SE TURBO

Příspěvek od brhy » 22 črc 2009, 17:54

otazocka vela ludi na z22se.co.uk riesi vec ako dostat turbo na motor Z22SE ked som to precital bol som z toho blbec lebo to chceli pasovat bud zo Saaba 9-3 turbo alebo zo z20net s odvovodnenim ze stavba blocku je podobna nasim 2,2kam ale mali problemy s ECU kvoli systemu v nom

PLS vie mi niekto povedat ci by sa dal spravit takyto upgrade bez toho aby som musel za turbokit zaplatit 100000 tisic a co je k tomu potreba

popripade taka varianta 2.2.2 co by znamenalo Z22SE-biturbo cize Z22LETT

bolo by to mozne a vydrzal by to blok motora taku zataz ???

link na tu stranku ale po anglicky http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic. ... highlight=

Reklama
 

Uživatelský avatar
Slawat77
Příspěvky: 261
Registrován: 12 srp 2007, 15:15

Re: Z22SE TURBO

Příspěvek od Slawat77 » 22 črc 2009, 22:53

Ja teda nevim jestli by to vydrzel blok motoru.Ale kazdopadne Z22LETT by byl asi poradnej rachot :lol:

Uživatelský avatar
wladyk
Příspěvky: 106
Registrován: 12 čer 2008, 13:24
Bydliště: Liberec

Re: Z22SE TURBO

Příspěvek od wladyk » 22 črc 2009, 23:07

Blok by to snad vydržel, ale rozhodně ne ojnice a další díly, protože se výrazně zvednou tlaky. Převodovka, spojka a poloosy na to taky nejsou dimenzované.

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Z22SE TURBO

Příspěvek od brhy » 22 črc 2009, 23:10

to mi je jasne ze vsetky utroby by boli kovane musela by sa predimenzovat naprava predna aj zadna a isla by tam ina prevodovka mne sa jedna o ten blok ci by take tlaky bol schopny vydrzat a ci by po par km nepraskol

Uživatelský avatar
wladyk
Příspěvky: 106
Registrován: 12 čer 2008, 13:24
Bydliště: Liberec

Re: Z22SE TURBO

Příspěvek od wladyk » 22 črc 2009, 23:24

Problém je v tom, že motory s turbem mají daleko nižší kompresní poměr. Nedá se jednoduše dát pod hlavu vyšší těsnění. Bloky motoru u jednoho výrobce bývají stejné u motoru s turbem i bez turba. Změna kompres. poměru u turba se dosáhne snížením zdvihu a adekvátně zvětšením vrtání. Tím se zachová stejný obsah u obou variant.

brhy
Příspěvky: 2510
Registrován: 12 úno 2008, 13:52
Bydliště: V prdeli na dedine !!!- Zalesie pri BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Z22SE TURBO

Příspěvek od brhy » 22 črc 2009, 23:26

tod je mi to jasne ale ci mam vygrcat u dbillas za turbo kit nekrestanske peniaze alebo ci sa to da urobit aj inak a ci to vydrzi aj biturbo sice su to nakladne riesenia ale zaujima ma to ak by sa nasiel sponzor je jeho exterier jeho . ale fakt by ma to zaujimalo ci to tie steny vydrzia alebo sa rozpadnu jak papier

Uživatelský avatar
wladyk
Příspěvky: 106
Registrován: 12 čer 2008, 13:24
Bydliště: Liberec

Re: Z22SE TURBO

Příspěvek od wladyk » 22 črc 2009, 23:44

Blok je stavěný na vyšší tlaky než má sériový motor. Znám např. diesel motory od VW upravené na 365 koní (fa. Abt) a blok mají původní.

Uživatelský avatar
bertonez
Příspěvky: 153
Registrován: 10 srp 2009, 14:39

Re: Z22SE TURBO

Příspěvek od bertonez » 31 srp 2009, 20:33

tak šlo by to, tento motůrek Z22SE, ikdyž ne z astry ale z speedstra... jen to chce pár úprav;)
"jen 380 PS a 536 Nm" :wink:
http://www.2mmotorsport.cz/index.php/ga ... -2-i-turbo
8)

Odpovědět