Zdar chlapi,
tyto stránky využívám zatím krátce, protože jsem majitelem úžasného vozu - opel astra g karavan 1,7 DTL r.v.1999 teprve 14-dní.
Některé informace jsem tady už našel, ale teď mám několik dotazů na které odpovědi hledám zatím marně. Budu rád za odpovědi nebo odkazy.
1, Když lehce sešlápnu spojkový pedál, ještě v mrtvém chodu tak cítím jak pedál nepatrně "kope" nevíte co můžu v dohledný době očekávat za závadu? Jinak spojka funguje normálně.
2, Na tachometru a otáčkoměru jsou ručičky v klidové poloze posunuty od nuly nahoru např. auto stojí a tachometr ukazuje rychlost 10 km/h. Už jsem se tady dočetl jak zjistit okamžitou rychlost vozu a tato se skutečně odlišuje od té na tachometru o cca. 10 km/h. Dá se s tím něco dělat?
3, Nejde mi centrálem ovládat zámek u dveří spolujezdce, chtěl bych zjistit které piny u konektoru ve dveřích jsou od zámku, abych mohl vyzkoušet jestli tam při aktivaci dálkovým ovládáním jde proud (napětí) . Jsou tam ještě piny na stahování okna a já nevím který jsou který.
Dík za rady Jara.
spojka
- Reklama
Re: spojka
Odpovím pouze na 2/ ručičky jdou posunout ručně, že ručičku vyndáš a zase zandáš, skutečná rychlost lze zjistit i dle diagnostiky. Pomocí live-dat
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
Re: spojka
Myslíš tedy, že u ukazatel okamžité rychlosti je větší pravděpodobnost že ukazuje správně?
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: spojka
jenom doplním adama, návod jak demontovat budíky máš tady https://www.astra-g.cz/demontaz-pristrojove-desky/
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: spojka
Co se tyce toho centralu, asi bych zkontroloval kabely ve dverich. Hodne casto byvaji sprelamane.
Re: spojka
1) spojku neřeš, vcelku normální jev, on tam "mrtvý" chod není, kapalinu tlačíš okamžimtě a v pozici kdy se ti zdá, že kope už vlastně částečně tlačí. Spíš se snaž mačkat spojku plynule a nedržet ji v těchto polohách zbytečně dlouho.
2) Jak už ti napsal Mike, vyndej přístrojovku a ručičky nastav, pravděpodobně původní majitel měl přístrojovku z nějakých důvodů rozebranou a špatně to nasadil.
3) zkontroluj vodiče v kabelové průchodce dveří, zda nejsou polámané nebo odizolované. Jinak na zámek centrálu vede do X4 (to je ten štekr ve dveřích) černo-modrý vodič 0.75 na pin 14, černo-žlutý vodič O.75 na pin 25 a černo-červený vodič 0.75 na pin 34.
2) Jak už ti napsal Mike, vyndej přístrojovku a ručičky nastav, pravděpodobně původní majitel měl přístrojovku z nějakých důvodů rozebranou a špatně to nasadil.
3) zkontroluj vodiče v kabelové průchodce dveří, zda nejsou polámané nebo odizolované. Jinak na zámek centrálu vede do X4 (to je ten štekr ve dveřích) černo-modrý vodič 0.75 na pin 14, černo-žlutý vodič O.75 na pin 25 a černo-červený vodič 0.75 na pin 34.
END
Re: spojka
Ja doplním Mikea, ako nastaviť ručičky do nulovej polohy nájdeš v druhom odstavci Romanovho príspevku: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 82#p156382Mike.S píše:jenom doplním adama, návod jak demontovat budíky máš tady https://www.astra-g.cz/demontaz-pristrojove-desky/